*ik date wat af zo
Strand-date, foto-date, stap-date...hahaEn dan inderdaad zodra iedereen weer terug is van vakantie enzo: gezellie met zn allen een keer op stap
Wordt weer tijd, is idd té lang gelee 
Lekker hoor Bianz naar Frankrijk
Met je ouders en zus? En ik hoor wel wanneer je thuis bent/ tijd hebt
Komt vast wel goed voordat ik naar school ga! (en anders evt. in 1 van de eerste weken, denk (hoop!) dat ik t dan toch nog nie zo heel druk heb. Alleen geen idee wat mn rooster is nog, beetje jammer. Iedere dag 1 les, slurpt ook al enorm veel tijd op dan natuurlijk. We wachten t af
)Bootcamp voor Thirz en Jade

Wel 'grappig' dat 2 weken trektocht meteen zo'n uitwerking op je houding hebben. Niet leuk om dat er weer uit te moeten trainen natuurlijk, maar je weet nu wel meteen waarom je ook al weer les had en zoveel trainde

Hoorde van Mariek idd al iets over wandelen en niet naar paardoes. Had t vorige week trouwens lags mn neus weg al even genoemd "Oh, komt Thirz vandaag dan?!" Nee
Dit is haar werkwerk. Toen reden er eerst maar 4 in de les ofzo. (Uiteindelijk Gino en Jael ook nog erbij) Maargoed, verder dus niet echt een reactie gehad. En Mariek, vind dat Jade gelijk heeft hoor. Met dit weer is t gewoon lastig te verstaan allemaal
Kon ze wel weer zo super goed omdraaien als je dat aangaf? (das visueel, dus daar is de wind geen excuus voor
) Zag er zaterdag echt uit alsof je dat al weken zo oefenende en zo deed!
En ook nog bezig met de zelfbewust-wordt-training: "Ook ik heb 2 achterbenen" en het vervolg "mijn achterbenen moeten ook mee over de hindernis"
haha
of voor Voice iets (
Waarom ze dat toch doet?! Ga vanmiddag toch weer ff langs de DA met dr. Daarna gaan Nel en ik nog ff serieus trainen en dan op buitenrit
Echt leuk! Kom maar snel langs bij de paarden, staan er nu genoeg op de braamhof
Maar wil zo graag stappen...misschien kan je een stoel voor me meenemen?
En ik ben in voor de Nous-Orson bruiloft