Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Waarschijnlijk heb ik zaterdag mijn eerste rijlesze gaan me er zo over terugbellen
_Rijkie_ schreef:kohtje schreef:Tja als je altijd om de hete brij wil heen rijden. Koh is snel beledigd, als ze alleen een rondje op hem aan het stappen is dan staakt hij al. Dat is gewoon een stukje stoer doen. Door Barbara is hij echt beter gaan lopen en daarbij is hij nooit geslagen of geschopt door mij of Barbara. Ze heeft wel verteld dat als een paard lui of lomp is dat je daar wel even doorheen moet en dat is niet met lieve woordjes Ze heeft zo veel ervaring in het rijden dat ze wel het voordeel van de twijfel verdiend. Jantien kom een keer kijken !
Dat zegt Nico ook, en zo wordt Romina op dit moment ook gereden
Maar het werkt wel
Kelly_Taco schreef:Zo'n ros als jij Romina weleens geeft hoef ik echt niet te doen bij Taco en Romina verrekt nog geen spier![]()
Perla kan ik ook veel meer aanpakken op bepaalde momenten
oh nee ze heeft graag dat anderen het doen
Kelly_Taco schreef:Ik denk ook echt dat het aan het paard ligt.

Talida schreef:Kelly_Taco schreef:Zo'n ros als jij Romina weleens geeft hoef ik echt niet te doen bij Taco en Romina verrekt nog geen spier![]()
Perla kan ik ook veel meer aanpakken op bepaalde momenten
Romina staat ook graag met tal dr kont tegen dr hoofd (of was het nou andersom), ze doet gewoon een beetje aan zelfkastijdingoh nee ze heeft graag dat anderen het doen

JoNew schreef:Ja ga t ook wel even doen! T is gewoon echt irritant. En daarnaast we hebben al genoeg last van ze!
Oh Marijk wat spannend je eerste les! Waar ga je t nu doen? Ik zit te denken aan Snelweg in Haarlem. Daar is Nancy geweest.

_Rijkie_ schreef:Wat weegt ie zelf?
Houten vloer?
Wat is het merk en wat mot ie kostuh
Ben wel al een beetje aan het rondkijken
Linda, ik zou graag welleens bij je les willen kijken hoor, ben benieuwd en wie weet steek ik er zelf nog iets van op 

_Fieke schreef:Marijk jij wilde toch nog zo'n grooming back?
Bij divoza heb je ze voor een tientje! Van Pagony
Talida schreef:_Rijkie_ schreef:Wat weegt ie zelf?
Houten vloer?
Wat is het merk en wat mot ie kostuh
Ben wel al een beetje aan het rondkijken
Sniesie zegt: 550 plusminus, ja, met gietvloer uit 2006, Atec, en 2500,-

Inderdaad, half 3. Pfoe wat een lastige tijd
Ben elke dag 5 over 3 uit, behalve op vrijdag dan kwart over 2. Mei-vakantie, dan heb je vast nog wel les van d'r
xManon_ schreef:Mijn broer heeft zn gewone rijbewijs gehaald bij Snelweg.
Hij is er erg tevreden over.
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Marijk jij wilde toch nog zo'n grooming back?
Bij divoza heb je ze voor een tientje! Van Pagony
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Hebbie linkie?