Ah lies dat is zielig zakken in de f2. Ging het zo slecht dan? Wij hadden op de ponyclub wel onderlinge wedstrijdjes maar zonder winst of promotiepunten.
Lekker gereden? Joyce wanneer ga jij nou eens ruilen, je krijgt wel een eentonig lijstje zo Is die nieuwe schimmel er nog? Vanavond ff twee wasjes gedraaid bij annemieke. Hoorde op de radio dat het echt heeel koud gaat worden van het weekend, niet leuk Vandaag het nieuwe boekje van divoza binnen gekregen. Eens kijken wat voor leuks ze allemaal hebben wat ik niet nodig heb
Haha bij Kaar allemaal verschillende paarden en dan bij Joyce: Romeo 13. Hihi nouja als hij fijn is dan is het allemaal maar leuk dat je er zoveel op mag rijden !
Oef vandaag de koude wind trotseren in de buitenbak, er zijn wel erg veel wedstrijden op de stal waar Day staat, bijna elk weekend en dit weekend zelfs 2 dagen, helaas kan ik dan niet binnen rijden
Gister had Day er trouwens weer erg veel zin in opeens, wel super relaxed gereden. Geoefend op galopswisseltjes zodat ik daar in het springen wat minder last van heb. En ze deed het zowaar best goed
Wat een wind he lies. Je zou bijna van je paard waaien. Phoe ieder weekend wedstrijd op stal, dat is best veel. En de zaterdag of zondag is juist zo'n lekkere dag om beetje te tutten en alles op je gemak te kunnen doen. Is day ook zo aant verharen? Word er bij lovis zo langzamerhand beetje gek van zoveel haar komt er van af. Net ff gewandeld, zo langs de stal lukte het nog wel met de wind, maat hij sprong wel weer overal voor opzij.
Ja day was 2 weken geleden heel erg aan het verharen, maar ze is natuurlijk geschoren dus het viel wel enigszins mee. Nu is het wel weer redelijk normaal.
Haha die Loof denkt ik wil vliegen met die wind mee
Ja is inderdaad wel een beetje veel, de ene keer oefenspringen dan weer officieel springen dan weer dressuur en dan weer FNRS het hele weekend, verder niks te klagen overigens hoor, maar toch niet echt handig.
nou helaas vandaag niet zo braaf. In het begin ging ze er al een paar keer goed vandoor door de wind. Op een gegeven moment gaat er in de andere buitenbak een paard door het lint en toen ging ze mee, niet te stoppen gewoon, stormde recht op het hek af, bij ons is het hek(de deur zeg maar) wel wat lager dan de rest van de omheining, ik zweerde dat ze zou gaan springen. Toen nog een keer heel hard aan mn binnenteugel getrokken en toen ging ze gelukkig nog net de andere kant op. Pfff ben me doodgeschrokken, uiteindelijk nog wel aardig gereden, maar had de schrik aardig in de benen..
Ja man echt doodeng, en dan is het ook nog een springpaard en je zag dr kijken. Ik dacht oh nee he niet doen, met dressuurzadel blijf ik dan echt niet zitten en ze is bovendien erg lomp dus dan springt ze vast half door het hek. Allemaal niet gebeurd gelukkig I
Ik las het verhaal over de wasmachine op facbook, dat is balen zeg, dat hij het toch nog deed!
wowie, wat moeten jullie veel betalen voor die f proefjes?! Dat kost officieel dressuur starten nog niet eens.. Das wel wat omhoog gegaan dan de laatste jaren. Marcel gaat op die nieuwe zag ik? Leuk zeg.