manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 18:52

Jups onze stapdate staat! Haha! *ik date wat af zo Huilen van het lachen Strand-date, foto-date, stap-date...haha
En dan inderdaad zodra iedereen weer terug is van vakantie enzo: gezellie met zn allen een keer op stap Haha! Wordt weer tijd, is idd té lang gelee Haha!

Lekker hoor Bianz naar Frankrijk Lachen Met je ouders en zus? En ik hoor wel wanneer je thuis bent/ tijd hebt Ja Komt vast wel goed voordat ik naar school ga! (en anders evt. in 1 van de eerste weken, denk (hoop!) dat ik t dan toch nog nie zo heel druk heb. Alleen geen idee wat mn rooster is nog, beetje jammer. Iedere dag 1 les, slurpt ook al enorm veel tijd op dan natuurlijk. We wachten t af Haha!)

Bootcamp voor Thirz en Jade Tong uitsteken
Wel 'grappig' dat 2 weken trektocht meteen zo'n uitwerking op je houding hebben. Niet leuk om dat er weer uit te moeten trainen natuurlijk, maar je weet nu wel meteen waarom je ook al weer les had en zoveel trainde Knipoog
Hoorde van Mariek idd al iets over wandelen en niet naar paardoes. Had t vorige week trouwens lags mn neus weg al even genoemd "Oh, komt Thirz vandaag dan?!" Nee Clown Dit is haar werkwerk. Toen reden er eerst maar 4 in de les ofzo. (Uiteindelijk Gino en Jael ook nog erbij) Maargoed, verder dus niet echt een reactie gehad.
En Mariek, vind dat Jade gelijk heeft hoor. Met dit weer is t gewoon lastig te verstaan allemaal Vork Kon ze wel weer zo super goed omdraaien als je dat aangaf? (das visueel, dus daar is de wind geen excuus voor Tong uitsteken) Zag er zaterdag echt uit alsof je dat al weken zo oefenende en zo deed! Wow! En ook nog bezig met de zelfbewust-wordt-training: "Ook ik heb 2 achterbenen" en het vervolg "mijn achterbenen moeten ook mee over de hindernis" Huilen van het lachen haha

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:00

Mariekje22 schreef:
oh ja Nel, wat wil je voor je verjaardag hebben?????????
en ik kan a.s donderdag en maandag volgende week nog lessen, en daarna ben ik op vakantie!

ummm.... tja effe denken...... ik ben nu mn toilet aan het opknappen en om het straks gezellig te maken wil ik wel leuke dingetjes daar aan de muur hangen... dus b.v. wc-muur-hang-dingetjes.... ROFL of voor Voice iets (hoewel ik eigenlijk al alles heb voor die knol maar is altijd leuk! Haha! (heb trouwens nog niet echt apotheek spulletjes en nieuwe borstels zouden ook wel kunnen.)
Of een paar mooie-beetje grote-fotolijsten, waar ik Daniël mooi in kan plaatsen... foto van Daniël bedoel ik dan hé Tong uitsteken
Of verzin maar iets.... vindt alles best hoor!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:00

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 12:07

whahaha, die ijslander Huilen van het lachen Iedereen ook echt *Zoeff* voorbij! Tong uitsteken
*wel jaloers trouwens!!*

Dat andere filmpje kijk ik nog een keer met geluid Tong uitsteken Dat kan ik nu even niet aanzetten. Best wel essentieel denk ik Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:13

Uhm ja Vork Die 2e is trouwens ook leuker met geluid hoor Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 12:15

haha, ja die wou ik dan idd ook ff meekijken Vork maar die was zo ook al leuk Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:11

Haha dat filmpje! Arme, arme IJs, doet ie zo zn best Huilen van het lachen

@ Bianz: leuk op vakantie! Lachen waar ergens in Frankrijk ga je naartoe?

Citaat:
@Kims, hoest met je baby, houdt ze zich nog een beetje rustig of niet? waarom dacht je zelf dat ze pas 12 september zou komen, dat is nog wel heeeeeeeel ver weg hoor....

