Hoorde dat het ook op het bord stond op stal, niet gezien.. maar kwam op stal en iedereen zei gefeliciteerd, ik dacht huhh..
Zal echt niet weten wie het erop heeft geschreven, haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

WolinLotte schreef:Jah snap ik Sam!! Echt heel erg balen!!Maar komt wel weer goed
Oké, Ginger gaat dus nog niet weg.
? 
Spring je mee dan zaterdag?
hij ligt hier ook zo maar wegte rotten whaha moet hem wel gebruiken!
wist niet dat ik zo zou worden, maar kan wel janken, nu ik zie dat MIJN beessie pijn heeft, ik voel nu pas dat dit mijn beestje is en van niemand anders.... Baal er zoo ongelooflijk van, terwijl het nog geen eens zo giga erg is..
zo onnozel, maarja..
moest ik even kwijt..
Ben vanavond om 22.00 uur zelfs nog even gaan kijken hoe Wolin er bij stond op het land, terwijl ik de hele middag met haar bezig ben geweest en ik heb haar vorige week niet voor niets mijn paard zelf buitengezet.. Gijs had het één dag gedaan, ik was echt zó pissig
, kon Gijs niks aan doen, was van het bord geveegd.. maar hij had dus ook totaal niet gezien dat Wolin kreupel was!! Dan gaan echt mijn nekharen overeind staan, met name omdat het niet voor niks op bord stond natuurlijk
.. Wolin is echt een maatje
en ik wil gewoon zien of ze vooruit gaat. Alleen het beste is goed genoeg
. Heb ook al het een en het ander meegemaakt met Wo
. Zij gaat echt nooit meer weg.... ik geloof ook dat ze onverkoopbaar is
, dus ik kom ook nooit meer van haar af
, gelukkig maar zeg ik
!!

fototoestel gaat mee
zker voor herhaling vatbaar!!