Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:33

OMG Ik ben net heel gemeen geweest ROFL Vorige week dinsdag heb ik ruzie gehad met de jongen met wie ik al een tijdje ging. De ochtend erna hoorde ik dat zijn reis niet doorging en heb hem daarover die avond nog een smsje gestuurd. Mijn collega had het nl in behandeling genomen gezien zij niet wist dat hij het was. Dus ik heb niets meer van hem vernomen na dat sms'je en dacht: Oké als jij het zo kinderachtig wil oplossen best. Dan is het vanaf nu einde verhaal. Komt hij daarnet doodleuk het reisbureau binnenlopen alsof hij er niets is gebeurd Bloos! Dus ik hoorde al aan mezelf dat ik in mijn pissed off mode ging en dat was niet best. Was best kortaf en ernstig zakelijk tegen hem. Nou, ik snap het niet meer hoor. Ik hoop iig niet dat hij nog denkt dat er iets is tussen ons want dat is er écht niet meer

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:36

Bloos! Ohhh bitchy...

Raar hoor dat 'ie niks liet horen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:41

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:52

Cassidy schreef:
Hannes is inmiddels met pensioen, hij staat hier:

http://www.wildtshof.com/, en heeft het prima naar zijn zin.

dank je wel voor de link:)

hannes is namelijk bij mij geboren,dus hij is wel een beetje speciaal voor mij Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:53

OMG dat muildier! Wat ontzettend moedig zeg! Maar vind het wel een klein beetje zielig voor die bergleeuw Bloos Nouja, moet ie die honden maar met rust laten.

Idd, ik snap er dus echt niets van. Mss vind hij het normaal om na een ruzie gewoon niets meer van je te laten horen maar ik dus niet. Het zou me ook echt niets verbazen als ik vanavond een sms krijg: Wat was er nou aan de hand vanmidag? Slapen

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:47

coole ezel!!!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:42

Hai.
Ik had Babe gereden en daarna heeft ze nog héél braaf een uur les meegelopen omdat Gentle kreupel is.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:09

Aww is Gentle nog steeds kreupel? Weten ze ook wat 't is of niet?

Ik heb m'n diploma. Clown

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:16

mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... zucht.. gentle ziekies..

Moest ik op cowboy, en haar kickstart was stuk!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 00:10

Gentle schijnt een hoefzweer te hebben! Tegen Cowboy moet je gewoon zeggen je heb een wedstrijd dan heb je geen kickstart meer nodig, eerder een rem Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 07:33

Cowboy gaat ook heel lekker aan het eind van de les, als er is gegaloppeerd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 08:52

Cowboy is leuk om op te rijden Ja

Wat balen van Gentle zeg! Idd zondag hoorde ik het al van die hoefzweer. Hopelijk is ze snel weer beter Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 09:12

Ze liep al beter gisteren, maar Jersey begon te hinkepinken tijdens het tweede uur, ik hoop maar dat dat niet ernstig was.
Babe heeft zich perfect gedragen IJp, wat is het toch een zoeterd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 09:15

Oh daarom stapte die mevrouw af toen wij weggingen Bloos! Wat naar voor Jers! Hopelijk is het niets ernstigs...

Angelique zei dat Babe misschien per 1 juli in de lessen mee zou gaan lopen. Dus ik dacht ohw dan duurt dat nog eventjes. Is het dinsag al 1 juli ROFL Betekent dus ook dat Bianca al heel snel Jessie gaat leasen *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:37

Doei!

Stace heeft een Billy Cook... Tong uitsteken Die ligt nu in onze woonkamer om schoon te maken en in te vetten enzo en een van de katten heeft 'm al ingepikt als slaapplek... Huilen van het lachen

Arme Jers... Is trouwens niet praktisch als alle lespaardjes opeens niet lekker lopen... Gaat snel trouwens he de tijd, ik had ook niet gedacht dat 't al bijna juli was, maar 't is wel maf dat de schoolvakantie nu al is begonnen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:41

Ohja Stace had vandaag d'r meest gelukkige moment en d'r meest verdrietige moment in d'r hele ondertussen bijna al 3,5 jaar durende leven (jeutje, ze wordt oud, ik moet maar vast een vervanger voor d'r regelen... Clown ). Roxy was mamma Foxy kwijt geraakt toen ze weer naar binnen werden gehaald en die eindigde bij Stace, Stace dacht "Yess, ik ben mamma" en keek gelijk al heel bemoederend naar d'r ukkepukje... Toen werd Roxy weer afgepakt en bij d'r rechtmatige mamma teruggezet, ik heb Stace nog nooit zo beteuterd zien kijken, ze raakte ook helemaal van streek... Ach gut Toen heeft ze besloten dat ze mamma wilt worden en ging met d'r benen wijd en d'r staart omhoog wachten tot er een hengst langs kwam, de hengsten waren alleen een beetje op... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:48

ROFL Hahaha Stace is zelf net kind-af joh! Die kleine van Foxy is echt een dondersteen. Mooi niet z'n moeder volgen!

Oeh ben benieuwd naar de BC Ja

Ik zit nu op m'n werk, gisteren tot 21u30 in de binnenbak gereden. Eerst een half uur met bit en toen met touwhalster, had het niet verwacht maar het ging super. Ze reageerde er zo lekker op, ze liep vlot achterwaarts en we hebben zelfs gespind Wow!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:53

Gisteren was het de laatste dag van het fiscale jaar, en het was echt zo'n rare dag! De hele maand Juni mocht er niemand op vakantie, vanaf nu mogen de mensen op vakantie, maar velen van hen zie ik niet meer terug voordat de stekker er uit gaat. Mijn collega en teamleader, waar ik het heel goed mee kon vinden, had intern gesolliciteerd naar een andere plek en was daar aangenomen per 1 Juli, dus die heeft zijn werkplek verhuisd. De verhuizers zijn al bezig de bureaus die leeg staan te verhuizen, iedereen is aan het opruimen...

Mij staat nog een hele vreemde maand te wachten...dit vind ik niet leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:13

Leuk als alles om je heen weggehaald wordt. Wat ga jij nu eigenlijk doen? Heb je al een nieuwe baan?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:24

Ik zou niet weten wat ik nu ga doen, ben nog steeds zoekende naar wat ik wil, en ook nog geen nieuwe baan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:31

Wow Whis op touwhalster, cool hoor. Haha! Ik vind dat een paard ook wel normaal moet kunnen lopen zonder bit (of hoofdstel Nagelbijten / Gniffelen ) maar 't valt zo zwaar tegen hoeveel paarden dat kunnen.

Dat klinkt inderdaad als een hele vreemde werkmaand als iedereen al aan het opruimen is... Ik hoop dat je snel iets kan vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:10

Succes met zoeken dan Trudy, lijkt me wel vervelend om na zo'n tijd weer te moeten solliciteren. Helemaal als je niet echt weet wat je wil.

Haha, ja vond het ook echt té cool! Ze reageerde er zo lekker op gewoon. Had het echt niet verwacht van haar. Maar was wel supertrots dat ze alles zo geweldig uitvoerde *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:07

Werken op zaterdag gaat snel zeg, het is alweer 10 over 4! En we zijn lekker tot 17u open *LOL*

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 16:15

ik vind werken op zaterdag altijd vreselijk.. moest dan tot 4 uur, maar dat leek wel een eeuw..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:07

Voor mij was het de eerste en hopelijk wel laatste keer, denk nu dat het vrijdag is maar moet maandag weer werken Bloos

Er is nu ergens in de regio een dancefeest en dat hoor ik gewoon helemaal hier Bloos!