Nou... vandaag moest ik met spoed naar het ziekenhuis. Het hartje van onze kleine bleek niet goed te kloppen. Dikke paniek bij Nick en mij natuurlijk. Uiteindelijk bleek het toch nog mee te vallen maar we moeten wel wekelijks een hartfilmpje + echo laten maken (het hele verhaal op mn website, zie profiel). En tsja, ik denk dat ik overtijd ga lopen, en dan zou ik 12 sept. pas ingeleid worden. Helaas! Dus waarschijnlijk kan ik gewoon nog bij Nel komen bbq'en Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:30

Ach arme Kims, das wel schrikken zeg!
Hopen dat alles goed blijft gaan!
Sterkte!

Arme ijs, kan tie het niet zo goed bijbenen allemaal.
Wel grappig hoor!!!

Wij zijn vanmiddag lekker naar t zwembad geweest, dus heerlijk gezwommen.
Morgen moet ik alleen sochtends werken omdat mn baas met vakantie is, is zijn kantoor en andere gedeeltes nog steeds schoon dus ben ik in een ochtende je klaar.
Dus ga smiddags al lekker op Vocie rijden.
Dan zit Daniël toch op het kinderdagverblijf.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:31

he Bar,
heb jij mailtjes van mij ontvangen?
Want heb alleen van jou nog geen reactie ontvangen.
Anders moet je me even een anders mail adres geven!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 19:33

Jeetje Kim, da's echt schrikken! Gelukkig dat alles nu wel goed was, gewoon de komende weken goed blijven checken dus. Ik zal aan jullie denken!
Ik ga net als vorig jaar met Annemarie op vakantie! Waar we precies naar toe gaan is mij nog een raadsel haha! Het is ergens onder Dijon en het is er meestal mooi weer, dus ik vind het prima klinken Lachen
Leuk dat het longeren goed ging Marieke, nu hard blijven oefenen dan he, zodat ze weer weet wat er van d'r verwacht wordt en ze dus lekker actief wordt! Want dan hoeft juf Bianz niet te komen Knipoog
Nou Thirz, met je houding komt het wel weer goed hoor, gewoon weer ff streng op letten en dan gaat het zo weer! De filmpjes zijn trouwens errug grappig haha!
Wat fijn Nel, dat je al zo vroeg kunt gaan rijden! Ze voorspellen voor morgen heerlijk weer, dus dat moet goed komen!
Vandaag weer een lekker buitenritje gedaan met het stel Nous en Orson: lekker uitgewaaid! Morgen nog ff serieus dressuren en dan vrijdag nog een afscheidsbuitenritje voor de vakantie! Thirz longeert hem volgende week een paar keer, zodat hij toch beweging krijgt, da's echt fijn! En het voerteam zorgt er voor dat hij niet verhongert hihi! Naast Gijs heb ik nu ook nog een paard dat ik ga missen op vakantie Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:41

Ja hoor Nel, had nog geen tijd gehad om te reageren, maar ik ben ook van de partij bij je BBQ :d, heb het al in mn agenda gezet!

Wat een verhalen opeens in dit topic zeg Lachen, leuk hoor!

Die filmpjes zijn echt grappig Thirz!

Ik heb vandaag heerlijk op Sharon gereden, gisteren had ze stil gestaan en meestal loopt ze de dag erna echt belabberd, maar vandaag ging het echt heerlijk!

Jeeetje Kims! Dat is echt zeg! Snap goed dat de schrik er flink in zat zeg... hopelijk blijft alles nu gewoon goed!

Relaxed Nel dat je minder hoeft te werken, kun je lekker rustig aan doen. Ik heb het deze week nog erg druk, maar volgende week gelukkig al rustiger!
Volgende week vrijdag ga ik met Sharon naar Den Bosch voor de nationale keuring...

