Ik doe vanavond uit m'n werk foto's sowieso naar je toemailen en dan zal ik ze ook even hier zetten een paar.. Kunnen we lachen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:
roxxxiejjj schreef:Nou hij liep gister alsof hij dood ging van de pijn.. En vanmorgen liep hij eerst een beetje "dronken" uit stal en daarna 100% zuiver!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag er iig helemaal niks meer aan, terwijl hij gister geen pas recht kon lopen en zijn been amper wou neerzetten. Ook was hij weer helemaal vrolijk!
Vind het een beetje apart, maar ben er wel heel blij mee! Dierenarts heb ik dus maar afgebelt, scheelt iig een hoop stress voor mijn pony, en ze doen toch niets als hij zuiver loopt.
Ceriadwen schreef:Nee maar ik geloof dat ik Dennis zijn baas 's een linkje ga sturen. Bedrijfsfeestje 2011 word de winterefteling. Lekker doodvriezen in de derde week van Januarie temidden van Assepoester en de 7 dwergen.
Laatste keer was het Blijdorp inclusief diner en een irritante clown die nu waarschijnlijk (na aanvaring met ondergetekende) een andere beroepskeuze heeft gemaakt. Het enige wat ik redelijk kon waarderen was dat ik bij het heule grote raam zat en dus steeds oog in oog zat met een haai. Maar verder....yuck....
In ieder geval, iedereen is helemaal happy... ik ben nu al aan het bedenken wat ik kan verzinnen om maar niet mee te hoeven met die onzin. Den heeft namelijk al heeeeeeel enthousiast al onze namen op de lijst gezet daar.. zucht... mannen...)Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:Nou gelukkig maar Rox.. enneh.. is de laptop weer in eigen bezit of nog steeds niet?roxxxiejjj schreef:Nou hij liep gister alsof hij dood ging van de pijn.. En vanmorgen liep hij eerst een beetje "dronken" uit stal en daarna 100% zuiver!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag er iig helemaal niks meer aan, terwijl hij gister geen pas recht kon lopen en zijn been amper wou neerzetten. Ook was hij weer helemaal vrolijk!
Vind het een beetje apart, maar ben er wel heel blij mee! Dierenarts heb ik dus maar afgebelt, scheelt iig een hoop stress voor mijn pony, en ze doen toch niets als hij zuiver loopt.
roxxxiejjj schreef:Pff zat net op buienradar te kijken, echt slecht weer krijgen we.. Gaat al snel vriezen, en ze voorspellen dan ook regen dus sneeuw/hagel en glad wegdek!!![]()
![]()
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=51.91
CharlyBrown schreef:roxxxiejjj schreef:Pff zat net op buienradar te kijken, echt slecht weer krijgen we.. Gaat al snel vriezen, en ze voorspellen dan ook regen dus sneeuw/hagel en glad wegdek!!![]()
![]()
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=51.91
owjeej!!![]()
Ik kan mijn thermo ondergoed wel uit de kast gaan halen.. zo te zien...
Hoorde dat het wel weer eens een erg strenge winter kan gaan worden, dat wordt weer af zien voor ons paardenmensjes...