What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:55

laat ik nou denken dat jij het ook al zo druk had smuitje hahahahhahahhahahahahaha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:13

@ Winnitou: ben je in de gelegenheid om het boek op te pikken? Ik ga namelijk de komende tijd niet naar stal i.v.m. de droes in combinatie met Karos en Sytje.

@ Smuidra: hoe gaat het momenteel met je man?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:13

LIQUITA schreef:
Hahaha, ik ben helemaal een beetje zenuwachtig voor de voetbalwedstrijd van morgen Afbeelding

:+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 22:54

Ik kreeg vandaag een berichtje van Liquita, dat vond ik zo leuk dat ik het graag even met jullie delen :D .

Hey Paardenbaasjes,

Hier even een berichtje uit het zeer zonnige Putten. Van de winter te veel sneeuw en te koud, nu zeker te warm????? Hahinnik hahinnik. Nou het maakt mij niet uit hoor, ik vermaak me prima. We staan onwijs lang buiten en genieten volop van de zon en het gras. Zaterdag is ons beloofd dat we er weer een vers stukje bij krijgen. We worden wel ietsie pietsie op dieet gehouden, beetje jammer, maar anders kun je ons rollend naar buiten en binnen doen.
Mijn deken is ook weer gewassen, ik hoop dat ik hem niet op hoef voor eind oktober!!! Ondertussen zijn we ook weer met z'n allen bij de dokter geweest voor onze jaarlijkse enting, ja als die Gea in de stal komt, dan weet je dat er wat gaat gebeuren. Het gaat dus goed met me. Ik heb wel wat meer moeite met m'n linker achterbeen, mis een beetje spieren en daardoor kracht, ik heb er verder geen last van. Nou ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat en zie jullie wel weer een keer verschijnen. Heb er even een foto bij gedaan, waar ik op mijn best op sta. XXXXXXXXXX Liquita

Afbeelding

Afbeelding

Leuk he, ik werd er helemaal blij van :j .

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:44

Fantastisch Liquita, wat geweldig zo'n leuk nieuws!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:45

Val heeft 's avonds op het land gestaan, daarna nog even gelongeerd, was laat op de avond goed te doen. Morgen nog warmer?!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:46

Liquita heeft prachtige appeltjes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben jaloers

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 00:08

Tytje schreef:
Liquita heeft prachtige appeltjes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben jaloers

Ja, geweldig he, en zo veel appeltjes heb ik bij haar echt nog nooit eerder gezien. Het doet me erg goed :j .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 06:15

Ze ziet er geweldig uit Peet,wat zorgen ze daar super voor haar joh!Lieve mensen dat spreekt uit het stukje.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:15

lief dat je een mail heb gekregen van liquita
ze ziet er echt goed uit

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:17

nog een paar uur en dan gaat het voetbal beginnen spannend hoor
zit nmischien toch alleen te kijken mijn schoonzusje haar vader heeft een hartaanval gehad
hij woond grote gedeelte s in duidsland bij zijn vriendin en daar ligt hij op de ic
dus schoonzus is bang dat ze gebeld gaat worden als ze hier is

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:27

leul hoor liquita en wat ziet ze er goed uit.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:29

vanmorgen weer vroeg aan de gang gegaan. meteen moon gelongeerde en daarna los en mesten. voordeel dat ik wel vroeg thuis ben.
nu eigenlijk niet vlot meer.
rona is met haar klas naar het zwet.
rene heeft zijn rapport opgehaald en mag de theorie kant op.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:45

LIQUITA schreef:
Ik kreeg vandaag een berichtje van Liquita, dat vond ik zo leuk dat ik het graag even met jullie delen :D .

Hey Paardenbaasjes,

Hier even een berichtje uit het zeer zonnige Putten. Van de winter te veel sneeuw en te koud, nu zeker te warm????? Hahinnik hahinnik. Nou het maakt mij niet uit hoor, ik vermaak me prima. We staan onwijs lang buiten en genieten volop van de zon en het gras. Zaterdag is ons beloofd dat we er weer een vers stukje bij krijgen. We worden wel ietsie pietsie op dieet gehouden, beetje jammer, maar anders kun je ons rollend naar buiten en binnen doen.
Mijn deken is ook weer gewassen, ik hoop dat ik hem niet op hoef voor eind oktober!!! Ondertussen zijn we ook weer met z'n allen bij de dokter geweest voor onze jaarlijkse enting, ja als die Gea in de stal komt, dan weet je dat er wat gaat gebeuren. Het gaat dus goed met me. Ik heb wel wat meer moeite met m'n linker achterbeen, mis een beetje spieren en daardoor kracht, ik heb er verder geen last van. Nou ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat en zie jullie wel weer een keer verschijnen. Heb er even een foto bij gedaan, waar ik op mijn best op sta. XXXXXXXXXX Liquita

Afbeelding

Afbeelding

Leuk he, ik werd er helemaal blij van :j .

