KarinW86 schreef:Zat even krabbels te lezen bij iemand zie ik dat Flurk die hier ook nog wel is kwam...Flurk zelf helemaal niet meer heeft, maar nu een haflinger
Hee dames,
Wil jullie wel even uit de droom helpen hoor anders gaan er weer wilde verhalen in de rond.
Ik ging in MEI op vakantie met Flurk en onder de man ging hij het best leuk doen dus heb een heerlijke vakantie gehad.
Echter voor de kar had hij niet de looplust die ik verwachte en wedstrijden was toch het plan.
De mensen die mij kennen weten dat ik met JENS super goed meegereden heb en dat wilde ik graag met Flurk voortzetten.
Echter een paard heeft het of niet en Flurk bleek niet de combinatie om leuk mee te kunnen rijden in de wedstrijdsport.
Echter mijn vakantieadres was direct wild van Flurk en ze wilden hem graag hebben want hun zoeken juist paarden met dat karakter.
We werden het eens en Flurk heeft een heel mooi leven gekregen.
Hij woont op de veluwe lekker buiten met allemaal fjorden en wordt gebruikt voor buitenritten onder het zadel in het bos en je kunt stapritjes met de huifkar maken.
Verder komt hij in het land en wordt goed verzorgd.
Kortom de ideale plek voor hem.
Dat was dus de reden dat ik hem heb verkocht en omdat ik geen geschikte fjord kon vinden ben ik verder gegaan nu met een haflinger.
Tot Nu toe is deze stukken geschikter dan Flurk maar dat moet nog blijken. Hij is nog niet beleerd onder het zadel.
Nog meer vragen?
Stel ze gerust het is geen geheim.
Echter ik kom nog zelden in dit topic. Dus stuur anders even een pb
Was dat ik toevallig dit weekend in Beekbergen was en wist dat er iemand foto's ging plaatsen en ineens kwam mijn naam voorbij.