Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:54

Ja leuk he.die bonte paardejes...........

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:55

doppie45 schreef:
Ja leuk he.die bonte paardejes...........

Koe

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:57

Kunnen ze misschien wel bij de buren op het land.....lekker tussen de koeien...hihi

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:58

Nou weer bed tijd,kerstboompje is weer weg,alles weer heerlijk schoon,tot morgen allemaal.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:59

doppie45 schreef:
Kunnen ze misschien wel bij de buren op het land.....lekker tussen de koeien...hihi

Ja, geven alleen geen melk, dus heeft de buren er niks aan denk ik, veemd een paar paarden in je melkput te hebben staan tudssen al die koeien Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:06

johnvt schreef:
doppie45 schreef:

Ja, geven alleen geen melk, dus hebben de buren er niks aan denk ik, veemd een paar paarden in je melkput te hebben staan tudssen al die koeien Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:08

slaap lekker iedereen Lachen

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:09

TRUSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:11

Vanavond wordt het in de loop van de avond vanuit het westen droog, later klaart het op. Vannacht kan het lokaal wat nevelig worden, doordat de wind tijdelijk wegvalt. Tegen de ochtend neemt de wind weer iets toe, zodat de kans op een mistbank klein is. De temperatuur daalt naar 4-6 graden.

Morgen begint de dag droog. Het is wisselend bewolkt, vooral in het zuiden kan een enkele opklaring voorkomen. In de noordwestelijke helft van het land neemt in de loop van de ochtend de bewolking toe, in de middag gaat het regenen. Het zuidoosten komt er beter vanaf, daar kan een enkel spatje motregen vallen, maar veel meer zal het niet zijn. De temperatuur komt uit tussen 7-9 graden bij een matige, aan de kust vrij krachtige zuidwestenwind.

Maandag neemt de wind in de vroege ochtend toe naar vrij krachtig boven land, aan zee komt een krachtige tot harde zuidwestenwind te staan, windkracht 6-7. Opnieuw nadert er vanuit het westen regen, tegen zonsopgang regent het al in het westen van het land. In de middag wordt het in het westen droog, in het oosten duurt dat tot het avondeten. In de avond neemt de wind even af, maar tegen middernacht is hij weer op dezelfde sterkte als in de ochtend.

Dinsdag gaat het in de vroege ochtend vanuit het westen regenen, later wordt het tijdelijke even droog. Ook is de wind weer zeer nadrukkelijk aanwezig. In het binnenland staat een vrij krachtige zuidwestenwind, aan zee is de wind krachtig tot hard, windkracht 6-7. Wel wordt het zeer zacht, de temperatuur komt uit tussen 10-13 graden. In de loop van de middag arriveert een nieuw regengebied, dat pas in de loop van de nacht het oosten verlaat.

Ook daarna blijft het van tijd tot tijd regenen. Het is zeer zacht met temperaturen rond de 10 graden. Af en toe staat er veel wind. En vorst, helaas, dat zit er nog even niet in.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:18

Hoi Evelien! Gezellig dat je ook hier komt meekletsen!!
Bedankt voor je aanbod van de soep! (heb alleen nog niet veel trek!)
En natuurlijk dat je Robje voor me doet morgen! Ik mis hem wel hoor! Geef je hem een dikke knuffel van me!
Ga zo maar weer slapen, hopelijk voel ik me morgen dan weer wat beter!
Groetjes aan iedereen!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 09:26

Iloon,heb nog een foto van Amber,uit de oude doos.....
Amber als baby Cheese!

Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 10:42

ah wat lief Lachen

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:14

aaawh wat eeb lieve foto marion Haha! ben benieuwd hoe dox eruit zag als baby Tong uitsteken
mjaa ga zo eerst maar ffies naar stal en daarna naar mijn schoon oma * heet dat zo Tong uitsteken*

mjaa doeiiiiiii

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:15

ja volgens mij heet dat zo haha doeii

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:37

johnvt schreef:
Vanavond wordt het in de loop van de avond vanuit het westen droog, later klaart het op. Vannacht kan het lokaal wat nevelig worden, doordat de wind tijdelijk wegvalt. Tegen de ochtend neemt de wind weer iets toe, zodat de kans op een mistbank klein is. De temperatuur daalt naar 4-6 graden.

Morgen begint de dag droog. Het is wisselend bewolkt, vooral in het zuiden kan een enkele opklaring voorkomen. In de noordwestelijke helft van het land neemt in de loop van de ochtend de bewolking toe, in de middag gaat het regenen. Het zuidoosten komt er beter vanaf, daar kan een enkel spatje motregen vallen, maar veel meer zal het niet zijn. De temperatuur komt uit tussen 7-9 graden bij een matige, aan de kust vrij krachtige zuidwestenwind.

Maandag neemt de wind in de vroege ochtend toe naar vrij krachtig boven land, aan zee komt een krachtige tot harde zuidwestenwind te staan, windkracht 6-7. Opnieuw nadert er vanuit het westen regen, tegen zonsopgang regent het al in het westen van het land. In de middag wordt het in het westen droog, in het oosten duurt dat tot het avondeten. In de avond neemt de wind even af, maar tegen middernacht is hij weer op dezelfde sterkte als in de ochtend.

Dinsdag gaat het in de vroege ochtend vanuit het westen regenen, later wordt het tijdelijke even droog. Ook is de wind weer zeer nadrukkelijk aanwezig. In het binnenland staat een vrij krachtige zuidwestenwind, aan zee is de wind krachtig tot hard, windkracht 6-7. Wel wordt het zeer zacht, de temperatuur komt uit tussen 10-13 graden. In de loop van de middag arriveert een nieuw regengebied, dat pas in de loop van de nacht het oosten verlaat.

Ook daarna blijft het van tijd tot tijd regenen. Het is zeer zacht met temperaturen rond de 10 graden. Af en toe staat er veel wind. En vorst, helaas, dat zit er nog even niet in.

OAT MORN !!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:38

hahaha john word nieuwe weerbericht gever van sbs6

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:39

Voor alle zwakke zieken.....Doe je best! Wordt snel beter! We kunnen best een dagje zonder jullie, maar niet langer! (Eef, je hebt toch geen griepprik genomen dit jaar, hè??)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:40

ik heb wel griepprik gehad maar ben nog steeds heel veel zike vorige jaar was ik wel om de week 2 weken ziek of langer bleh

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:41

Een fatsoenlijke boer kijkt naar de lucht en weet meteen wat voor weer het wordt! PP van SBS heeft het nogal vaak fout, hij vindt windkracht 4 al stormachtig....MIETJE ! Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:42

Waarom heb je een griepprik gehad??? Dat is echt niet goed, hoor! Alleen voor mensen die een verminderde weerstand hebben, maar dan zou ik er nog voorzichtig mee zijn.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:44

ik heb een griepprik gehad voor asma ?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:44

Oh, ja! Als je daar veel last van hebt....dan krijg je standaard een prik!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:45

ik moet elk jaar hebben en ik heb ook hyperventilatie maar daar hoef je hem niet voor te halen volgens mij haha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:48

Nee...voor hyperventilatie moet je ergens anders zijn.....

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:51

ja moet er nu voor op therapie en al die zooi pff gaat me veel tijd kosten al die stomme grapjes