Mark en ik hebben sinds gister een Chihuahua teefje van 15 maanden, een choco kleur genaamd Lobke
Ze is een beetje verlegen maar ze heeft mijn hart gestolen Ze mag voor waakhond spelen bij Mark op kantoor
sniesie
Geplaatst: 15-06-10 11:54
Marijke en Maaike gaan.
Wordt het niet weer eens tijd voor een bokt-uitje-etentje? We moeten allemaal toch hoognodig bijkletsen nu de helft ergens anders staat
sniesie
Geplaatst: 15-06-10 11:55
_Rijkie_ schreef:
Ik met Diff en Maaike met Tamor.
Mark en ik hebben sinds gister een Chihuahua teefje van 15 maanden, een choco kleur genaamd Lobke
Ze is een beetje verlegen maar ze heeft mijn hart gestolen Ze mag voor waakhond spelen bij Mark op kantoor
FOTO!!!
JoNew
Geplaatst: 15-06-10 12:03
Ja foto!
Leuk hoor marijk een hondje! Zou er ook wel eentje willen maar carlo gaat nog niet overstag.. Maargoed nu met de baby op komst lijkt t me ook niet zo handig..
Jammer dat er nog maar weinig met paard naar Almelo gaan.. Haha maar dat zal de pret er niet minder om maken
Bokt uitje wordt idd wel weer eens tijd. BBQ is nu wel weer erg leuk en ook makkelijk! Kan er nog wel een mailtje uitgooien hoor als er belangstelling voor is??
5 juli maar ik ga 10 t/m 17 juli op vakantie. Dus denk dat t daarna gaat worden. Eerder zal ook wel niks zijn want almelo feestweek nw vennep en kur avond en CH hoofddorp zijn ook natuurlijk nog..
sniesie
Geplaatst: 15-06-10 12:19
Dat is toch ook een mooie periode zo eind juli/begin augustus?