Haha ja wel toevallig was dat. Je verwacht elkaar dan ook niet;) Z'n broertje heeft het wel aardig gedaan, op de laatste hindernis nog een balk, dat was dan weer jammer. Maar in het eerste parcours -die hadden we niet gezien- knapte z'n beugel op de 8e hindernis, waarna hij nog met 1 beugel foutloos heeft gesprongen hehe...
Op de Hedde Jan Cazemier Manege in Tolbert, Groningen, waar ik werk.
Jolien87
Geplaatst: 15-11-10 22:56
Dat zal hem wel zijn geweest, kan niet missen;) Jongen met een bril.. Best een prestatie om met 1 beugel foutloos te rijden en met beide beugels een balkje te raken. Eric zei al: voortaan halen we gewoon 1 van je beugels eraf
Zo, na 4uur file is Annelotte weer op zwolse bodem Allemachtig, ben 13uur onderweg geweest terwijl de heenweg in 9uur ging Maar wát een toptijd heb ik in Berlijn gehad! Ik ga zo foto's op de laptop zetten, morgen uitzoeken en uploaden, open ik morgen een topicje
Mooi zo Lotje, ben benieuwd naar je foto's:D En inmiddels Kevin ook alweer kunnen vasthouden? Gaat het nog steeds zo goed tussen jullie?:)
@ Lin: Heb jij Eric gisteren nog in emmeloord gezien? Die moest daar gisteren helpen bij het mennen. Maandag en dinsdag is die er ook. En aangezien je hem niet echt over het hoofd kan zien...
@ Dymphke: Ja tuurlijk heb ik Stoas behaald. Heb BS 10,13,14,20 gedaan. Allemaal eigenlijk wel makkelijk behaald.
@ Jo: heb hem niet gezien, maar ik ben dan ook de hele dag aan de andere kant van het bedrijf aan het lesgeven. Denk dat ik hem maandag dan wel zie. Dan ben ik ook aan de andere kant op kantoor bezig Druk met indoor daar dus iedereen very buzy
@ Lin: Dan zal je hem morgen en dinsdag misschien wel zien, hij is er beide dagen. Kan ik hem verdorie niet zien:( maar vanaf woensdag gaan we lekker de rest van de vakantie samen in de boerderij verblijven dus dat komt dan wel weer goed:P
@ Lotje: super dat het nog zo goed gaat, hou dat vol he;) Heb je foto's gezien op je hyves, ziet er gezellig. En wat heerlijk compleet met die sneeuw zeg! (ondanks de kou...)
Zeker weten! Ik weet precies wat je bedoelt. Eric komt niet meer van me af, gelukkig is hij het daar zelf ook mee eens hihi:D Woensdag gaan we ringen uitzoeken, hij zei dat hij het pas wilde doen als hij zeker wist dat alles goed zat enzo. We moesten allebei heel erg aan het vertrouwen werken, en dan met name vertrouwen in het feit dat het echt wel goed. Dus woensdag is the big day:D
Nog mensen die deze vakantie naar epplejeck gaan? Ze hebben leuke acties, bij veel artikelen 2e 50%. Ik ga 2e kerstdag, dan zijn we toch in Zwolle en dan zijn ze ook open.
Die laarzen zijn inderdaad mooi!! Ik heb net gister van 1 van mijn laarzen de rits kapotgetrokken.. zit nu te twijfelen of ik ze naar de schoenmaker breng of dat ik nieuwe laarzen koop (ze hebben 70 euro gekost en zijn ongeveer 2 jaar oud)