Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

. LIQUITA schreef:Ik kreeg vandaag een berichtje van Liquita, dat vond ik zo leuk dat ik het graag even met jullie delen.
Hey Paardenbaasjes,
Hier even een berichtje uit het zeer zonnige Putten. Van de winter te veel sneeuw en te koud, nu zeker te warm????? Hahinnik hahinnik. Nou het maakt mij niet uit hoor, ik vermaak me prima. We staan onwijs lang buiten en genieten volop van de zon en het gras. Zaterdag is ons beloofd dat we er weer een vers stukje bij krijgen. We worden wel ietsie pietsie op dieet gehouden, beetje jammer, maar anders kun je ons rollend naar buiten en binnen doen.
Mijn deken is ook weer gewassen, ik hoop dat ik hem niet op hoef voor eind oktober!!! Ondertussen zijn we ook weer met z'n allen bij de dokter geweest voor onze jaarlijkse enting, ja als die Gea in de stal komt, dan weet je dat er wat gaat gebeuren. Het gaat dus goed met me. Ik heb wel wat meer moeite met m'n linker achterbeen, mis een beetje spieren en daardoor kracht, ik heb er verder geen last van. Nou ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat en zie jullie wel weer een keer verschijnen. Heb er even een foto bij gedaan, waar ik op mijn best op sta. XXXXXXXXXX Liquita
Leuk he, ik werd er helemaal blij van.
Shenavallie schreef:Oh ja, er kwam vandaag een meneer naar de koets: Mevrouw, u moet de paarden wel te drinken geven hoor, het is nu veel te warm voor ze!![]()
Dus ik: Oh, nooit geweten, weer wat geleerd! Zeg Monica, deze meneer heeft toch interessante informatie: je moet de paarden met dit warme weer wel water geven hoor!![]()
Monica: Oh, wat fijn dat die meneer ons dat bijgebracht heeft, volgende keer maar een emmertje meenemen!![]()
De man had duidelijk niet de vijf grote jerrycans bij het paleis zien staan + de 4 jerrycans die we nog in de mand mee hadden, ha ha!
Tytje schreef:Joepi de poepi, mijn fiets is weer terug!! Michael is woensdag laat in de middag naar het Jagersveld gegaan en wel hoor daar stond mijn fiets. Toevallig komt de nieuwe eigenaar er net aan om mijn fiets van zijn slot te verlossen. Net op dat moment komt Michael (lees Peter R. De Vries) eraan om die fiets op te eisen. Mohammed schrok zich een hoedje en Michael kreeg gelijk mijn fiets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk beschadigd en geen fietstassen en jasbeschermers meer, maar ik heb hem terug.
Tytje schreef:Joepi de poepi, mijn fiets is weer terug!! Michael is woensdag laat in de middag naar het Jagersveld gegaan en wel hoor daar stond mijn fiets. Toevallig komt de nieuwe eigenaar er net aan om mijn fiets van zijn slot te verlossen. Net op dat moment komt Michael (lees Peter R. De Vries) eraan om die fiets op te eisen. Mohammed schrok zich een hoedje en Michael kreeg gelijk mijn fiets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk beschadigd en geen fietstassen en jasbeschermers meer, maar ik heb hem terug.
dus hij zal wel erg snel die fiets hebben gegeven