stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:03

Hahaha... Ja daar ging iets verkeerd :+

Ik doe vanavond uit m'n werk foto's sowieso naar je toemailen en dan zal ik ze ook even hier zetten een paar.. Kunnen we lachen :Y)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:05

roxxxiejjj schreef:
Geen verbetering, eerder verslecht de situatie, mijn moeder zou vandaag de dierenarts bellen voor morgen, want wil niet zo het weekend in..

Pff weer lekker stress enzo..

Is de dierenarts al geweest?? :(:)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:05

roxxxiejjj schreef:
Geen verbetering, eerder verslecht de situatie, mijn moeder zou vandaag de dierenarts bellen voor morgen, want wil niet zo het weekend in..

Pff weer lekker stress enzo..

Is de dierenarts al geweest?? :(:)

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 14:17

hee das 2x
ik heb pony vandaag zien lopen en viel mij eerlijk gezegd wel mee
maar heb eigenaar niet gesproken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 14:23

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 14:33

mijn buurman is een tuinschuurtje in elkaar gaan zetten en ik lig hier in een deuk
dacht al je vergeet een stap en nu breekt hij aantal stappen weer af.
anders kunnen ze dadelijk de deur er niet in hangen
haha

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 18:37

Nou hij liep gister alsof hij dood ging van de pijn.. En vanmorgen liep hij eerst een beetje "dronken" uit stal en daarna 100% zuiver! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik zag er iig helemaal niks meer aan, terwijl hij gister geen pas recht kon lopen en zijn been amper wou neerzetten. Ook was hij weer helemaal vrolijk!

Vind het een beetje apart, maar ben er wel heel blij mee :D ! Dierenarts heb ik dus maar afgebelt, scheelt iig een hoop stress voor mijn pony, en ze doen toch niets als hij zuiver loopt.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:03

Nee maar ik geloof dat ik Dennis zijn baas 's een linkje ga sturen. Bedrijfsfeestje 2011 word de winterefteling. Lekker doodvriezen in de derde week van Januarie temidden van Assepoester en de 7 dwergen.

Laatste keer was het Blijdorp inclusief diner en een irritante clown die nu waarschijnlijk (na aanvaring met ondergetekende) een andere beroepskeuze heeft gemaakt. Het enige wat ik redelijk kon waarderen was dat ik bij het heule grote raam zat en dus steeds oog in oog zat met een haai. Maar verder....yuck....

In ieder geval, iedereen is helemaal happy... ik ben nu al aan het bedenken wat ik kan verzinnen om maar niet mee te hoeven met die onzin. Den heeft namelijk al heeeeeeel enthousiast al onze namen op de lijst gezet daar.. zucht... mannen...)
Flurk schreef:
http://www.ponykampen.com/
kennen jullie dit?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:05

Nou gelukkig maar Rox.. enneh.. is de laptop weer in eigen bezit of nog steeds niet?
roxxxiejjj schreef:
Nou hij liep gister alsof hij dood ging van de pijn.. En vanmorgen liep hij eerst een beetje "dronken" uit stal en daarna 100% zuiver! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik zag er iig helemaal niks meer aan, terwijl hij gister geen pas recht kon lopen en zijn been amper wou neerzetten. Ook was hij weer helemaal vrolijk!

Vind het een beetje apart, maar ben er wel heel blij mee :D ! Dierenarts heb ik dus maar afgebelt, scheelt iig een hoop stress voor mijn pony, en ze doen toch niets als hij zuiver loopt.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 20:18

Ceriadwen schreef:
Nee maar ik geloof dat ik Dennis zijn baas 's een linkje ga sturen. Bedrijfsfeestje 2011 word de winterefteling. Lekker doodvriezen in de derde week van Januarie temidden van Assepoester en de 7 dwergen.

Laatste keer was het Blijdorp inclusief diner en een irritante clown die nu waarschijnlijk (na aanvaring met ondergetekende) een andere beroepskeuze heeft gemaakt. Het enige wat ik redelijk kon waarderen was dat ik bij het heule grote raam zat en dus steeds oog in oog zat met een haai. Maar verder....yuck....

