Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar morge lekkr weekend 

spettertjuh schreef:Naomi, je hebt het aan jezelf te danken dat je geen contact meer hebt met mij. Toendertijd wilde je Blando nog graag doen op de woensdag maar dat ging niet meer qua school en je vroeg om de dinsdag. Na overleg met je moeder. Dat heb ik toen goed gevonden en de eerste de beste dinsdag zei je al af en vervolgens elke dinsdag die erna kwam. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad en heb ik je gezegd dat je naar Blando kon komen maar ook dat heb je achterwege gelaten. Ik heb je nog alle kansen gegeven om naar Blando toe te gaan. Juist omdat je zo lang voor hem gezorgd had. Ik heb je aangeboden om in het weekend te komen en dat je hem dan kon rijden enz. Heb alle mogelijkheden voor je open gelaten maar je hebt er zelf geen gehoor aan gegeven. Heel erg jammer, ook voor jezelf. Momenteel is hij echt superbraaf en Mirjam rijdt hem zelfs zonder zadel, ik doe het haar niet na hoor.
Gisteren zijn Marjo en Presje nog even bij ons op stal geweest. Was leuk. Ik mis wel de gezelligheid die wij hadden toen we allemaal nog bij elkaar stonden.
Ik ben er ook idd niet zo heel vaak meer, dat komt omdat op mijn werk ik momenteel heel voorzichtig moet zijn met het internetgebruik en door de weeks heb ik het vaak te druk.

Naoom_ schreef:Onbekenden die meelezen, tjah. Beetje respectloos. Maar het is een openbaar forum en dus is iedereen vrij om mee te lezen, dat er hier onderwerpen besproken worden waarvan mensen vinden dat niet iedereen hoeft te weten dat ligt aan die personen zelf. Daarvoor is de pb uitgevonden dus het is dubbelzinnig.
, nou chanel morgen ook lekkr druk hoor 3paardjes doen boodschappen toilet kopen en lekkr paela maken lekkr heb nu al trek. press heb volgende week salaris dus dan kryg je een pb
. hoop dat morgen ut weer net zo als vandaag is wil met tank lekkr buiten ryden