En leuke clinics gezien? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En leuke clinics gezien? 

melodyB schreef:ik heb morgen geen les
maar ga woensdag er wel mee rijden...en misschien ben ik morgen ook wel op de manege weet nog niet...licht eraan hoeveel huiswerk ik heb

morgen weer half 8 opstaan

Had alleen techniek.d0nnaa_dan schreef:@ Xandra; kwam jij rond half 3 uit de richting van Woudenberg met je brommer?
Dus ik was het niet..... Je hebt iemand anders voor mij aangezien! Kan gebeuren haha
xandra88 schreef:d0nnaa_dan schreef:@ Xandra; kwam jij rond half 3 uit de richting van Woudenberg met je brommer?
Ik heb geen brommerDus ik was het niet..... Je hebt iemand anders voor mij aangezien! Kan gebeuren haha
Gister ook op horse event geweest.... Was erg leuk.
Leuk clinics gezien en leuke rassen voorbij zien komen. Daarna hapje wezen eten en dat was ook erg gezellig!
@ Irene mag je gips er alweer bijna af, weet je daar al wat meer van?
@ Dominique, merk je al dat het beter gaat met Ginger? ben nog steeds voor je aan het duimen.
@ Jolanda, klinkt leuk die bosrit! Zaterdag mag ik dus ben benieuwd hoe die gaat ook op Otis.
@ Lisa en Tessa, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad wat hebben jullie allemaal gedaan?

en ik zit hier nog ongeveer 4 uurtjes alleen want moet nog hw maken krijg echt te veel op