@ Bianca: heel veel plezier op vakantie! Ik hoop dat jullie goed weer hebben! Het enige nadeel van vakantie is idd dat je je beestjes moet missen.... Vind ik altijd echt verschrikkelijk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:11

Jeetje Kims, wat een schrik weer! Hoop dat het de komende weken beter is. Ze houdt jullie wel bezig he Ach gut
Nou Bianz, je hebt vast wel zin om naar het lekkere weer te gaan, hier is het niets! Al valt het vandaag wel mee. Gaan jullie nog speciale dingen doen of gewoon kijken waar je aan toekomt?
Leuk Bar met Shaar naar Nationale keuring! Moet je dan met andere haflingers in de klasse M rijden?

Kom ik net thuis van mn slaapdienst; heeft Bloem zich weer helemaal open gekrauwd Scheve mond Waarom ze dat toch doet?! Ga vanmiddag toch weer ff langs de DA met dr. Daarna gaan Nel en ik nog ff serieus trainen en dan op buitenrit Lachen Ga nu ff mn huis poetsen; hard nodig Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 18:15

He Bar, wat leuk dat je naar de keuring gaat.
Ga je wel foto's maken voor ons?

Nou Thirz en ik hadden weer geluk, we wilden lekker op buitenrit dus hadden om 14.00 uur afgesproken op stal, maar het was toen alleen maar aan t gieten.
Toen eve gewacht en toen het een beetje droger was vonden wij wel dat we weg konden.
En jahoor heel de weg droog.
Echt super lekker gereden!!! Lachen

Bianz, succes met dressuren vanavond!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 18:29

Ik moet idd tegen andere haflingers (uit andere provincies)....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 02:23

Hoi, ik typ even heel snel een berichtje hoor.
Wij zijn weer veilig terug uit de rimboe en het was weer erg mooi.
Nu nog 3 daagjes Lima en dan op naar New York. Officieel komen we de 26ste thuis Mariek, maar dan heb ik de eerste dagen natuurlijk even familie updates. Daarna ga ik graag met jullie mee stappen en Nel ik heb je verjaardag in mn agenda gezet dus als het goed is ben ik ook van de partij!
Zo te lezen gaat met jullie alles goed, Kims ik hoop dat je je zwangerschap tot het eind goed kunt volbrengen, ik duim voor je! Dan kan ik misschien toch nog even je grote buik bewonderen (ookal had jij het liever anders gezien) Succes!
Bianz: fijne vakantie Haha!
Bar, foto´s zien er goed uit hoor! Ik kom gauw weer supporteren.
Anne ik sta al te popelen om weer uitgebreid bij te kletsen Knipoog
Leuke filmpjes van kamp Thirz, ik heb al weer helemaal de paardrijkriebels als ik dat zo bekijk!

Nou tot heeeeel snel, ik kijk er echt super naar uit om jullie allemaal weer te zien. Heb jullie gemist!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:00

Nou Cis, je avontuur, zit er gewoon bijna weer op, jammer voor je!
Maar gelukkig kom je dan weer onze kant op en zien wij je ook weer!
Want wij hebben jou ook zeker gemist!!!!!!!!!
Leuk dat je ook bij de bbq bent.
Met je paardenkriebels komt het wel goed, want dan kom je gewoon weer even bij ons allemaal langs en dan hebben wij vast wel een paardje voor je! Knipoog

Dierenarts is net geweest voor Annemoon, ze is rechts voor kreupel, het zit in de ondervoet.
We konden niet goed zien waar, omdat ze eigenlijk in de hoef moest kijken, maar Annemoon kan/wil geen voetjes geven, dus lukte het ons niet om ze omhoog te houden.
Nu heeft ze een pijnstiller (prik) gehad, om te kijken of het dan beter gaat en pijnstiller die ik 1x per dag in dr mond moet spuiten en dan als het op is moeten we kijken na een aantal dagen hoe ze loopt..
Als het niet heeft geholpen moeten we samen met de hoefsmid en dierenarts gaan kijken in de hoef (in de travaille).
Naja hopen dat het goed komt.

