Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoJz

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 10:13

Heb ook heerlijk op haar gereden Fioon :) Gek paard af en toe :P
Instructieweekend was leuk, ook op Wynanda en Tarzan gereden, leuke paardjes, Tarzan verleerd zijn streken ook nooit :P
Bij ons is het ook al spekglad! Gelukkig strooien ze op de wegen nu wel goed.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 10:39

Fijn dat jullie allemaal zo'n fijn weekend hebben gehad!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:38

Ik ook een heeell leuk weekend gehad! :)
Vrijdag op Wyoming, zaterdag ochtend op Wyoming, 's middags ging ik op Nudith maar na 15 minuten liep ze opeens stokkreupel dus toen in de tweede groep op Shamira gereden.. Daar had ik niet echt een klik mee.... :D
En zondag nog weer 2x op Wyoming :)

Vanmorgen pas naar Groningen gegaan, kon het gister niet meer opbrengen. Lag wel weer lekker veel sneeuw bij mn ouders en hier ook wel wat, maar minder... Sneeuwt jammergenoeg wel :(
Ik zeg: 'Laat de lente maar komen!!!'

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:02

Heb een paar foto's van instructieweekend in mn profiel geplaatst! :)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:22

Foto's zijn leuk Merel!
Vind dit wel een leuke foto, alleen jammer dat hij beetje wazig is
Klik

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:28

Die hele donkere daarvan is er een van jou en die is ook wel mooi (heb hem nog wat helderder gemaakt...)

Ik vind deze foto wel mooi opzich!
Ik op Shamira

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 10:55

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 17:58

Leuke foto's hoor! Kreeg ze het niet koud zo geschoren?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:06

Leuke foto's Merel, toch vind ik je wel bij Shamira passen. Ze staat je goed ;)
En volgens mij hebben jullie een hartstikke leuk weekend gehad!
Maaik, hoe was het nog met Vive? Nog lekker gereden?

Zenith gaat lekker! Ik stap nu ook weer zonder 'kriebels' op, nog wel steeds aan de longeerlijn maar das niet erg! Hij moet nu alleen weer 'aan het been worden' ipv 'aan Simone' ;). Dan reageert hij niet op mijn beenhulp maar wel op Simone haar stem, das vet irritant!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:07

Rijden ging niet zo heel goed op Shamira hoor.... Ze liep zeg maar van de 60 minuten er 58 met haar hoofd omhoog :P
Wijken daarentegen ging wel goed! :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 18:14

Een rond koppie is niet alles he Merel.. Kan soms ook heel verkeerd zijn als een ruiter alleen daar op focust en de rest vergeet. Dus dat moet je niet als maatstaaf nemen hoor! Vond ik altijd zo goed aan jou, dat je zo'n stille hand hebt! Houden zo!

Ja was leuk Maartje! Haha ik moest helemaal denken toen ik naar binnen ging van, hoe moet dat hier ook alweer. Dus ik echt zo twijfelend naar jou "Euhm.. deur vrij..?" :')

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:39

Haha, ja ik zag je komen.. ik d8 Aaah Manon ff volte maken dan kan Maaike rustig naar binnen ;)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 18:46

:))

OOOOOOOOHMY. Ik heb pijn in mn buik. :+

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:14

Weetje.. Ik kan me zo NIET concentreren op het ogenblik... Ging gister leren en toen heb ik wel 2 hele zinnen opgeschreven, en vandaag schiet het ook al niet op...

Vandaag gelukkig zon ipv regen en sneeuw. Hoop dat het nu snel allemaal weg gaat dooien! :)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 16:50

Zo, het was glad vanmorgen!! Ik rustig fietsen en vroeg me al af waarom er mensen met de fiets aan de hand liepen en mensen vet zachtjes fietsen *blond* Tot er ineens twee jongen voor mij keihard onderuit gaan, dus ik van mijn fiets af, echt spiegelglad!!
Bergerweg was ook al afgezet wegens gladheid hoorde ik en één en al sirenes vanmorgen!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 17:16

Wow! Da's wel extreem dan ja.

