Wat onbeschoft weer van die doktoren om je zo lang te laten wachten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ik blijf sowieso hangen tot LAAT want ik moet nog ff meekijken met iets....
we hebben een cappie he hahaha Schimmelig schreef:Gewoon doordrammen aan de telefoon LJ
Wat onbeschoft weer van die doktoren om je zo lang te laten wachten.
casjuh schreef:jeetje jullie gaan hard in dit topic! lijkt wel een chatbox hahaha
Ik wil ook mee het amsterdamse bos in! Alleen is veyton nog niet verkeersmak zeg maar...... dus als ik hem achter een kont kan plakken komt alles goed... hoop ik. De laatste poging richting bos eindigde in een jolly jumpershow, maar goed.... zal wel goed komenwe hebben een cappie he hahaha
, dus we kunnen voor de 21ste wel eens een poging wagen???
maar nu dacht ik toch echt ff: oeii dit komt wel erg hoog! (hij springt graag met 4 benen in de lucht als een hertje zeg maar). En als hij he tnou 1 keer doet en dan weer stilstaat... neeee hij móet natuurlijk weer een aantal keer springen. hahaha die keer zat ik het uit maar een volgende keer... 
ladyjoy schreef:Nou als jij draaft, kunnen de IJsjes je net bijhouden in galop
....beetje zitbeenknobbel erin en hopla...weg is hij....enneh...accelereren kan hij ook
.Maar dat mocht ie nog niet...we gingen voor handgalopje,hij heeft immers geen conditie.
Maar goed onder de duim houden deze heer.Ik zag hem vanmiddag even tölten in de blup...dus dat kan ie wel...tzt ook maar kijken of we dat eruit kunnen peuteren
.
Tinky12 schreef:ladyjoy schreef:Nou als jij draaft, kunnen de IJsjes je net bijhouden in galop
Heeeej...niet zo minnetjes over "de IJsjes"...ik vrees dat vele paarden het gaan afleggen tegen mijn Beer...man wat kan dat ding galoperen....
En ik vond ze geweldig, maar of Blossy, waar ik op zat, die grote KWPN'ers (noem maar wat) bij kan houden.. dat betwijfel ik

...Beer is ander verhaal...ik heb idee dat het een echt scheurijzer is
...gaat echt in megatempo...eheheh...

(dit lees je pas als je terug bent denk'k)
casjuh schreef:trouwens.... Heel misschien kan pascal dan ook mee. Moet ik ff vragen aan niki of zij op hem wil rijden.
Gaat een groot groepje worden dan