Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(tenminste ik lees af en toe wel iets
) ! 
Elja schreef:Volgens mij wel goed!
Hij is echt sterk, sodeju
En ontspannen werkt niet want dan gaat ie er vandoor hahaha.
En hij is zo snel, woooow. Ik moest continu inhouden
Maar ik ben nu al gek op em.
Wilma zei ook dat ik een startkaart mag aanvragen enzo,
maar daar heb ik echt geen behoefte aan :p
Eerst maar lekker rijden enzo.
Wilma is zooo soepel. Ik mag rijden wanneer ik wil (wel even doorgeven), heb de sleutel van stal, mag hem altijd meenemen in de les.![]()
Jane_ schreef:Melanie_
[quote="Elja schreef:Volgens mij wel goed!
Hij is echt sterk, sodeju
En ontspannen werkt niet want dan gaat ie er vandoor hahaha.
En hij is zo snel, woooow. Ik moest continu inhouden
Maar ik ben nu al gek op em.
Wilma zei ook dat ik een startkaart mag aanvragen enzo,
maar daar heb ik echt geen behoefte aan :p
Eerst maar lekker rijden enzo.
Wilma is zooo soepel. Ik mag rijden wanneer ik wil (wel even doorgeven), heb de sleutel van stal, mag hem altijd meenemen in de les.![]()
Wie hebt u onder uw kont??

[/quote]
Liisette_ schreef:Heey meiden!
Hoe gaat het hier?
Fijn dat jullie allemaal lekker rijden(tenminste ik lees af en toe wel iets
) !
Ik heb dinsdag ook lekker gereden!
Vandaag had ik me Auto theorie examen!![]()
![]()
Met vier fouten ben ik geslaagd!![]()
Valt echt een last van me schouders, nu alleen nog afrijden, maar dat duurt nog wel even!
!

Broccoli schreef:Die Gringo, daar reed Amber toch op?
Zij kwam ook wel eens naar de manege op woensdag om mee te springen.

Wel fijn dat ze een ander hebben gevonden! 
Ging niet super, maar ging ook niet slecht. Ben wel tevreden over hem, hij was ook braaf. Dus das mooi!
Zo blijf ik het ook wel leuk vinden, een keer
hihi

. Melanie_B schreef:Leuk dat jij die mag rijden Elja!
Marloes had nog aan mij gevraagd of ik die wou gaan rijden, maar ik ging verhuizen dus had er niks aan!Wel fijn dat ze een ander hebben gevonden!
Wel lekker gereden, in de regen!Ging niet super, maar ging ook niet slecht. Ben wel tevreden over hem, hij was ook braaf. Dus das mooi!
Zo blijf ik het ook wel leuk vinden, een keer
braaf, dan weer niet.. dan weer wel.. dan blijft het leuk! Moet
natuurlijk niet worden dat de meerderheid niet braaf is!hihi
LISETTE GEFELICITEEEERD !!! Wat goed van je!! En tuurlijk valt nu een last van je schouders!

Broccoli schreef:het lijkt me echt hartstikke leuk om zo een paard als Rambo of Phil te hebben. Dan beleef je echt iets. Ik hou van Dunja hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze zet zelden een stapje verkeerd. Ik houd wel van eigenwijze paarden.

maar denk wel dat ik het beter heb gemaakt dan de vorige keer, durf aleen niet te zeggen of het voldoende is of niet ..
Jane_ schreef:Broccoli schreef:het lijkt me echt hartstikke leuk om zo een paard als Rambo of Phil te hebben. Dan beleef je echt iets. Ik hou van Dunja hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze zet zelden een stapje verkeerd. Ik houd wel van eigenwijze paarden.
Klopt, ik merk ook echt dat ik veel beter heb leren rijden door Phil. Je krijgt meer ervaring

Pebbs schreef:IK HEB ZOO LEKKER GEREDEN ALWEEERR !
Op Twingooo ! 2 weken geleden ook al bij Frans hihi
toen zat ik enorm te vechten, en nu liep ze eerste half uur zoooooo ontspannen !echt helemaal niets in me handen en echt te knabbelen op het bit af en toe en echt rond lopen ipv te hangen in die thiedemann !
en toen gingen we galoppeeren, en was me ontspanning heeelemaal PLEITOS !
toen werd ze weer super sterk en ging ik weer vechten, toen ben ik alleen nog maar gaan draven en gewoon me hand weer stil houden en toen kwam de ontspanning gelukkig weer terug !het begint me steeds meer te lukken om niet te vechten en gewoon ontspannen in me hand te blijven
heb echt superr gereden
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Haha ja precies!!
Wanneer krijgen we weer Phil foto's?
Ben ff naar stal, voeren.
tot zo.
Very soon, als mooi weer is, sleep ik [naam] aan der haren mee naar stal