hahaha dat is waar en volgens mij scoor je dan ook meer punten op uhmmm hoe heet dat ook alweer nou ja uiterlijk dan...
Ik gaat toch ook maar een smit trui kopen om in te rijden dat hoord toch wel , en voor de wedstrijden toch maar een jasje denk ik... en zown plastron ding ennuh ach ja gewoon maar de nette outfit . Als ik het doe, doe ik het goed ook... En heb besloten vanaf nu met elke wedstrijd mee te gaan doen en niet op te geven dus dan mag ik ook wel een keer zown aankoop doen!
zit net de beoordelingen van me vorige proefjes te lezen.... die op boy en bram gingen vooral fout doordat ik naar de grond keek (dus moet ik nu goed aan me houding denken en voor me uit kijken) bij gerald moest ik het paard meer naar ontspanning drijven en zelf meer ontspannen zijn in me rug (daar heb ik toch veel onvoldoendes voor gekregen.... )
Dus mijn les nu, goed aan me houding werken... Recht voor me uit kijken en ontspannen rijden... Dat moet toch wel gaan lukken
Maar ik gaat al aan mijn eigen ontspanning werken , heb de laaste tijd last van me rug en nu gaat ik maar is langs bij de fysio... Wie weet gaan een paar oefeningen (en hopelijk massages, dat is zoooo lekker) meer helpen....
hahahaha okeeeej , maar ik rij dr idd al heel erg lang . hihihi ontdek ook net dat ik het 4 jaar heb volgehouden met noteren op wie ik reed....
Ik ben ongeveer een jaar of anderhalf jaar (hoogstens twee) jaar nadat ik bij smit ben begonnen gaan wedstrijd rijden... dus dan rijd ik dr al vanaf 1998 of 1999 ofzo.... echt al lang!!!!
Maar ja ik gaat maar naar de fysio enz idd... Wie weet helpt dat mij ontspannen en geef ik zo de ontspanning door (want tja als ik gespannen ben is het paard dat ook ). En daarnaast moet mijn rug nog een tijdje mee dus het is ook niet verkeerd als ik aan mijn houdig enz ga werken....
okeeeej vroeger vond ik luna het einde en bowie vond ik een super paardje . Owwww en heb drie keer achter elkaar op Koos gereden en bijna vier keer maar toen wilde iemand niet op Guus dus hebben we geruild . Wat leuk toch al die herinneringen.... op 18 oktober 2003 heb ik voor het eerst op gerald gereden... en 28 december 2003 was jij (sas) komen kijken.... (oehoe wat kennen we elkaar al lang
Ik echt heeeel vaak.... Ik heb gewoon als eerste van mijn les op Bowie gereden, als eerste van de manege op Cavello en als eerste van mijn les weer op Saffier... alleen vond ik Saffier erg saai.... Ik kan dr alleen nog steeds niet bijkomen dat ik Bowie zo leuk heb gevonden.... Daar heb ik ook behoorlijk veel op gereden...