[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:49

Fijn dat het goed gaat chantal. Leuk joh lekker rustig aan inrijden.
MEt peeps ook alles goed.
Alleen wordt niet meer gereden, afentoe alleen stapritje buiten.
Ze geeft aan niet meer te willen dus dan is het goed. Ze heeft ookal een aardige buik dus na het veulenen weer lekker rijden.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:53

veel sterkte john en nous !! :(:)

stalgast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:54

[quote="spettertjuh"]
Naomi, je hebt het aan jezelf te danken dat je geen contact meer hebt met mij. Toendertijd wilde je Blando nog graag doen op de woensdag maar dat ging niet meer qua school en je vroeg om de dinsdag. Na overleg met je moeder. Dat heb ik toen goed gevonden en de eerste de beste dinsdag zei je al af en vervolgens elke dinsdag die erna kwam. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad en heb ik je gezegd dat je naar Blando kon komen maar ook dat heb je achterwege gelaten. Ik heb je nog alle kansen gegeven om naar Blando toe te gaan. Juist omdat je zo lang voor hem gezorgd had. Ik heb je aangeboden om in het weekend te komen en dat je hem dan kon rijden enz. Heb alle mogelijkheden voor je open gelaten maar je hebt er zelf geen gehoor aan gegeven. Heel erg jammer, ook voor jezelf. Momenteel is hij echt superbraaf en Mirjam rijdt hem zelfs zonder zadel, ik doe het haar niet na hoor.

Gisteren zijn Marjo en Presje nog even bij ons op stal geweest. Was leuk. Ik mis wel de gezelligheid die wij hadden toen we allemaal nog bij elkaar stonden.

Ik ben er ook idd niet zo heel vaak meer, dat komt omdat op mijn werk ik momenteel heel voorzichtig moet zijn met het internetgebruik en door de weeks heb ik het vaak te druk.
[/quote

dit is netter als je het via een pb doet.
dan hier in het topic.

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:18

Gelukkig dat alles goed gaat met Peeps :D
Ook fijn dat ze aangeeft dat het niet meer gaat :j
Ze zit nu op de helft?

Pfff Marcel :roll:

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:24

Ja ze zat zaterdag op de helft. Nu op 175 dagen van de 340.

Dik(fotos van dezelfde dag, juni dit jaar dus 2 maanden drachtig)
Afbeelding
Afbeelding

Drachtig 170 dagen
Afbeelding
Afbeelding

Conditie(in training)
Afbeelding
Afbeelding

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:25

Bij john had ze idd al een aardig buikje toen :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:31

Jep, die was er helemaal af en nu is de veulen buik der.:P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:53

hey de controle is ook weer langsgeweest, begryp de regels alleen niet, nou vannochtend tentamen van 3u en daarna gelyk college toen tank en nu verjaardag :( maar morge lekkr weekend

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:57

Druk daggie amanda.
Morgen rustig daggie dus:P?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:20

sorry dat te horen Johnnie.

Hoe gaat het trouwens met Mickey?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:21

Nou ik er toch naar vraag John,hoe gaat het met de paarden?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:27

Met Mick en de paarden gaat alles goed

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:39

Wat sneu van Pluis, veel sterkte John en Anous! :(:)

spettertjuh schreef:
Naomi, je hebt het aan jezelf te danken dat je geen contact meer hebt met mij. Toendertijd wilde je Blando nog graag doen op de woensdag maar dat ging niet meer qua school en je vroeg om de dinsdag. Na overleg met je moeder. Dat heb ik toen goed gevonden en de eerste de beste dinsdag zei je al af en vervolgens elke dinsdag die erna kwam. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad en heb ik je gezegd dat je naar Blando kon komen maar ook dat heb je achterwege gelaten. Ik heb je nog alle kansen gegeven om naar Blando toe te gaan. Juist omdat je zo lang voor hem gezorgd had. Ik heb je aangeboden om in het weekend te komen en dat je hem dan kon rijden enz. Heb alle mogelijkheden voor je open gelaten maar je hebt er zelf geen gehoor aan gegeven. Heel erg jammer, ook voor jezelf. Momenteel is hij echt superbraaf en Mirjam rijdt hem zelfs zonder zadel, ik doe het haar niet na hoor.

