Haay Nancy! Hoe is het? Vast benieuwd welke week het wordt
SsSimonee
Geplaatst: 25-01-10 16:23
FF voorstellen: Ik ben Simone de meeste denk ik hier wel te kennen . Ik ben nou 20 en kom alleen nog wel eens huren. Wel heel vaak op kamp geweest. Heb op Renka Kinky Frija Gabana Nina Dingo(1rit) Mandy(1rit) Wanda(1rit) Fifa(huren) Sahara(rit + huren) en Madalin(huren) gereden. Zal proberen een foto van me zelf te plaatsen met kinky
Ik wist wel dat ik alsnog herkend werd. Marissa volgens mij hebben we 2 jaar in de zelfde week gezeten. Nancy jou heb ik volgens mij idd als leiding gehad ja.
orienta
Geplaatst: 25-01-10 16:27
gezellig! nou wie weet kom ik jullie wel weer lastig vallen
Uhmz zou best kunnen dat was me laatste jaar. Denk dat het dan week 3 was. Ik reed toen op Nina. Leuke pony is dat haha. Voelde me altijd wel heel klein
orienta
Geplaatst: 25-01-10 16:32
ow ja dat kan ik me nog wel herinneren ja! haha dat had ik vorig jaar ook toen ik op jolito ging dan lijkt het net of alle takken op de verkeerde hoogte hangen ook
Dat was wel handig, hoefde bijna niet te bukken Reed laast op Madalin met verhuren en kwamen de takken toch een stuk dichter bij.
orienta
Geplaatst: 25-01-10 16:48
hmm krijg ineens het beeld boven van mijn laatste keer op kamp dat ik bij het meer van de een naar de andere kant alleen maar door de bosjes ben gegaan ik zag eruit alsof ik met 20 man had staan vechten
Toen ik voor het eerst op kamp ging (2005) zat ik op haar moeder, ook Safier, dus toen Henk zei 'Ga maar op Safier' zei ik 'Daar heb ik al op gezeten' (ik was al naar voren gestapt om te zeggen dat ik op Fifa of Sahara wilde HAHA), maar dat kon niet, want dit was een kindje van haar
@nina ja dat klopt na die dramatische reis haha. Terugweg ging wel goed. @marissa ik reed eerder eigenlijk altijd op de fjorden alleen 2 x kwam ik op wat anders uit. Een keer Gabana, net wat groter dan de "goede maat" en dan nina net wat kleiner. Hoefde echt nooit te bukken.
Fifa en Sahara zijn wel leuk he
orienta
Geplaatst: 25-01-10 16:55
wouden we die niet nog tot leidingpaard bombarderen of was dat die niet? hij liep toch braaf voorop ook als we dat gingen testen?(saffier dan he)
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 16:58
Weet ik niet, Safier is nog behoorlijk jong, dus ik denk het niet, ik weet ook niet meer of we dat hebben getest toen
Ja Fifa en Sahara zijn geweldig, Fifa vind ik nog steeds de leukste Zit er ook elke keer met de afscheidsrit op Haar snelheid blijft me verbazen
orienta
Geplaatst: 25-01-10 16:59
nee ik ben het ook ff kwijt haha ik wil ook een keer op fifa! maar dat is altijd vechten als die als leidingpaard mee kan/mag
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 17:01
Haha ja idd, ik zei ook toen dat ik op Fifa wilde toen Jose zei 'wie wilt er per se op een bepaald paard', maar Henk zei dat die voor de verhuur was helaas pindakaas.