ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:25

Hoihoi, ben ik weer!
Het was geweldig en supergezellig!

Ik reed eerst op Max, een bonte ijslander. Ik vond hem niet zo leuk, hij ging wel hard maar hij trok steeds met zijn hoofd naar beneden. Ik stond overigens bij de moeilijke paarden en ik reed in groep 1.
Ik vond Max dus niet leuk dus ik ging de volgende dag ruilen, ik moest toen op Sandy, een 3 jarige, een veulen van Sahara. Maar toen ik hem uit de stal haalde bleek het dat ze een wond op haar rug had. Ik ben toen naar Henk gelopen die nog bij het weiland stond en zei dat Sandy een wond had op haar rug. Henk zag een kleine ijslander bij het hek staan dus hij zei; ohh, neem deze maar. Tong uitsteken
Ik vroeg hoe die heette, maar Henk zei: Weet ik niet.
Nahja, ponytje meegenomen naar de balk en gevraagt welk zadel en bit ik mocht. Ik had gehoord dat er maar 1 keer iemand op had gezeten!
Maar het was superleuk, de pony heet nu Neemo en hij is 1.25 hoog. Hij kan alleen maar stappen, tolten en galopperen. Draven kan hij niet onder het zadel. Beestje is nergens bang voor, maar wou niet in het water en de kliko die naast de weg stond was ook eng! Hij draaide gewoon om en tolte weg Tong uitsteken
Verder kan hij redelijk hard, maar zijn conditie is verder niet echt hoog. Met de dagtocht met het racen reed ik helemaal achteraan en toen hij niemand meer van de groep reed deed die zijn hoofd omhoog, spitste zijn oortjes naar voren en ging die echt heel langzaam galloperen Tong uitsteken Op het eind kan je op een veld aan de rechterkant, en daar wou die in. Uiteindelijk kwam ik aangetolt en was ik laatste maarja. Verder een superweek gehad, Beestje kan ook redelijk springen want de opsprong deed die met gemak.
Het was super en ik wou dat ik Neemo mee kon nemen maar helaas Tong uitsteken

Dit was me verslagje voor nu, foto's komen nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:26

wow vet

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:27

morgen mijn foto's~!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:27

Wat leeeuk! Haha!

Ik wil meer verhalen! Go jij! Go jij!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:28

Ik ga nu ff bij slapen, straks komt allemaal bezoek, want me papa is jarig!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:33

Ik wil ook meer verhalen! Neemo reed bij ons mee denk ik Ja Een donkere IJslander Lachen Daar zat Yvonne 1 dagje op. Toen moesten we door een plas, maar dat wilde hij niet dus moest zij een andere weg nemen, Jessica terug gereden voor haar *LOL* Toen bij het springbosje schoot hij opzij om niet door een plas te hoeven, hing het zadel onder zijn buik ROFL en Yvonne bleef aan zijn nek hangen, en liet pas los toen ze niet meer boven de plas was *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:36

haha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:37

Hij was echt heel braaf, haha als wij aan het draven waren gaf mandy der paard met der hand een klap op zijn kont en dan gallopeerde ze mee hahaha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:37

Ik ga even bij slapen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:38

haha doe dat

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:39

er waren in 1 rit 3 mensen tegelijk gevallen, 1tje had geheugen verlies.. maar dat vertel ik nog wel!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:44

_Kiki_ schreef:
Ik wil ook meer verhalen! Neemo reed bij ons mee denk ik Ja Een donkere IJslander Lachen Daar zat Yvonne 1 dagje op. Toen moesten we door een plas, maar dat wilde hij niet dus moest zij een andere weg nemen, Jessica terug gereden voor haar *LOL* Toen bij het springbosje schoot hij opzij om niet door een plas te hoeven, hing het zadel onder zijn buik ROFL en Yvonne bleef aan zijn nek hangen, en liet pas los toen ze niet meer boven de plas was *LOL*

Ohw, bij mij liep die echt heel braaf door de plassen heen. Keek wel geintresseerd naar het water en spatte het water heel hoog omhoog Tong uitsteken Ik reed met het zadel van Irene. Zadel bleef wel altijd netjes liggen. Ja
Neemo lijkt enorm op Nina, dus een donkere ijslander idd met lange manen.
Superbeestje! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:45

Britt_Sisi schreef:
er waren in 1 rit 3 mensen tegelijk gevallen, 1tje had geheugen verlies.. maar dat vertel ik nog wel!

