Even denken een domme prijs.... Klompen . Grrrr mijn cijfer zou om 6 uur op blackboard staan, en nu doet blackboard het niet . Echt heeeeel vervelend!!
Ik wist dus niet eens dat Ruben Nicolai dat ooit gedaan had Ik vond Valerio niet zo vervelend moet ik zeggen. M'n IQ valt trouwens erg mee. En wat bleek, ik ben een rekenwonder
Hahahaha . Nou Fenn we hebben niks gewonnen hoor (en we zaten nog wel bij Beau in het team). En om het nog erger te maken moesten Sas en ik apart zitten (we zaten eerst naast elkaar maar die stoel moest weg). Ze zat wel voor me, maar dat is toch niet zo leuk als naast elkaar. En ik zat nog naast een hele irritante jongen! Dus conclusie: Het was een typisch we nemen Sas mee moment .
Saskia89
Geplaatst: 30-01-09 00:30
Eigenlijk moest ik er wel heel erg om lachen, want dat kan toch alleen ons (of eigenlijk mij) overkomen Maar we gaan gewoon nog een keer en dan gaan we wel naast elkaar zitten!
Anyways, ik heb team Jeroen eens aan een overwinning geholpen (En niet eens een bedankje gehad daarvoor )
Maar ik ga maar eens naar bed, want ik moet morgenochtend nog maar even mijn boek door gaan kijken
Nou Fenn, die prijs had je niet eens willen winnen Wanneer het wordt uitgezonden weet ik niet, ik ben alleen bang dat we in beeld zitten. Stomme Beau die steeds naar ons toe kwam rennen Ik vond het in elk geval wel leuk, het is wel een gezellig sfeertje (en als je dan ook nog normale mensen naast je had zitten) En gisteren was ik ook nog voor het eerst echt voor Beau (De kwal ) (Maar volgende keer moet jij dan ook maar mee hè Fen!)
Dat was juist het ezelsbruggetje. Het is Zwarte piet en ZieleNpiet. Maar zwarte is een kleursaanduiding dus dat is een uitzondering op de regel, verder is bijna alles met een n
South Park kan soms echt droog zijn. Gisteren ook. "We hebben een tip gekregen van een leerling die graag anoniem wil blijven" - "Zijn naam is Stan Marsh"
Ik vond het gister wel grappig met de 'gingerkids' die gingen onder leiding van cartman de 'normale' kinderen gevangen nemen. Echt allemaal van die scenes van horrorfilms . En toen wilde ze ze natuurlijk vermoorden op een kwaadaardige bijeenkomst.