.....mooie foto's!!! Vooal die bewerkte foto is geweldig
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.....mooie foto's!!! Vooal die bewerkte foto is geweldig
. LIQUITA schreef:Aha.....mooie foto's!!! Vooal die bewerkte foto is geweldig
.

ben nu niet thuis dus
Sanniiy16 schreef:ik heb ook super mooie foto;s gemaakt ga ze dr vanavond opzettenben nu niet thuis dus

Sanniiy16 schreef:hahaha sukkel
)
)
'
dus ik vet gillen, had hij ook een cadeautje achtergelaten, maar dat moest hij met de dood bekopen denk ik, heb hem de hele middag niet meer gezien
. Nooit verwacht........ik was mijn singel vergeten en heb daar door niet kunnen inrijden. De binnenbak zag er heeeel spannend uit.....vlaggen, publiek achter een laag hekje in de bak, bloemen enz.enz. Maar Liquita maakte nergens wat van...ze liep heerlijk ontspannen....echt geweldig, ik ben zooooo TROTS!!!!! We zijn 9de geworden van de 10 groepen, maar dat mocht de pret niet drukken. De sfeer was goed, veel lol gehad en het was onze tweede wedstrijd buiten de deur en reden tegen groepen die ook officiële wedstrijden rijden. Kortom het was vandaag weer een fantastische dag
!!!!! 
LIQUITA schreef:Vandaag hebben we een carrouselwedstrijd in Assendelft gereden, en Liquita was ZO braaf. Nooit verwacht........ik was mijn singel vergeten en heb daar door niet kunnen inrijden. De binnenbak zag er heeeel spannend uit.....vlaggen, publiek achter een laag hekje in de bak, bloemen enz.enz. Maar Liquita maakte nergens wat van...ze liep heerlijk ontspannen....echt geweldig, ik ben zooooo TROTS!!!!! We zijn 9de geworden van de 10 groepen, maar dat mocht de pret niet drukken. De sfeer was goed, veel lol gehad en het was onze tweede wedstrijd buiten de deur en reden tegen groepen die ook officiële wedstrijden rijden. Kortom het was vandaag weer een fantastische dag
!!!!!

LIQUITA schreef:Vandaag hebben we een carrouselwedstrijd in Assendelft gereden, en Liquita was ZO braaf. Nooit verwacht........ik was mijn singel vergeten en heb daar door niet kunnen inrijden. De binnenbak zag er heeeel spannend uit.....vlaggen, publiek achter een laag hekje in de bak, bloemen enz.enz. Maar Liquita maakte nergens wat van...ze liep heerlijk ontspannen....echt geweldig, ik ben zooooo TROTS!!!!! We zijn 9de geworden van de 10 groepen, maar dat mocht de pret niet drukken. De sfeer was goed, veel lol gehad en het was onze tweede wedstrijd buiten de deur en reden tegen groepen die ook officiële wedstrijden rijden. Kortom het was vandaag weer een fantastische dag
!!!!!
Sanniiy16 schreef:Zoals ik al zei heb ik gister foto's gemaakt
en ik ben dr helemaal trots op
hier even 2 foto's
meelen schreef:Ah...wat LEUK dat jullie er ook warenLIQUITA schreef:Vandaag hebben we een carrouselwedstrijd in Assendelft gereden, en Liquita was ZO braaf. Nooit verwacht........ik was mijn singel vergeten en heb daar door niet kunnen inrijden. De binnenbak zag er heeeel spannend uit.....vlaggen, publiek achter een laag hekje in de bak, bloemen enz.enz. Maar Liquita maakte nergens wat van...ze liep heerlijk ontspannen....echt geweldig, ik ben zooooo TROTS!!!!! We zijn 9de geworden van de 10 groepen, maar dat mocht de pret niet drukken. De sfeer was goed, veel lol gehad en het was onze tweede wedstrijd buiten de deur en reden tegen groepen die ook officiële wedstrijden rijden. Kortom het was vandaag weer een fantastische dag
!!!!!
Wij (Sanne en ik) waren ook komen kijken. Jullie hebben goed jullie best gedaan. De muziek vond ik alleen wat minder, rare overgangen erin. En ik vond 1 persoon er echt helemaal niet in thuis horen. Dat was echt geen gezicht . Liquita was erg braaf ja, kon je duidelijk zien. Waar zijn de "jonkies" geeindigd?
. Ik heb jullie helemaal niet gezien
. De "jonkies" zijn laatste geworden.
).
.
Sanniiy16 schreef:mireille hoelaat ben je morgen op de manege? ivm vlechten??
lady_maRyy schreef:me moeder kwam net thuis
om de papieren van tyrone te halen want hij werd gekeurt en ze had de papieren niet mee (hij is goedgekeurd)
en ze zij dat shailo dood was
ze waren gisteren naar het twiske toen was hij kreupel en werd op de manege meteen afgemaakt
echt zielig
lady_maRyy schreef:me moeder kwam net thuis
om de papieren van tyrone te halen want hij werd gekeurt en ze had de papieren niet mee (hij is goedgekeurd)
en ze zij dat shailo dood was
ze waren gisteren naar het twiske toen was hij kreupel en werd op de manege meteen afgemaakt
echt zielig