@lin; vind je het wel zo handig om meteen je negatieve punten aan te geven? Had ik persoonlijk niet gedaan. Wel goede keus heb je gemaakt als je je daar al meteen niet goed voelde, dan had ik het inderdaad niet gedaan. Wel fijn dat die andere ook niet zo leuk was anders had je nog lang moeten nadenken voordat je wist welke je wilde gaan doen haha
Me moeder gaat morgen contact opnemen met de decaan van het mbo waar ik dan evt heen wil want ik zit zelf toch best laat op school. Ze staat er gelukkig wel achter dus
Jah want ik kan niet echt positieve punten bedenken over die laatste eerlijk gezegd...maar dat komt denk ook omdat ik eigenlijk me besluit al had genomen.
ik ga tog even snel douchen!!
_Lucy
Geplaatst: 05-10-10 20:17
ze bedoelde volgens mij, dat je meteen negatieve punten aan de eigenaar mailt.. dat er geen ligt is. (toch ella??)
Oooh op die manier. Ja ik denk dat het wel belangrijk is dat ze dat weet want dan kan ze er iets aan doen mocht ze dat willen. En dan weet ze het waarom ik dan misschien soms niet kan komen.
In het donker rijden zelfs met bak verlichting is gewoon niet cool. Bij mijn stal hebben ze wel een lamp maar echt lekker is dat niet. De helft van de bak is verlicht je krijgt enorme schaduwen... en daarna moet ik paard toch weer in het donker terug in de wei zetten. Verlichting bij bak regelen is trouwens ook niet echt makkelijk... moet behoorlijke lamp zijn op grote hoogte en dan is één dus ook niet genoeg.
Dat denk ik toch echt niet hoor als ze dat nooit hebben gehad en daar dus blijkbaar ook geen behoefte aan hadden gaan ze dat echt niet nu ineens allemaal aanschaffen en veel kosten aan maken omdat jij anders af en toe niet kan komen
tuurlijk is het vervelend maar dan had ik als ik jou was gezegt ik kan soms niet rijden doordat ik laat uit school ben en het in de winter dan al donker is. Maar niet meteen commentaar hebben dat ze geen licht hebben. Komt beetje negatief over meteen snappie.. Maar voorlopig is het nog niet zo meeeeega vroeg donker, wel steeds vroeger maarja, dus je kan nu gewoon nog gaan rijden neem ik aan en tegen die tijd dat het donker word zou ik het der nog een keertje over hebben ofzo
Nou het komt niet negatoef over vind ik, het enige wat ik zei was dat het jammer was dat ze geen verlichting heeft waardoor ik in de winter miss niet kan rijden