Het was geweldig en supergezellig!
Ik reed eerst op Max, een bonte ijslander. Ik vond hem niet zo leuk, hij ging wel hard maar hij trok steeds met zijn hoofd naar beneden. Ik stond overigens bij de moeilijke paarden en ik reed in groep 1.
Ik vond Max dus niet leuk dus ik ging de volgende dag ruilen, ik moest toen op Sandy, een 3 jarige, een veulen van Sahara. Maar toen ik hem uit de stal haalde bleek het dat ze een wond op haar rug had. Ik ben toen naar Henk gelopen die nog bij het weiland stond en zei dat Sandy een wond had op haar rug. Henk zag een kleine ijslander bij het hek staan dus hij zei; ohh, neem deze maar.

Ik vroeg hoe die heette, maar Henk zei: Weet ik niet.
Nahja, ponytje meegenomen naar de balk en gevraagt welk zadel en bit ik mocht. Ik had gehoord dat er maar 1 keer iemand op had gezeten!
Maar het was superleuk, de pony heet nu Neemo en hij is 1.25 hoog. Hij kan alleen maar stappen, tolten en galopperen. Draven kan hij niet onder het zadel. Beestje is nergens bang voor, maar wou niet in het water en de kliko die naast de weg stond was ook eng! Hij draaide gewoon om en tolte weg

Verder kan hij redelijk hard, maar zijn conditie is verder niet echt hoog. Met de dagtocht met het racen reed ik helemaal achteraan en toen hij niemand meer van de groep reed deed die zijn hoofd omhoog, spitste zijn oortjes naar voren en ging die echt heel langzaam galloperen

Het was super en ik wou dat ik Neemo mee kon nemen maar helaas

Dit was me verslagje voor nu, foto's komen nog.