Misschien herinneren jullie zich Blondie nog? Zij is vorige week bevallen van een cremello hengstje. Vandaag kreeg ik eindelijk een foto update [KS-ITP] The InquincableGhost - AQHA 2011
Anoniem
Geplaatst: 20-07-11 20:36
Wat een plaatje is het! Ben benieuwd hoe hij er als volwassen man uit komt te zien zeg Hoe is het met Blondie? Is dit haar eerste veulen?
waar blijven toch stacefoto's? ik ben zo benieuwd hoe ze is met korte haren!
Anoniem
Geplaatst: 21-07-11 13:30
Hey Suus! Haha wat grappig, die lijkt echt op Whis! Maar idd, je liet mij ook even schrikken met de topictitel Ben ook nog altijd benieuwd naar Stace d'r coupe pleasure. Maar die kom ik binnenkort anders ff in het echt bewonderen, we moeten nog steeds eens buitenrijden daar bij jou
Vond het erg gezellig gisteren meiden! Wat een nachtwerk is het uiteindelijk geworden, maar ik was zowaar om half 10 alweer wakker vanmorgen Gave ritten gezien, Adrie en Nuith hebben mooi gereden, ook de runs van Rieky en Jan Pieter waren echt gaaf om te zien
Ik had me verheugd om de livestream te kunnen volgen, gaf helaas mijn pjoet afgelopen week de geest. Ik heb hem net weer terug, maar dus het hele festival gemist. Ik baal.