Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 21:00

vaak is een nieuwe rits niet zo duur.
Ik doe het iig vaak bij me jodpuhrs.. en heb je toch weer paar laarzen.
Vind me oude laarzen toch altijd nog het lekkerste zitten..

Jo: Heb Eric zijn auto vandaga wel gezien.
Daar stond ik naast geparkeerd :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 22:12

Wat doe je vaak bij je jodphurs Lin?

Tja de auto van Eric is zeer herkenbaar en uniek hihi:P Die zie je niet over het hoofd...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 09:59

Nieuwe rits erin.
Doordat ik er iedere dag op loopt in de bak, stal enz. komt er nogal veel viezigheid en zand bij de ritsen en daar kunnen ze vaka neit erg goed tegen.
Dus ipv nieuwe jodphurs doe ik dan gewoon nieuwe ritsen. en dat is helemaal niet zo heel duur.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:53

Oooh op die manier. De jodphurs die ik op het oog heb die hebben geen rits, dus dat scheelt dan weer:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:54

Ik wil wel mee naar Epplejeck, kan mn verjaardagscadeautje nog ophalen; een paar paardrijsokken :)

Zo.. Paar drukke dagen voor de boeg.. Kevin's opa is maandag overleden.. Dus lekker hectisch daar nu.. Vrijdag is de uitvaart. Vind het wel gek omdat ik de man zelf niet kende, maar ik wil er zijn voor Kev :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:59

Gossie, gecondoleerd dan maar Annelotte!

Ik had net 4 weken met Cristian toen mijn beide Opa's binnen anderhalve week na elkaar overleden. Hij is bij beide uitvaarten geweest, ook al kende hij ze niet. Hij vond het ook wel raar, omdat die ook ineens zo betrokken bij de familie was en heel veel nauwe familieleden pas voor de eerste keer zag, maar iedereen ging er heel makkelijk mee om, en daardoor was er ook geen rare sfeer ofzo.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:03

dankje :)

Idd, dat vond ik van tevoren ook best spannend omdat ik niet wist hoe de familie het op zou pakken maar dat ging heel relaxt :) En nu heb ik de meeste al gezien vooor de uitvaart, dat scheelt :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:08

Kijk, dat is fijn! :) Altijd naar, zo'n gebeurtenis. Wel fijn voor je vriendje dat je erbij wilt zijn!!

Heb je trouwens een foto van hem? Ben wel benieuwd eigenlijk :P !

Vandaag kunnen trouwens we alweer niet rijden. Gisteren ook niet. We zijn afhankelijk van een tweepaardstruckje wat we altijd mogen lenen (en waar we mee naar een binnenbak reizen), alleen die staat voor de APK nu bij de garage. Zijn allang dankbaar dat we er zo vaak gebruik van mogen maken, maar daarom missen we hem nu ook heel erg . Baal wel, we kunnen nu gewoon helemaal niks; de bak is echt kei en keihard met een dikke laag sneeuw erop, de paddock idemdito, en in de woonwijk ontspannen stapritjes maken (wat we normaliter vaak doen) is ook geen optie omdat er daar geen sneeuw is geschoven en er niet is gestrooid, dus daar heb je aangekoekte, keihard en spelglade sneeuw/ijsbanen.

Iemand nog wel een ideetje??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:16

Klagen bij de gemeente? :P

Je hebt me op facebook toch? Zoek maar op!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:05

Och gecondoleerd Lotje. Condoleer Kevin ook maar van me, wens hem maar sterkte en voor jou natuurlijk ook! Had hij een goede band met zijn opa? Was het onverwacht? wel vreemd inderdaad omdat nu al mee te maken in een relatie, maar wel fijn dat je er voor hem kan zijn:)

Gezellig dat je meewil, weet nog niet precies hoe laat ik zondag ga en kan zijn dat Eric ook meegaat omdat hij anders hier thuis alleen zit met mn mams:P Maargoed, dat spreken we anders tegen die tijd wel ff af via de telefoon/sms. We gaan morgen nl naar de boerderij en hebben daar geen internet...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:13

ooooh zondag?! Dan zit ik bij Kev :P Hoezo ga je ook op zondag naar Epplejeck? :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:42

