zo heb eindelijk een beslissing gemaakt ik ga me 300% inzetten om weer bij rederij doeksen te gaan werken er zijn 2 mensen waar ik toen mee werkte die graag willen dat ik terug kom en een ervan in een manager hoe gaaf is dat is een top baan ook al heb ik er maar 2 weken gewerkt via een uitzendbureau nu wil ik via hun gaan werken
Naja voor mij is het niet zo'n leuke dag hea. Jeroen is namelijk nog steeds leuk...maarja. Was gister toch moeilijker dan ik dacht om hem te zien. Hij blijft natuurlijk gewoon leuk en lief doen dus dat maakt het wel moeilijker. Maargoed gaat wel weer over.
mijn vriendin gaat de 2de westernweek naar rancho de verano zondag 21 juli tm vrijdag 26 juli zodra ik een baan heb boek ik ook zodat we samen kunnen mijn vriendin heet ook andrea haha dus dat wordt leuk
Nah over 10 dagen zijn Joen en ik 5 jaar samen dus we gaan dan gewoon lekker uit eten Vanavond wel naar de nieuwe Die Hard film Zijn allebei best Bruce Willis fans dus Niet heel romantisch
Oh ik heb echt zin in de vakantie! We gaan zaterdag om 5 uur in de ochtend al rijden (ik begin met rijden haha. Me stiefvader en -zusje zijn totaal geen ochtendmensen en die zien ook wat minder goed in het donker en me moeder houdt niet zo van rijden dus toen moest ik beginnen haha, geen probleem. Dus zaterdag zitten we de hele dag in de auto. Zondag, maandag en dinsdag skieen en woensdagochtend heel vroeg vliegen me mams en ik weer terug naar huis. Even lekker een paar dagen relaxen dus!