Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:03

Aha Haha! .....mooie foto's!!! Vooal die bewerkte foto is geweldig Ja.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:14

LIQUITA schreef:
Aha Haha! .....mooie foto's!!! Vooal die bewerkte foto is geweldig Ja.

Die had cheyenne bewerkt Knipoog

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 10:36

Wow, mooie scherpe foto's!! Ik vind de eerste van mondain het mooist. Wat voor camera gebruik je?

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 10:41

Sony Cybershot, volgens mij een van de oudste Tong uitsteken
Afbeelding

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:14

ik heb ook super mooie foto;s gemaakt ga ze dr vanavond opzetten Haha! ben nu niet thuis dus Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:14

Sanniiy16 schreef:
ik heb ook super mooie foto;s gemaakt ga ze dr vanavond opzetten Haha! ben nu niet thuis dus Lachen

Heey sanne Clown

Pokemon, gotta catch them all! Clown

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:30

hahaha sukkel Tong uitsteken

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:01

Sanniiy16 schreef:
hahaha sukkel Tong uitsteken

Ja, hij staat links onderaan op de poster Vork

ROFL

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:03

Owja, had ik weer
(voor de mensen die het nog niet weten, het is 1 april Clown )
Ik zat zo aan tafel, te leren (ja dat gebeurt soms Knipoog )
Dus me moeder zegt: 'Zit wat op je hand'
Ik: 'Echt niet Clown '
Ma: 'Voor hoeveel wedden we?'
Kijk ik, zat er dus een hele grote mega spin op me hand Clown dus ik vet gillen, had hij ook een cadeautje achtergelaten, maar dat moest hij met de dood bekopen denk ik, heb hem de hele middag niet meer gezien Clown

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:06

Vandaag hebben we een carrouselwedstrijd in Assendelft gereden, en Liquita was ZO braaf Ja . Nooit verwacht........ik was mijn singel vergeten en heb daar door niet kunnen inrijden. De binnenbak zag er heeeel spannend uit.....vlaggen, publiek achter een laag hekje in de bak, bloemen enz.enz. Maar Liquita maakte nergens wat van...ze liep heerlijk ontspannen....echt geweldig, ik ben zooooo TROTS!!!!! We zijn 9de geworden van de 10 groepen, maar dat mocht de pret niet drukken. De sfeer was goed, veel lol gehad en het was onze tweede wedstrijd buiten de deur en reden tegen groepen die ook officiële wedstrijden rijden. Kortom het was vandaag weer een fantastische dag Pling !!!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 23:16

LIQUITA schreef:
Vandaag hebben we een carrouselwedstrijd in Assendelft gereden, en Liquita was ZO braaf Ja . Nooit verwacht........ik was mijn singel vergeten en heb daar door niet kunnen inrijden. De binnenbak zag er heeeel spannend uit.....vlaggen, publiek achter een laag hekje in de bak, bloemen enz.enz. Maar Liquita maakte nergens wat van...ze liep heerlijk ontspannen....echt geweldig, ik ben zooooo TROTS!!!!! We zijn 9de geworden van de 10 groepen, maar dat mocht de pret niet drukken. De sfeer was goed, veel lol gehad en het was onze tweede wedstrijd buiten de deur en reden tegen groepen die ook officiële wedstrijden rijden. Kortom het was vandaag weer een fantastische dag Pling !!!!!

Wij (Sanne en ik) waren ook komen kijken. Jullie hebben goed jullie best gedaan. De muziek vond ik alleen wat minder, rare overgangen erin. En ik vond 1 persoon er echt helemaal niet in thuis horen. Dat was echt geen gezicht . Liquita was erg braaf ja, kon je duidelijk zien. Waar zijn de "jonkies" geeindigd?

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:45

Zoals ik al zei heb ik gister foto's gemaakt Haha!
en ik ben dr helemaal trots op Haha!

hier even 2 foto's

Afbeelding
Mijn lekker knuffeldier Haha!

Afbeelding
En zijn knappe vriendin tara Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:40

Leuke foto's! Haha!

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 14:35

LIQUITA schreef:

de jeugdgroep moest toch ook??
hoeveelste waren zij??? Vork

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:20

Sanniiy16 schreef:
Zoals ik al zei heb ik gister foto's gemaakt Haha!
en ik ben dr helemaal trots op Haha!

hier even 2 foto's

Ik zag je inderdaad gister foto's maken.
Zijn erg mooi geworden!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:44

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

Wij (Sanne en ik) waren ook komen kijken. Jullie hebben goed jullie best gedaan. De muziek vond ik alleen wat minder, rare overgangen erin. En ik vond 1 persoon er echt helemaal niet in thuis horen. Dat was echt geen gezicht . Liquita was erg braaf ja, kon je duidelijk zien. Waar zijn de "jonkies" geeindigd?
Ah...wat LEUK dat jullie er ook waren Haha! . Ik heb jullie helemaal niet gezien Bloos . De "jonkies" zijn laatste geworden.
Wat de betreft de muziek: Het klopt dat het "rare" overgangen zijn...de muziek wordt op het moment dat er een overgang gemaakt wordt van bijv. draf naar galop overgezet van een draf muziek naar een galop muziek. Dat gebeurt zeg maar live...op deze manier gaat het eigenlijk nooit mis (mits degene die de muziek regeld goed oplet natuurlijk Knipoog ).
Wat betreft die ene persoon: Ik weet wie je bedoeld...maar degene heeft er veel lol in en is altijd tijdens de trainingen aanwezig. Tja, en wij zijn geen officiële carrousel groep, en doen het ook grotendeels voor de lol...dus wat maakt het uit....ons niks in ieder geval Haha! .

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:57

Pffff wat is t hier stil zeg..

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:57

mireille hoelaat ben je morgen op de manege? ivm vlechten?? Lachen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 06:32

Sanniiy16 schreef:
mireille hoelaat ben je morgen op de manege? ivm vlechten?? Lachen

Ik ben er sowieso 's morgens (alle dagen), maar waarschijnlijk ook vanavond omdat ik Jolien zou helpen.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:02

ow vanavond ben ik er niet
dan heb ik een huiswerk avond Tong uitsteken

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:15

me moeder kwam net thuis
om de papieren van tyrone te halen want hij werd gekeurt en ze had de papieren niet mee (hij is goedgekeurd)
en ze zij dat shailo dood was
ze waren gisteren naar het twiske toen was hij kreupel en werd op de manege meteen afgemaakt
echt zielig Verdrietig

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:33

lady_maRyy schreef:
me moeder kwam net thuis
om de papieren van tyrone te halen want hij werd gekeurt en ze had de papieren niet mee (hij is goedgekeurd)
ze waren gisteren naar het twiske toen was hij kreupel en werd op de manege meteen afgemaakt
echt zielig Verdrietig

Goed dat tyrone is goedgekeurd, gefeliciteerd.

Oh wat erg van shailo, echt zielig, wat had hij dan precies?
Ik heb hem wel met zijn been omhoog zien staan zondag, maar dit is wel ernstig.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:33

hij is niet dood :S

Toch?? :|

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:35

lady_maRyy schreef:
me moeder kwam net thuis
echt zielig Verdrietig

Niet gister, zondag! Maandag stond hij nog in zijn box....

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:41

hij heeft met buiten rijden waarschijnlijk iets in ze kootholte ( achter ) wat gebroken