jemig Bloos

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:53

Ja, dat die 3 mensen eraf vielen kwam door de Kliko.
Neemo vond het ook een beetje eng maar die ging niet rennen, die draaide alleen maar om en liep terug. Tong uitsteken
De rest bleef daar achter staan bij de kliko. Op een gegeven moment gaat Bas erlangs, en de rest gaat met hem mee. Alleen Boes, Pepijn en nog 1 jong paardje renden weg en sprongen de weiland naast de weg in. Ze sprongen over de sloot heen en alle 3 vielen ze eraf, 1 meisje viel in de sloot, de andere 2 gewoon in het weiland.
1 meisje was blijkbaar erg hard op haar hoofd gevallen want ze had geheugenverlies. De ander had enorme last van haar rug en de ander had niets.
Henk had toen Boes en Pepijn meegenomen en de 2 meisjes gingen ook mee.
Het meisje met de hersenschudding bleef bij José en Henk slapen 1 nachtje omdat ze om de 2 uur wakker gemaakt moest worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:55

jezus

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:53

*meisje met geheugenverlies meldt zich Bloos *

Pepijn is wel echt een suuuuperlief paardje hoor, hij kon er ook weinig aan doen dat hij zo schrok Knipoog Het is nou eenmaal een erg jong paard he Lachen
Ik ben er kennelijk erg hard vanaf gevallen op mn hoofd, want ik weet zelfs van de gebeurtenissen voor de val (Roden, de rit zelf, etc) niets tot heel weinig. Pas vanaf dinsdagochtend kan ik me alles helder herinneren haha.
Maar ach, ik ben 2 dagen op een fjord gegaan omdat dat moest van de dokter (dinsdag op Jans en woensdag op O'neill) en vanaf donderdag weer op Pepijn. Lachen Dat ging goed gelukkig Lachen

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:59

gelukkig maar toen ik een hersenschudding had mocht ik niet meer rijden.... maar ik had ook een zware en wist helemaal niks meer.... pas na 2 weken wist ik weer wie iedereen was en welke dag het was en zoo.... klok kijken kon ik niet meer ik wist gewoon niet meer hoelaat het was... moest 2 weken helemaal in het donker liggen Boos! was niet zo leuk....
nog een week en dan zijn wij er ook.....
vorig jaar was Pepijn bij ons wel braaf.....Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:08

Moschino schreef:
*meisje met geheugenverlies meldt zich Bloos *

Pepijn is wel echt een suuuuperlief paardje hoor, hij kon er ook weinig aan doen dat hij zo schrok Knipoog Het is nou eenmaal een erg jong paard he Lachen
Ik ben er kennelijk erg hard vanaf gevallen op mn hoofd, want ik weet zelfs van de gebeurtenissen voor de val (Roden, de rit zelf, etc) niets tot heel weinig. Pas vanaf dinsdagochtend kan ik me alles helder herinneren haha.
Maar ach, ik ben 2 dagen op een fjord gegaan omdat dat moest van de dokter (dinsdag op Jans en woensdag op O'neill) en vanaf donderdag weer op Pepijn. Lachen Dat ging goed gelukkig Lachen

goh gelukkig maar

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:11

Hier foto van NEEEEEMOOOOOO!
Afbeelding

Afbeelding
Poepieklein. Haha!

En hier een foto van Max waar ik de 1ste dag op reed:
Afbeelding

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:12

Oh hahahaha nog wat leuke quotes van mij van net nadat ik was gevallen (heb ik van andere mensen gehoord hoor, ik weet er zelf niets meer van);

"Jij bent toch Krista?" (tegen een vriendin ROFL )

"Wie is die vent??" (over Henk)

"Watskebeurt? Wat doe ik hier? Boos! "

Tamara; "Weet je nog hoe je paard heet?"
ik; "Eh.. ehmm.. nee?"
Tamara; "Hij heet Pepijn.."
ik; "JA! Dat wilde ik zeggen Haha! Maar ik dacht; dat klinkt vast heel raar."

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:17

ikkemartina schreef:
gelukkig maar toen ik een hersenschudding had mocht ik niet meer rijden.... maar ik had ook een zware en wist helemaal niks meer.... pas na 2 weken wist ik weer wie iedereen was en welke dag het was en zoo.... klok kijken kon ik niet meer ik wist gewoon niet meer hoelaat het was... moest 2 weken helemaal in het donker liggen Boos! was niet zo leuk....
nog een week en dan zijn wij er ook.....
vorig jaar was Pepijn bij ons wel braaf.....Knipoog

Oef das inderdaad niet zo leuk!!

En Pepijn is ook wel braaf hoor Lachen Gewoon een jong beest, hij kon er zelf ook niet veel aan doen Knipoog Hij schrok meer van Boes dan van de container zelf! Lachen De rest van de ritten was ie ook heel braaf, af en toe schrok ie wel eens en hij raakte een beetje in paniek bij de eerste rit omdat hij de groep kwijt was, maar hij is niet gemeen of zo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:41

oo dat is dus neemoo die stond vaak bij het hek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:44

Moschino schreef:
Oh hahahaha nog wat leuke quotes van mij van net nadat ik was gevallen (heb ik van andere mensen gehoord hoor, ik weet er zelf niets meer van);

"Jij bent toch Krista?" (tegen een vriendin ROFL )

"Wie is die vent??" (over Henk)

"Watskebeurt? Wat doe ik hier? Boos! "

Tamara; "Weet je nog hoe je paard heet?"
ik; "Eh.. ehmm.. nee?"
Tamara; "Hij heet Pepijn.."
ik; "JA! Dat wilde ik zeggen Haha! Maar ik dacht; dat klinkt vast heel raar."

haha super gewoon Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:52

Samir