Petra krijgt gelukkig een goed plekje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Georgette schreef:Vanochtend naar de dierenarts geweest en wat denken jullie? Roxy blijkt een kater te zijn...
Mijn kitten had ik June genoemd (want in juni geboren). Maar een week later kon ik ook op zoek naar een andere naam omdat het een mannetje was 
maar als me oma hem roept komt die er meteen aanrennen dus we veranderen het ook niet...

) en ook één keer Binky en toen was ik er meteen twee keer vanaf gevallen
toen was het me lievelingspony al, dat klein ondeugend pony'tje!

nog steeds al me foto's passen er niet in maar de meeste staan erin
Filmpje Urnie..

Uit mezelf heb ik die discipline echt niet hoor!

En daar kregen ze me niet zo snel vanaf, ik heb echt heel veel beginners lessen op hem gereden. Zoveel dat Annemarije er nog over begon laatst.
Moet per se thuis blijven, moet oppassen. Maar jah.. dan vanmiddag maar even snel voor Gips&Max heen en weer fietsen. Ik hoop dat het vanmiddag wel droog is!
wij dachten eerst dat we 2 katertjes hadden. ze heetten tommie en tinus. toen bleek later dat een een vrouwje was. nou we vonden tommie ook wel voor een vrouwtje kunnen dus dat hadden we toen maar zo gelaten. later toen ze daar oud genoeg voor waren wilden we ze latem castreren en steriliseren en toen belde de dierenarts dat ze die ene die we wilden laten castreren ook een vrouwtje was!!
dus toen hebben we die ook maar laten stereliseren.
AnnemiekvM schreef:Wat nou, Tommie kan ook voor een meisje.....haha.
Nou, ik dacht dat ik beter was maar ik ben weer terug bij af. Vanmorgen om 7 uur naar mijn werk gebeld. Echt banketstaaf. Vanmiddag heb ik mijn diploma uitreiking en ik hoop echt dat ik kan!!!
Roxy voor een kater vind ik stoer!