Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica24 schreef:aatjuh12 schreef:maandag 17:00-18:00/ 20:00-21:00/ 22:00-23:00
Dinsdag ??
Woensdag ??
donderdga 19:00-20:00
Vrijdag 20:00-21:00 en geloof nog 1 groep?
zaterdag 9:00-10:00 en verder weet ikt niet
Maandag 10 uur 's ochtends, 17 uur, 19 uur, 20 uur, 22 uur
Dinsdag 16 uur? (in ieder geval een kindergroep)
en dat wat hierboven staat. En dan missen we er nog 1, want er doen er geloof ik 11 mee.
Vind het wel vrij onprofessioneel dat er nog geen startlijst is. Je moest maar bellen. Dat betekent dat er van de maandag 5 groepen zijn die niks weten en moeten bellen = 60 mensen!
Maandag 7 pony's ziek (hoesten), dus de paarden hebben veel gelopen.
Dus wil degene die de startlijst ziet hangen deze even op bokt zetten? Scheelt weer een hoop telefoontjes.
Jonge_Monte schreef:Ietsen een uurtje los laten hobbelen in de paddock.![]()
Vandaag een hoop herrie op stal.
Ze waren de straat aan het aanstampen.
Ietsen stond te kijken maar was super lief.
Hij geloofde het wel.
Ben maar met hem gaan wandelen voor op het terrein.
Ziet meneer een plasje water.![]()
Ik heb nu dus een zere teen.
Hij sprong boven op mijn voet.
Stef_Winston schreef:Oke ik heb even jullie hulp nodig
Is dit onderschrift leuker, ofCitaat:Nooit eens een keertje gek doen. Het allerhoogste van jezelf kunnen eisen. Je dromen waar maken, maar soms ook heel knullig verliezen..
Ah, wat geniet ik van Sven Kramer!
*In m'n onderschift zit die 2e regel dichter bij de 1e*
Esile schreef:Len heeft ons inderdaad vrijdag ook nog even geholpen met wat dingetjesHet is inderdaad haar sterke punt! Alleen was het lastig dat ze onze proef niet kende, wij weten hem allemaal wel, maar daardoor kwam het commando 'Mars' vaak net ff te laat, waardoor de voorste twee al besloten om al af te wenden/etc. en wij dan zoiets hadden van 'oh we gaan nu' en dat het dan ongelijk was.
Maar, tweede keer ging gelukkig wel goed.
Ik had juist vorig jaar het idee dat we veel beter voorbereid warenMaar, we gaan er het beste van maken
aatjuh12 schreef:geholpen? haha zonder haar hulp ging het ruiterkruis nu nog verkeerdgrapje, heb van verschillende groepen stukjes gezien.. maar de meeste zien er goe duit hoor!
aatjuh12 schreef:Ik ga een samsung Diva halenhaha vind het echt een verschrikkelijke naam.. maar wel een leuke telefoon
ik heb 200 belminuten, 1000 smsjes voor 30 euro in de maand.. eenjarig contract.. maar ik krijg er geen laaptop bij:P