dat hoord dr dan wel bij he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat hoord dr dan wel bij he

evdpanne schreef:Hahahaha maar zou ik ook een beker krijgen als ik eerste wordtdat hoord dr dan wel bij he
). Maar ik gaat m dit keer gewoon halen!! En met Atlas gaat ook wel lukken... Longeren gaat nu ook goed dus ja, oefening baart kunst he!! Wie weet wordt ik nog wel goed genoeg om me op te geven voor de talentenjacht
kooslover schreef:evdpanne schreef:Hahahaha maar zou ik ook een beker krijgen als ik eerste wordtdat hoord dr dan wel bij he
Uhm, als je de enige bent kun je die wel vergeten

. Ik snap de volgorde nog steeds niet maar goed
. Gelukkig hoef ik geen gekke slangevoltes enz te rijden. Ik hoef alleen maar lekker makkelijk een paar voltes te rijden en een gebroken lijn.... Als dat fout gaat weet ik het ook niet meer hoor
.
. Dan kan ik in iedergeval zelf een paard vooruit krijgen
.
) Maar ik vind een bruine ook wel gaaf, gewoon een leuk kleurtje!
. We mogen alleen niet klappen....
, zal fenna blij mee zijn
. Ik zit gewoon nu al toch wel een beetje stiekem zenuwachtig te zijn voor de wedstrijd.... Maar goed iets van 10 min en dan ben ik dr weer vanaf
Anders had ik me net zo goed niet kunnen opgeven
. Ik ga dr gewoon maar het beste van maken.... Zo lang het maar een leuke gezellige avond is!!!
)
. (tenzij ik dingen ga breken, maar dan lach ik dr later als nog om
)
ligt aan de situatie... Maar denk dat dat niet zal gebeuren.... (tenzij ik Oxana moet warmrijden in de buitenbak
)
. Ach ik geloof dat het allemaal wel goed komt. Zo moeilijk kan het toch niet zijn... Behalve dat de paardjes bij mij wel is de verkeerde kant op gaan is er nooit iets geks gebeurd.... Okeeej dit is wel Oxana maar ze is over het algemeen wel redelijk te rijden....