Het duurde wel lang hoor! En heb het idee dat hij nog herstellende is van een flinke griep haha. Het is nog niet zo snel als voorheen in ieder geval!Een BBQ op stal? niet voor de stalmensen? voor wie dan? ik ben nieuwsgierig hoor
Gaaf dat Orson t zo goed deed op het strand! Het wordt al een echte zeeuw. En tsja, Nous inhalen, misschien nog eventjes oefenen inderdaad

Hier gaat alles (te) goed. De huur wilde ik eigenlijk morgen opzeggen maar ik denk dat de kleine na morgen de boel daarbinnen nog ff blijft kraken
Het hoofd hangt nog heel hoog boven het bekken en dat is echt géén gunstig teken. Ik hoop wel dat dr hoofd er boven blijft hangen en niet ineens een schouder ofzo. Mocht de bevalling dan beginnen, moet ik met spoed een keizersnede ondergaan en daar zit ik echt niet op te wachten. Indalen dus!! (spreken jullie dr toe? naar mij luistert ze nu al niet!). Nee hoor, ik beval op zn vroegst in september en ik denk zelfs dat ik grof overtijd ga lopen (dus inleiding rond 12 sept).Floortje is een beetje ziekjes. Gisteren zijn we naar de dierenarts gegaan voor de inentingen, wormenkuur en antivlooimiddel (dat laatste nog niet gegeven). Maar ik geloof dat Floor daar niet zo tegen kan
We zien het nog even aan en dan zullen we wel weer naar de dierenarts gaan! (gelukkig nooit in het weekend
) De rekening gisteren was tenslotte ook maar 94 euro....
groot braaf paard, daar kan je niet vanaf blijven toch?
En nog even voor t weekend gaan als t er nu nog niet beter uitziet? Hopen dat ze maar snel weer beter is!
Gisterochtend was de onweer trouwens ook wel heftig! Zijn jullie niet je bedjes uitgeknald? haha
Jammer dat je toch niet thuis kan bevallen met Nick er de hele tijd erbij (ook erna..). T belangrijkste is natuurlijk dat alles goed gaat, dus hopen dat ze in t ziekenhuis dan ook gewoon extra op je letten
Veels te blij dat ie weer mocht dus?
duik zo mn bed maar eens in. (En dat roept al de hele middag dat ze wil gaan stappen. Behoorlijk ingezakt na t Palmconcours thuis
Phoe, waarom geen idee, maar érg moe ineens. Gelukkig had Marieke datzelfde gevoel 

Kon ie toch niet meelopen met zn lange benen haha! Maargoed, wel fijn dat Robin zo braaf was natuurlijk! Volgende keer weer? of hopen jullie dan op een betere Annemoon?
haha, das de laatste keer dat ik uit kan slapen na t stappen