Gisteren zijn Marjo en Presje nog even bij ons op stal geweest. Was leuk. Ik mis wel de gezelligheid die wij hadden toen we allemaal nog bij elkaar stonden.

Ik ben er ook idd niet zo heel vaak meer, dat komt omdat op mijn werk ik momenteel heel voorzichtig moet zijn met het internetgebruik en door de weeks heb ik het vaak te druk.

Ik dacht al dat er zo'n reactie zou komen en ik begrijp het ergens wel ja. Dat ik geen gehoor heb gegeven klopt maar dat betekent niet dat ik er niet vaak aan gedacht heb. Wilde telkens graag langskomen maar er kwamen telkens andere dingen tussen zoals onder andere: school. Heb het heus niet zonder moeite achter me gelaten, zoals het misschien had mogen lijken. Wel fijn om te horen dat het zo goed gaat!

@ Aniet, de reactie die je neerzet vind ik niet helemaal terecht, aangezien toen ik stopte met Blando ik helemaal geen ander paardje daarna meer deed. Voltar doe ik pas sinds kort en bovendien is dat alleen maar op de zaterdag, dit scheelt voor mij aangezien dit niet door de weeks is. ;)

Ben het ook wel met Marcel eens, via pb was misschien wat netter geweest aangezien iedereen nu lekker mee leest. Maar zo heel veel interesseert het me ook niet.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:49

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het er totaal niet mee eens ben hoe sommige mensen op John & Anous hebben gereageerd in het topic.
Wat ooit zo'n gezellige stal was word nu naar mijn idee afgekraakt.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:53

fijn dat te horen John.
We hebben elkaar toch jaren meegemaakt.

Nou vind het ook niet erg hoor Naoom dat iedereen meeleest.
Er is toch niks stiekems mee,maar ik had begrepen dat je blan ook in het weekeind mocht doen,maar maakt toch ook niet uit verder.Soms moeten er keuzes gemaakt worden en die mag iedereen lekker zelf nemen.

kijk al die stiekeme meelezers,dat vind ik pas kinderachtig.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 22:57

Toen had ik ook weinig tijd in het weekend maar dat ik hem echt mocht doen is me misschien ontgaan. Wat bedoel je met stiekeme meelezers? Zoals ik een stille lezer was ?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 23:14

nee niet jij,maar wat ik begrijp zijn er ontzettend veel ook onbekenden die oh zo graag alles willen weten en dus altijd meelezezen maar nooit wat zeggen,nou ze doen maar,hoop dat het ze een beetje gelukkiger maakt.
Ik ga me in iedergeval niet tot dat niveau verlagen .

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 23:22

Onbekenden die meelezen, tjah. Beetje respectloos. Maar het is een openbaar forum en dus is iedereen vrij om mee te lezen, dat er hier onderwerpen besproken worden waarvan mensen vinden dat niet iedereen hoeft te weten dat ligt aan die personen zelf. Daarvoor is de pb uitgevonden dus het is dubbelzinnig.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 23:24

Naoom_ schreef:
Onbekenden die meelezen, tjah. Beetje respectloos. Maar het is een openbaar forum en dus is iedereen vrij om mee te lezen, dat er hier onderwerpen besproken worden waarvan mensen vinden dat niet iedereen hoeft te weten dat ligt aan die personen zelf. Daarvoor is de pb uitgevonden dus het is dubbelzinnig.

daar heb je helemaal gelijk in

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 23:49

gezellie hier hoor :), nou chanel morgen ook lekkr druk hoor 3paardjes doen boodschappen toilet kopen en lekkr paela maken lekkr heb nu al trek. press heb volgende week salaris dus dan kryg je een pb :). hoop dat morgen ut weer net zo als vandaag is wil met tank lekkr buiten ryden

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 23:53

bedoelde horsii haha peeps ziet er goed uit hoor

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 09:10

guten morgen

AnitaJoeri

1

AnitaJoeri

2

AnitaJoeri

3