In ieder geval, iedereen is helemaal happy... ik ben nu al aan het bedenken wat ik kan verzinnen om maar niet mee te hoeven met die onzin. Den heeft namelijk al heeeeeeel enthousiast al onze namen op de lijst gezet daar.. zucht... mannen...)
Flurk schreef:
http://www.ponykampen.com/
kennen jullie dit?

o zal ik meegaan??????

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:48

Flurk schreef:
o zal ik meegaan??????

Van mij mag je maar ik heb zo 's het donkerbruine vermoeden dat Den dat niet helemaal gaat waarderen. Ben je zo gek op de Efteling dan?

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 22:54

Nope, mag hem alleen beneden gebruiken. Dus gebruik hem wel, alleen beneden :+ . Ja ben er ook heel blij mee! :D Nu krijgtie tijdje rust en alstie verslechtert laad ik hem in en rijdt naar de kliniek. Want dan laat ik hem op de scan zetten.
Ceriadwen schreef:
Nou gelukkig maar Rox.. enneh.. is de laptop weer in eigen bezit of nog steeds niet?
roxxxiejjj schreef:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 13:39

Ugh, pokkehotmail.. werkt ook voor geen meter mee.. Flurk & rox, k doe de foto's wel op een USB stick zetten.. want dit schiet echt niet op met de mail :p heb (uiteraard) wel wat voorproefjes :]

Dussss hier foto's van Blazerrrrrr.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En foto's van Wervelwind :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kon het niet laten vond zn neus zo leuk :+
Afbeelding
Afbeelding
& dikke ormie had gister ook nog braaf d'r rondje gelopen door de longeerbak :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De foto's zijn kwalitatief zeer teleurstellend maar het weer was ook zeer teleurstellend & ik moet weer eventjes wennen aan m'n bakbeest :+

Sorry voor hoeveelheid foto's.. x)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:01

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah die zijn leuk chell! <3

die foto´s van ormie enzo zijn kwalitatief geweldig :+ Hartstikke goede fotograaf enzo(A)!! :+ hahha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 19:27

o leuk zijn ze geworden de foto's
maar heb je de instelling op je camera veranderd want waar jij op staat zijn minder scherp.

en JA ik vind EFTELING leuk

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 19:32

Nou vandaag op MENWEDSTRIJD geweest.
We moesten pas smiddags starten maar ja ik ben er liever op tijd en ik wilde graag de vaardigheid van de paarden zien (die reden hetzelfde parcours) Affijn we kwamen dus mooi op tijd aan en er was geen parkeerplaats meer dus spul in de berm neergezet.
Toen melden bij secretariaat en toen vroegen ze me of ik a.u.b wilde helpen in de vaardigheid want er was niet genoeg hulp. Dus bij de paarden maar in het parcours geholpen. Nou er zijn er denk ik maar 3 geweest die barrage mochten rijden dus het was erg moeilijk.
Na deze vaardigheid begon het verkennen voor de pony's en ben ik gauw gaan omkleden en inspannen. Toen ik de losrijbaan in kwam was ik gelijk aan de beurt dus in goed overleg mocht ik doorschuiven naar de laatste startplaats. (ik was niet op tijd omdat ik hele tijd geholpen had) Dus lekker losgereden en pony had er zin in.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:34

Flurk schreef:
o leuk zijn ze geworden de foto's
maar heb je de instelling op je camera veranderd want waar jij op staat zijn minder scherp.

en JA ik vind EFTELING leuk

Hhahah ik had het koud, dus rilde :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 19:35