Net lekker gedressuurd op voice, ging super, daniël zat braaf in het hoekje.
Alleen gaat het nog superslecht met mn gewrichten, ontstekingen worden weer erger, heb al weer moeite met lopen en vuisten maken van mn handen, wordt er niet goed van.
Naja maar heb wel lekker gereden ondanks alles.

Kims hoe is t met jou?
Gaat het nog goed met jullie?

Bianz, fijne vakantie!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 20:26

Whoehoe, Cis is bijna thuis Go jij! Go jij! Echt leuk! Kom maar snel langs bij de paarden, staan er nu genoeg op de braamhof Haha!
Wat lastig dat je niet bij Annemoon in dr hoeven kan kijken. Kan ze dan geen hoefzweer hebben ofzo? Hopen dat t snel beter gaat. En met jou ook, vervelend dat je zo'n pijn met rijden hebt. Gelukkig was Voice wel braaf!
Anne; wat spreken wij af voor morgen? Kom je eerst nog langs mij of in de stad? Hoop dat ik nog kan lopen na mn wandeling van 30 km Nagelbijten / Gniffelen Maar wil zo graag stappen...misschien kan je een stoel voor me meenemen? Huilen van het lachen

Vanmiddag gingen Bianz en ik nog ff galopje doen in de berm... -flats- modder overal Clown Zo blijf je wel poetsen, want dat had ik donderdag met Nel ook al! Maar wat was het een lekker weer; genieten Lachen Als je terugben moeten we snel weer hoor Bianz, anders missen Orson en Nous elkaar teveel Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 22:21

Haha ja dat was nog al eens een hoop modder! Maar wel een heerlijk ritje. We gaan idd snel weer! Zouden Nous en Orson niet kunnen trouwen ofzo? Clown
Super Cis, heb er ook al zin in dat je weer thuis bent! Dan kom je snel maar eens op Orson hobbelen!
Idd vervelend van Annemoon d'r been zeg! Die kreupelheid duurt toch alweer lang! Voor dit soort dingen moet ze toch nog leren hoefjes te geven haha! Ik hoop dat het snel weer beter met je gewrichten gaat; rustig aan doen he!
Succes met de Haflingerkeuring Bar! Foto's!
Hoe is het met Kims? De schrik alweer een beetje te boven?
Marieke ook alvast een hele fijne vakantie; als ik Jade nog voor je moet longeren als ik thuis ben hoor ik dat wel via Thirz of Nel?
Anne, plezier nog met je laatste vrije dagen, geniet er nog even van! Veel stapplezier allemaal!
Bedankt voor alle fijne vakantie wensen!! Ben er helemaal klaar voor, dus duik zo m'n bedje in om morgenochtend vroeg te vertrekken richting België. Daar eerst Annemarie oppikken en dan gaan met die banaan richting de zon Haha! Athans, ik ga er vanuit dat het elke dag zonnig is met minstens 25 graden... haha verder geen eisen hoor Knipoog Volgend weekend ergens ben ik weer terug, dus tot dan!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:43

Ik meld me ook weer Lachen Ik lees wel iedere dag bij hoor, maar weet niet veel terug te typen haha Huilen van het lachen

@ Thirz en Mariek: en, zijn de 30 km lopen gelukt? Hoe zijn jullie helemaal gelopen, ben benieuwd hoor! Pfff lijkt me wel erg vermoeiend! Gelukkig is het vandaag droog gebleven.

@ Bianz: heel veel plezier op vakantie! Hopelijk met mooi weer inderdaad. En we willen natuurlijk na afloop wel een fotoverslag he Knipoog

Hier is het dus nog steeds hetzelfde. Geen weeën te bekennen helaas. De kleine schopt nog wel prima en daarmee stelt ze dr ouders wat gerust Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:28

Kim; ik vind het toch wel tijd worden dat ze de buitenwereld eens komt verkennen hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 10:28

Ik ben mn bed uitgestuiterd Scheve mond *zucht* Kan je na t stappen nog 1 keer lekker uitslapen tot half 12, wordt je om 7 uur wakker en daarna om 9 uur waarna je écht niet meer kan slapen... Nouja, zo heb je wel extra veel weekend Vork Ga vanaaf wel wat eerder slapen dan Tong uitsteken
*Redbull bijwerkinkje denk*

Citaat:
Anne, plezier nog met je laatste vrije dagen, geniet er nog even van! Veel stapplezier allemaal!

