Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wil niet helemaal zoals wij dat willen hahaha (ondanks de clinic van Lammert Haanstra)
zondag voorspellen ze weer beter Lente-weer

Heerlijk. 

(heb aan alle 3 dingen meegedaan)
(behalve toiletteren denk ik, invlechten kan ik wel, en daar heb ik eerlijk gezegd geen uren voor over om met naald en draad een knotje in elkaar te draaien)
Dabo schreef:Cindy en Esmee organiseerde eigenlijk altijd die leuke dingen

Dat vwas gewoon niet te doen met hem, en nog steeds weet ik niet wat t m gedaan heeft maar die man heeft wel n wonder verricht bij Ilion en mij.
hahahaha
Azzaro schreef:haha
hij weet wel wat hij zegt hoor maar ik vind dat hij zich zo snel laat omkopen en dat vind ik erg jammer. Naja zo komt het in iedergeval op mij over. ZO wil ik mijn punten niet halen.
Voor de rest is het een aardige en leuke vent hoor en weet hij ook zeker wel waar hij over praat

Dabo schreef:Ik wil ook knikkers!![]()
Me les ging hartstikke goed, dus ben er van onvertuigd dat ik wel knikkers kan gaan sparen
Maar ben een beetje roestig, heb 20jaar niet geknikkerd
Goudsmit kom maar op
sjorsie schreef:weten jullie wanneer er weer een clinic op stal is en van wie en waar kan je dat zien?
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:weten jullie wanneer er weer een clinic op stal is en van wie en waar kan je dat zien?
Miss ga ik je op je wenken bedienen......
wat, wanneer, hoe laat?????