Toen werd het tijd om te starten en ik groet en ga van start met een behoorlijk hoog tempo. Wilde tijd halen. Maar daardoor vracht ik mezelf in de problemen en reed ik in eerste omloop 2 kegels finaal om. 2e omloop (het ging over 2 manches) dus anders aan gepakt en toen rolde er helaas nog wel 1 bal. resultaat 3 x 3 = 9 strafpunten voor de ballen en 1 strafpunt omdat ik 2 seconden te laat finishte. Toch had ik lekker gereden. Daarna dressuur proef gereden en heerlijk gereden.
Toen de uitslag kwam was ik verrast want was 2e geworden in de vaardigheid kreeg een beker en rode rozet en met de dressuur had ik geen prijs maar wel winstpunt.
Kortom mijn dag was Zeer geslaagd.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 19:54

Twee zestigers praten met elkaar over ouder worden. Zegt Kees :
'Het probleem bij vrouwen is dat ze weigeren te aanvaarden dat ze ouder worden Ze gebruiken allerlei trucjes om het te verbergen.'
'Je hebt het bij het rechte eind,' zegt Pim.

'Ik ken een middel om hen te ontmaskeren. Als je wilt weten of je vrouw hardhorig wordt, ga dan op tien meter van haar vandaan zitten en stel een vraag. Als ze niet antwoordt ga je op vijf meter afstand zitten en stel de vraag opnieuw, dan op twee meter en tenslotte op één meter.'

Kees vindt het een schitterend idee en thuis gekomen neemt hij meteen de proef op de som. Terwijl vrouwlief in de tuin de was ophangt, gaat hij op een tiental meter van haar vandaan zitten en vraagt:

'Schat , wat eten we deze middag?'

Er komt geen antwoord. Hij verkleint de afstand met ongeveer de helft en stelt de vraag opnieuw:

'Schat , wat eten we deze middag?'

Er komt geen antwoord. Hij komt nog dichterbij zitten en vraagt:

'Schat, wat eten we deze middag?'

Opnieuw geen antwoord. Hij begrijpt er helemaal niets van, gaat naast haar staan en vraagt luid en klaar:

' Schat, wat eten we deze middag?'

De vrouw draait zich om, kijkt hem geërgerd aan en antwoordt:
'Voor de vierde keer, kip met friet!'

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 16:51

@flurk: gefeliciteerd met je winst!!

Hahhahahha geweldig dat stuk over die zestigers :+ !

Ceriadwen ik heb die foto's op de pc, stuur ze wel naar je hotmail ;) . Knappe baby is het toch <3 Wanneer haal je hem er weer uit?

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:07

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 14:35

@chelleee donderdag ochtend les 2???? wel cap opzetten

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:46

roxxxiejjj schreef:
Pff zat net op buienradar te kijken, echt slecht weer krijgen we.. Gaat al snel vriezen, en ze voorspellen dan ook regen dus sneeuw/hagel en glad wegdek!! :( :(
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=51.91

owjeej!! |(
Ik kan mijn thermo ondergoed wel uit de kast gaan halen.. zo te zien...
Hoorde dat het wel weer eens een erg strenge winter kan gaan worden, dat wordt weer af zien voor ons paardenmensjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:29

Flurk: had het inderdaad gelezen, ik ben aanwezig hoor :D Cappie zal ik dan op doen haha :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:39

CharlyBrown schreef:
roxxxiejjj schreef:
Pff zat net op buienradar te kijken, echt slecht weer krijgen we.. Gaat al snel vriezen, en ze voorspellen dan ook regen dus sneeuw/hagel en glad wegdek!! :( :(
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=51.91

owjeej!! |(
Ik kan mijn thermo ondergoed wel uit de kast gaan halen.. zo te zien...
Hoorde dat het wel weer eens een erg strenge winter kan gaan worden, dat wordt weer af zien voor ons paardenmensjes...

Ja ik ga het denk maar kopen :( , nouja afzien wil ik het niet noemen(iig voor mij dan :o ), alleen de weg erheen is zoo moeilijk, maar mijn pony vind het wel leuk in de sneeuw spelen, en zit er aan te denken te gaan oefen met de slee }> , kan hij van de zomer misschien gelijk voor de kar! :o

En die natuurkundigen enzo maar zeuren dan de aarde opwarmt, ja alles behalve Nederland zeker? :+
Laatst bijgewerkt door bfsunshine op 22-11-10 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt