Buitenbak en Oxana was vorige keer bokfeest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Misschien hoef ik dr niet eens los te rijden.... Maar anders komt dat ook wel weer goed....
.
(moet dr dan wel ff eentje aanschaffen
)

En anders mag je mijn jasje wel lenen hoor Es!
en volgens mij scoor je dan ook meer punten op uhmmm hoe heet dat ook alweer nou ja uiterlijk dan...
, en voor de wedstrijden toch maar een jasje denk ik... en zown plastron ding ennuh ach ja gewoon maar de nette outfit
. Als ik het doe, doe ik het goed ook... En heb besloten vanaf nu met elke wedstrijd mee te gaan doen en niet op te geven dus dan mag ik ook wel een keer zown aankoop doen!
)
, heb de laaste tijd last van me rug en nu gaat ik maar is langs bij de fysio... Wie weet gaan een paar oefeningen (en hopelijk massages, dat is zoooo lekker) meer helpen....
, maar ik rij dr idd al heel erg lang
.
). En daarnaast moet mijn rug nog een tijdje mee dus het is ook niet verkeerd als ik aan mijn houdig enz ga werken.... 
, heb hier bij Nozem nog staan dat ik voor de eerste keer ging springen en Guus, voor de eerste keer op guus dat was gaaf.
. Owwww en heb drie keer achter elkaar op Koos gereden en bijna vier keer maar toen wilde iemand niet op Guus dus hebben we geruild
. Wat leuk toch al die herinneringen.... op 18 oktober 2003 heb ik voor het eerst op gerald gereden... en 28 december 2003 was jij (sas) komen kijken.... (oehoe wat kennen we elkaar al lang
goed geheugen heb jij!!! evdpanne schreef:Jah klopt toen zat ik op lunagoed geheugen heb jij!!!