Hier niet gelukkig. Moet naar de tandarts, ben aan het wachten tot de auto terug is. Geen zinnnn.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:26

Haha! Maaik! Raar is dat hea als je eigelijk gewoon de bak in loopt zonder wat te roepen :+
dat ik naar beukers ging moest ik ook even wennen. Daar doen ze t ook, ik heel fanatiekk zo de deur open :D Haha!

gister liep mel onregelmatig, echt duidelijk te zien. Mel heeft dat nooit!
Nu is Nikki, meisje die haar bijrijd, op stal en liet even zien of ze nog slecht liep. Niets meer te zien!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:17

JoJz schreef:
Zo, het was glad vanmorgen!! Ik rustig fietsen en vroeg me al af waarom er mensen met de fiets aan de hand liepen en mensen vet zachtjes fietsen *blond* Tot er ineens twee jongen voor mij keihard onderuit gaan, dus ik van mijn fiets af, echt spiegelglad!!
Bergerweg was ook al afgezet wegens gladheid hoorde ik en één en al sirenes vanmorgen!

Haha Joyce, je omschrijft exact wat ik vanmorgen had in mn auto :P.
Ik reed echt zo, richting alkmaar noord, en denk omg waarom rijd iedereen 30?
Toen ik ineens eng begon te slippen.. Dus de rest van de weg heel rustig gereden, en ik zag toen dat er echt een ijslaagje op de weg lag.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 18:37

Oeh raar Aniek. Misschien verstapt ofzo of tegen de muur geslagen in haar box. Maar nu is het weer goed als ik het goed begrijp?

Ja haha, hier zeggen we ook niets als we de bak ingaan maar onze ingang zit aan de korte zijde en zit geen deur in ofzo, is altijd open. Dus je hebt wel goed overzicht en we rijden nooit met meer dan 3 ofzo dus dat scheelt wel.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:47

Ik had dat laatst Joyce! Ik fietste naar het Zernike (noord-groningen) en ik zie allemaal mensen lopen en iemand onderuit gaan en ik fiets rustig door en pas later drong het tot me door dat het gewoon spekglad was.... :D
Opzich kun je dus gewoon fietsen dan! :D

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:51

Ja ze is nu weer goed.
Nikki heeft der lekker rustig aan gereden vandaag.
Belt ze op, er zijn van die meiden die zich met je gaan bemoeien hea.. Vreselijk! Alleen als ik er niet bij ben gaan ze tegen nikki tekeer. Nouja, tekeer is een groot woord, maar hebben echt commentaar naar haar toe!
Dat ze mel meer moet laten doordraven en dat ze een valse knik heeft, blablabla.. Daar kan ik zoo boos om worden!! Doe dat dan als ik er ook ben!! Nee, dat durven ze niet.

Ik ben juist blij dat ze mel lekker relaxed rijdt! Net als wat nieske deed! Gewoon lekker rijden en dan wat oefeningen erbij pakken. Maar niet zo hard aan het werk als dar gayle met der deed zeg maar. En dat was juist ook wat ik zocht :)

Ik ga die meiden er echt op aan spreken.. ik hou er niet zo van!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:53

Das vet irritant he Aniek! Over sommige mensen en dan zéker over de bijrijders wordt altijd gel*ld! Echt soms om gek van te worden..

Ik kwam vanmorgen ook op de manege, iedereen meteen: Joh ben je veilig aangekomen, nergens last van gehad? Ik uhm :Y) Wat is er aan de hand dan? :+ BlonT ;) Was ook al naar de supermarkt gelopen, niks aan de hand.. Maar het was dus heel erg glad..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:13

Hee Merel, k zag net op nu.nl dat er brand is in een studentencomplex in Groningen, heb jij er nog last van gehad?

Vanmorgen lekker Otje los gegooid en in de molen gezet... Smid zou eigenlijk komen, maar die komt nu volgende week.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:18

Die brand is 400m verderop ofzo.... Heb er dus geen last van gehad. Hoorde vanmorgen wel flink wat sirenes en nu snap ik dus ook waarom :)
Straks tentamen maken! Maar die stof is heel saai en ook niet zo moeilijk. Ben eigenlijk vanmorgen pas begonnen met effectief leren. Gister en eergister ook al wel bezig geweest maar dat schoot helemaal niks op :S

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 15:10

Succes met je tentamen Merel!

Ik ben vet goed bezig, heb de badkamer schoongemaakt, kast die er in staat uitgemest. Ongelovelijk hoeveel bodylotions, douchegels, geurtjes, shampoo's e.d. ik heb!
Wc heb ik ook net gedaan en de ramen gewassen, wasmachine draait op volle toeren en de boel is al gestofzuigd.
Boodschapjes gedaan en nu alleen m'n kleding kast nog.. want ik laat steeds m'n kleren aan het droogrek hangen omdat het niet meer in de kast past..