Nou, dat kan ik me voorstellen! Wat heerlijk om al die appeltjes op haar lijf te zien: ze heeft het echt naar haar zin!!!! +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:45

ole ole we doen nog mee ole ole we doen nog mee
goed he we zijn door

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:46

heb lekker de arco aan liquita
ja maakt wel herrie maar is ook wel ff lekker koel

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:47

Dat was vandaag ook niet te missen ATE, heel Amsterdam stond op z'n kop! :#

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:48

Het was vandaag eigenlijk te heet voor de paarden, vond ik. Tenminste, om op de Dam te staan, het rijden ging wel goed: op de grachtjes is het lekker koel! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:51

Oh ja, er kwam vandaag een meneer naar de koets: Mevrouw, u moet de paarden wel te drinken geven hoor, het is nu veel te warm voor ze! -:)
Dus ik: Oh, nooit geweten, weer wat geleerd! Zeg Monica, deze meneer heeft toch interessante informatie: je moet de paarden met dit warme weer wel water geven hoor! :=
Monica: Oh, wat fijn dat die meneer ons dat bijgebracht heeft, volgende keer maar een emmertje meenemen! :+

De man had duidelijk niet de vijf grote jerrycans bij het paleis zien staan + de 4 jerrycans die we nog in de mand mee hadden, ha ha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:14

Shenavallie schreef:
Oh ja, er kwam vandaag een meneer naar de koets: Mevrouw, u moet de paarden wel te drinken geven hoor, het is nu veel te warm voor ze! -:)
Dus ik: Oh, nooit geweten, weer wat geleerd! Zeg Monica, deze meneer heeft toch interessante informatie: je moet de paarden met dit warme weer wel water geven hoor! :=
Monica: Oh, wat fijn dat die meneer ons dat bijgebracht heeft, volgende keer maar een emmertje meenemen! :+

De man had duidelijk niet de vijf grote jerrycans bij het paleis zien staan + de 4 jerrycans die we nog in de mand mee hadden, ha ha!

hahahahha die meneer weet niet hoe goed jij voor de paarden bent ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 21:28

Zojuist vertelde Dennis me zoiets grappigs, dat ik toch nog maar even Bokt heb opgestart!

Een collega van Dennis ging met zijn zoontje van 6 jaar een ijsje halen en vroeg hem: Wat voor ijsje zou je willen?
Zoontje: Zo`n pijpijsje (lees: callipo). :+

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 23:10

Joepi de poepi, mijn fiets is weer terug!! Michael is woensdag laat in de middag naar het Jagersveld gegaan en wel hoor daar stond mijn fiets. Toevallig komt de nieuwe eigenaar er net aan om mijn fiets van zijn slot te verlossen. Net op dat moment komt Michael (lees Peter R. De Vries) eraan om die fiets op te eisen. Mohammed schrok zich een hoedje en Michael kreeg gelijk mijn fiets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk beschadigd en geen fietstassen en jasbeschermers meer, maar ik heb hem terug.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 06:30

Tytje schreef:
Joepi de poepi, mijn fiets is weer terug!! Michael is woensdag laat in de middag naar het Jagersveld gegaan en wel hoor daar stond mijn fiets. Toevallig komt de nieuwe eigenaar er net aan om mijn fiets van zijn slot te verlossen. Net op dat moment komt Michael (lees Peter R. De Vries) eraan om die fiets op te eisen. Mohammed schrok zich een hoedje en Michael kreeg gelijk mijn fiets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk beschadigd en geen fietstassen en jasbeschermers meer, maar ik heb hem terug.

Hahahhaaha,Supermannnnnnnnnnnnnnnn!!!!Zorro op zijn Micheals.Jij hebt mooi je fiets weer terug :D :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 06:31

Werken vandaag,en morgen lekker meevaren met de bootjestocht Oostzaan.Gister heerlijk gevaren en gebobberd en voetbal geluisterd op het water heel leuk op de jagersplas ook vuvuzela en gillen.Radio mee en lekker hard om goed te horen en ondertussen zwemmen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 06:59

Tytje schreef:

whaaaaaaaaaaa wat een giller zie het al voor me
en jouw man is niet de kleinste }> dus hij zal wel erg snel die fiets hebben gegeven