Nou ik heb genoten hoor! Huilen van het lachen En stapplezier hadden we ook! Whahaha
Maargoed: we hebben ons énorm goed vermaakt, flink veel lol gehad en uh.. tsja lol gehad Tong uitsteken *was dus ook half 4 toen we dachten: mwah, kunnen wel naar huis gaan nu*
Doen jouw voeten t nog Thirz? En jij wél lang uit kunnen slapen vandaag?

Hoe is t met jouw voeten Mariek? Geen blaren of spierpijn ofzo?

Phoe Kim, pittig hoor. Heb je t een gehad, heb je t ander Scheve mond Hopen dat het inderdaad na de zwangerschap langzaam verdwijnt en dat er verder niets meer tegen gaat vallen. Tis wel weer genoeg geweest zo!
En inderdaad: zeg maar dat t tijd wordt dat ze zich eens laat zien, gezond en wel! Ja

Hoe was t op de keuring Bar?

Brave Daniël zo netjes in t hoekje zitten terwijl mams aan t rijden is Haha!
Wel balen van je gewrichten zeg Scheve mond Hopen dat t snel weer beter gaat!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:35

De keuring is pas aanstaande vrijdag Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 15:10

Whaha; Anne moet volgende x wat minder redbull Clown Ik kwam om half 1 uit bed, niet omdat ik uitgeslapen was, maar omdat ik dacht: hmm, anders is de dag wel erg kort. Maar was een lollige stapavond ROFL We kwamen een voetbal-team tegen die hier in zeeland op voetbal-weekend waren. En al zat er geen potentiele voeten-masseur bij, was wel gezellig Ja
En gister dus 30 km gelopen, toen nog 3 paarden gedaan (zelfs 1 gereden!) en daarna nog stappen tot half 4...vind dat mn voeten t goed volgehouden hebben OK dan! Wanneer gaan we weer Marieke?!
Hoop dat Bianz wel beter weer heeft dan ons hier; volgens de weermensen komt er weer heel veel regen aan No Cheer En ik ben in voor de Nous-Orson bruiloft Huilen van het lachen
Hup Kims, schiet eens op met de baby Tong uitsteken Ben zo benieuwd welke naam jullie bedacht hebben!
Hoe gaat t met Annemoon Nel; zie je al verschil?
Staan de paardjes weer fijn op hun eigen stekkie Anne?

Ik ga nog ff lekker bankhangen...meer kan ik momemteel nog niet Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 17:21

Ow sorry Bar. Helemaal helder was ik dus nog nie Clown

Wie weet zat er wel een potentiele voetenmasseur tussen. Je hebt ze alleen niet uitgetest Tong uitsteken Er was er iig 1 die niet wist of hij t kon, maar t altijd kon proberen (best riskant dus), maar er was er ook 1 die meteen even liet zien hoe hij voeten masseerde, zonder voet Huilen van het lachen Zo in de lucht zag het er best goed uit Vork

Jups de paarden staan weer lekker in hun eigen thuis-weitje Lachen Niets geks gebeurd, gewoon lekker naar huis gestapt en gedraaft. Op 2 na, die werden met de trailer opgehaald. De een had een wondje op zn schoft, de ander was voor de vakantie wat kreupel en wilden ze nu die 'lange' rit niet aan doen.

Veel regen? Humz..
Inderdaad maar hopen dat zij beter weer heeft!
*en wat mooi weer hierheen wil zenden Schijnheilig
Bankhangse Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:01

Hoi hoi,

wat een heerlijk weer is het joh, allemaal weer buien hier op Koudekerke.
Hoe ist bij jullie?

Thirz, nog les gehad?
Was het droog?

Mariekje, nog je haar geknipt?