En ze op de CT zagen dat me hart een rare vorm heeft. Willen ze dat toch ff verder onderzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maja.
Meis als je wil praten ofzo, ik ben er voor je hé! 

No problem

Ik blijf jullie een super leuk team vinden!
gina2003 schreef:Heey Kirst, volgens mij heb ik er ergens overheen gelezen, ben erg druk geweest, maar volgens mij begrijp ik dat je je rijbewijs hebt gehaald???
Gefeliciteerd!!!
Emmaa_ schreef:Werken zit er ook niet in ofzo? Een klasgenoot en ik hadden tegelijkertijd sollicitatieformulieren opgehaald bij Vomar, ik had het gelijk ingeleverd, hij 2 weken geleden (ik heb een maand geleden ongeveer gesolliciteerd dusja). Hij is dus wel gebeld, ik nog niet. Baal hier echt ontzettend van, ik wil gewoon graag werken en blijkbaar is dat weer niet goed. Nou ja, ik ga er geen moeite van maken, ga van de week wel even langs ofzo.
Emmaa_ schreef:Nadien het zag er heel fijn uit op DunjaIk blijf jullie een super leuk team vinden!
Morgen weer lekker rijden
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nadien het zag er heel fijn uit op DunjaIk blijf jullie een super leuk team vinden!
Morgen weer lekker rijden
Kan ook niet anders met Nadien
Lief, dank je wel allebei. Emmaa_ schreef:Werken zit er ook niet in ofzo? Een klasgenoot en ik hadden tegelijkertijd sollicitatieformulieren opgehaald bij Vomar, ik had het gelijk ingeleverd, hij 2 weken geleden (ik heb een maand geleden ongeveer gesolliciteerd dusja). Hij is dus wel gebeld, ik nog niet. Baal hier echt ontzettend van, ik wil gewoon graag werken en blijkbaar is dat weer niet goed. Nou ja, ik ga er geen moeite van maken, ga van de week wel even langs ofzo.
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Werken zit er ook niet in ofzo? Een klasgenoot en ik hadden tegelijkertijd sollicitatieformulieren opgehaald bij Vomar, ik had het gelijk ingeleverd, hij 2 weken geleden (ik heb een maand geleden ongeveer gesolliciteerd dusja). Hij is dus wel gebeld, ik nog niet. Baal hier echt ontzettend van, ik wil gewoon graag werken en blijkbaar is dat weer niet goed. Nou ja, ik ga er geen moeite van maken, ga van de week wel even langs ofzo.
Irritant zeg! Heb je al bij de AH geprobeerd?
) want misschien willen ze me pas bellen als ik 15 ben, wat best wel te begrijpen zou zijn.