Gaat t wel met je vinger nu?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?

.
. Astor schreef:Goede morgen
Manon: Leuke foto's van Slash! Hij loopt inderdaad echt vet lekker!
En merk je al dat zijn condititie beter wordt en dan hij minder rond wordt haha?
Wat vinden jullie trouwens van deze foto?
En wat een coel truitje heb je aan
!!
. claudiaaB schreef:Haha rebecca is een beetje hengstig![]()
Wilde haar uit de weide halen, het hele stuk loopt ze netjes mee. Rent ze weer terug ! maar op de een of andere manier raakte mijn pink een beetje bekneld in het touw, en wss is die dus gekneus of uit de kom gegaan ofzo. Hij doet in ieder geval best pijn![]()
Toen we der uit de wei hadden hebben we haar in de paddock gezet, en volgens mij wist ze goed dat ze fout zat ! Ze ging de hele tijd rondjes galopperen enzo! en heel erg goed lopen. daarna kwam ze naar me toe met haar koppie laag. Enn toen wezen rijden.
We hebben echt mega veel overgangen gereden in het begin. Ik ging voor mijzelf tellen en ik mocht niet langer dan 6 seconden in dezelfde gang blijven.
Ging wel lekkerze was er veel beter bij met haar koppie, alleen ze heb nogsteeds een obsessie voor de staanders in de hoek
Heb een paar momenten op video staan. Ik ben ook een beetje bezig met wijken, maar dat lukt nog niet helemaal. Zet de video er een andere x op.
Heb wel een andere video! van sletje rebecca
Ze heb andere ruinen gevonden die veel groter en knapper zijn dan Stallion . Stallion staat alleen in een hoekje.. echt sneu![]()
Maar zie hier de slet:
http://nl.tinypic.com/r/16artpj/5

.
.

en verdiend goed
en mag zelf ee nbeetje bepalen hoe laat ik kom en 
! 
en ik wil rijden
Maar ik moet nog ff wachten! Nog maar 8 daagjes en dan gaat de beugel eruit

jouw verbeter punten zijn al genoemd 
!!!
Bevalt je stage?
en het goed betaald, altijd fijn uiteraard.

Zo fjin!! Lekker los, heel licht in de hand, echt super!