Nou, ik ken em niet vinden heur annelotte! Staat z'n naam ook ergens bij?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:43

Op mijn profiel staat toch, heeft een relatie met Kevin Wolters....? Kan je dat als het goed is aanklikken :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:45

owwwwwja duhhh haha BLONT! :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:01

:D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:16

@ Lotje: Omdat Epplejeck zondag open is en we die dag in Zwolle zijn voor DE kerstgourmet.
En tot 2 januari is die aanbieding van 2e 50% en dan zitten we nog in de boerderij. Vandaar dat ik er zondag even heen wil. Jammer dat je dan niet meekan, maarrr je hebt een goeie reden;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:33

De ringen zijn binnen:) We hebben ze gisteren uitgezocht en konden ze vrijwel direct meenemen nadat ze waren gegraveerd. Ze hebben allebei twee smalle inkepinkjes in het rond en ik heb er een steentje bij in.
Het is wel wennen hoor zo'n "ding" om je vinger:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:50

inkepinkjes??

Idd, het is wennen, maar ik raakte laatst half in paniek toen ik m was vergeten :oo Heb m altijd om :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:33

Hahaha ja het moet wel in mn "systeem" dat ik hem elke keer weer omdoe:P
Vanavond maar eens kijken hoe het gaat met rijden. Desnoods gaat die even om de middelvinger.

Enne, ik moest ook ff kijken toen ik 'inkepinkjes' terug las haha, als je het leest als 'ingkuppinkjus' is het best een schattig woord hihihi. Maarre, ik bedoelde kleine in-kepingen hehe. Zo'n uitgesneden randje zeg maar.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:45

Ik heb m voor het rijden aan Kev gegeven, die bewaarde m even... Ik vond t niet fijn iig :) En hij was toen toch mee :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:05

haha da's wel makkelijk;)
Maar Eric is niet iedere keer mee. Maar ik heb al gekeken en hij kan prima om een wijs- of middelvinger dus daar zit ik niet over in:)

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:14

Wat een leuk topic. Ik ben nog van langer geleden toen het nog Manege Salland heette. Ik ben in 1982 begonnen met ponyrijles daar. Aan de Haersterveerweg. De allereerste pony waar ik les mee kreeg was Rocco. Hij was toen al een jaar of 30. Hij was de eerste. Ik heb een jaar daar les gehad en kreeg toen mijn pony Sonja.

Wie reden er nog meer rond die tijd (1982) bij Manege Salland. Denk nog vaak aan Rocco, Don Camillo, Rowhide, Question en vele anderen.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 09:36

Hoi Hoi!
Leuk dat je er ook gereden hebt! Echter reed niemand hier rond 1982 bij Wilten, wij zijn weer een generatie verder ;). Ik ben er rond 1995 begonnen met rijden, denk Linda ook? En de rest is dacht ik vanaf 2000 en verder. Maar toch; Welkom!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 02:23

Hoi,
Ik ben begonnen toen ik 4 was.. dus in 1992/1993 ongeveer.
Dus ben inderdaad een generatie verder. haha. Verder ben ik er nu eigenlijk niet meer hele veel. alleen met de officiele wedstrijden :P

@ Jo, zou jij Marcel nog eens willen vragen voor mijn FNRS paspoort? deze is daar nog.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 10:21

Verrek ja, die heeft Marcel van mij ook nog!

Iedereen een leuke kerst gehad? :) Ik had toch nog cadeautjes! Waren bij de biologische vader van kevin, en zijn vriendin(uit Brussel, maf mens :P), doet PR... Had ze toch allemaal sample dingen meegenomen van de bedrijven waar zij voor werken :oo Heb een ONWIJS mooie sjaal gekregen :D Vroeger deden ze ook veel PR voor de WE, en dan nam ze heel vaak kleding mee van fotoshoots enzo :oo, echt super vet! :D