Noortje is jaloersss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:Steph ! echt een suuppeerr mooi paaard !
Noortje is jaloersss
Melanie_B schreef:Dan kwam ik Stephanie gewoon tegen vanmiddag!
Melanie_B schreef:Pff...
Als jullie vanavond allemaal lekker slapen in jullie eigen bedje..
lig ik verot op de achterbank

Melanie_B schreef:Schattie's, dit is misschien een van de laatste berichten die ik plaats..
En wil toch nog even een paar dingen kwijt!
Kirsten; ga je missen chick!Maar we houden contact! Smsen, en ik stuur een kaartje!
(Als ik leuke kan vinden..) Ga goeed je best doen met paardrijden! Hou me met alles op de hoogte! Ennuh, blijf zitten hé! Houd je naam hoog!
Hihii.. Verder, ga lekker genieten! Ga leuke dingen doen, doe geen dingen die ik ook niet zou doen
en geef Dais een dikke knuffel van me
Ennuh, houd Nick ff in de gaten voor mijIk eis dat je haar een poets beurt geeft
Haha, grapje
en ik zie je snel weer!![]()
Noortje Ga jouw ook missenHé, rot zeg.. die vakantie's.. nu weet je gelijk wie je wel en niet gaat missen met dit soort momenten
Ik eis dat jij laat weten of je bent aan genomen of niet.. Ik zal je ondertussen ook wel smsen met de vraag of je bent aan genomen, of niet..
Ook jij, doe goed je best met paardrijden! Ga er tegen aan! Je verslaat ze allemaal, kijk maar is hoe goed je het gister avond deed! Ennuh, wil ook wel even weten of je broer geslaagd is of niet! Heb verder een fijne vakantie! En ik zie je snel weer![]()
Jane Geniet van je paardenbeest! En doe goed je best met het werken! Blijf die leuek spontane gekke meid die je bent, en het komt allemaal goed!
Geniet lekker van je paardje.. En ik wil graag weer snel foto's zien.. Dus die eis ik in het nieuwe topci (wat waarschijnlijk wel zal komen..) Maar er wat leuks van meissie! Ik vertrouw erop dat et dit keer een groot spectakel wordt door jou! Ennuh , ik ben er voor je! (Geld overigens voor alle meiden
) Ennuh, veel plezier bij je oom!
Ik wil wel regelmatig een update hoor
![]()
Spreek je
![]()
Melissa Chickkiiee van meGeniet nog even lekker van die o zo moooiieeee schimmel merrie van je (kwijl kwijl kwijl
) Ik wens je heel veel plezier, en ga lekker aan het werk met madame! Jullie gaan nu al vooruit, en als ik terug ben wil ik weer een keer mee om wéér verbetering te zien
Jullie zijn zo leuk samen, dus ik denk, nouja.. ik weet wel zeker dat dat helemaal GOED gaat komen!
Heb heel veel plezier in het lekekre turkije
Ik zal je aan je denken!
Nadien Meis, jij gaat weer helemaal opknappen! Je moet en gaat in jezelf vertrouwen! Als er wat is, mag je me ALTIJD bellen/smsen (mag iedereen, die me nummer heeft) Haal energie uit het denken aan Dunja, aan julle leuke komende tijd samen, en geniet! Ja, geniet!!! Dúrf te genieten! En wees zelfverzekerd, jij kan de wereld aan! En desnoods samen met ons! Samen kunnen we er tegenaan!
Je overwint jezelf!
Nou, dit was toch wel even wat ik kwijt wou aan deze lieve meiden
Samen geven we elkaar kracht!
Ook de andere meiden, heb een fijne vakantie.. Geniet van het (hopelijk) mooie weer hier, en have fun! Ik zie/spreek jullie weer over ruim 2 weken.. Ondertussen zal ik wel even smsen naar iemand om een update te geven..En sommige zullen een kaartje ontvangen
stephanieh schreef:
moet je wel tussen de paarden starten he 
Dj69 schreef:Melissa lekker geshopt. Leuk dat ik je snel tegenkwam in de stad.Kev kreeg lego omdat hij zo goed zijn best had gedaan op school
toevallig heet de jongen waarmee ik was ook Kevin 
Melanie_B schreef:Melissa Chickkiiee van meGeniet nog even lekker van die o zo moooiieeee schimmel merrie van je (kwijl kwijl kwijl
) Ik wens je heel veel plezier, en ga lekker aan het werk met madame! Jullie gaan nu al vooruit, en als ik terug ben wil ik weer een keer mee om wéér verbetering te zien
Jullie zijn zo leuk samen, dus ik denk, nouja.. ik weet wel zeker dat dat helemaal GOED gaat komen!
Heb heel veel plezier in het lekekre turkije
Ik zal je aan je denken!

Melanie_B schreef:Ahh lief berichtje Melis!![]()
Astor schreef:Melanie_B schreef:Ahh lief berichtje Melis!![]()
en geniet er nou maar van! moet je echt doen want je hoeft daar even lekker nergens op te letten.
en voor je het weet zit je weer in nederland en mag je weer overal rekening mee gaan houden
en je druk maken over dingen. en ik weet dat de heenreis poedersuiker is maar als je er bent wordt het vast super!!

Melanie_B schreef:Astor schreef:
en geniet er nou maar van! moet je echt doen want je hoeft daar even lekker nergens op te letten.
en voor je het weet zit je weer in nederland en mag je weer overal rekening mee gaan houden
en je druk maken over dingen. en ik weet dat de heenreis poedersuiker is maar als je er bent wordt het vast super!!
hihi, bedankt voor het aanhoren enz!
Doet me goed

Dj69 schreef:Maaike een hele fijne te gekke vakantie