manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:31

Jeej, bokt is weer beter Lachen Het duurde wel lang hoor! En heb het idee dat hij nog herstellende is van een flinke griep haha. Het is nog niet zo snel als voorheen in ieder geval!

Een BBQ op stal? niet voor de stalmensen? voor wie dan? ik ben nieuwsgierig hoor Clown

Gaaf dat Orson t zo goed deed op het strand! Het wordt al een echte zeeuw. En tsja, Nous inhalen, misschien nog eventjes oefenen inderdaad Haha!

Hier gaat alles (te) goed. De huur wilde ik eigenlijk morgen opzeggen maar ik denk dat de kleine na morgen de boel daarbinnen nog ff blijft kraken Vork Het hoofd hangt nog heel hoog boven het bekken en dat is echt géén gunstig teken. Ik hoop wel dat dr hoofd er boven blijft hangen en niet ineens een schouder ofzo. Mocht de bevalling dan beginnen, moet ik met spoed een keizersnede ondergaan en daar zit ik echt niet op te wachten. Indalen dus!! (spreken jullie dr toe? naar mij luistert ze nu al niet!). Nee hoor, ik beval op zn vroegst in september en ik denk zelfs dat ik grof overtijd ga lopen (dus inleiding rond 12 sept).

Floortje is een beetje ziekjes. Gisteren zijn we naar de dierenarts gegaan voor de inentingen, wormenkuur en antivlooimiddel (dat laatste nog niet gegeven). Maar ik geloof dat Floor daar niet zo tegen kan Ach gut We zien het nog even aan en dan zullen we wel weer naar de dierenarts gaan! (gelukkig nooit in het weekend Rolleyes ) De rekening gisteren was tenslotte ook maar 94 euro....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 11:02

De BBQ was nu voor camping- en stalmensen, maar Lenie wilde het dus nog een keer organiseren voor alleen stal. Dus als je Puck er nu even op tijd uit gooit... Haha! Als je tot begin september moet wachten, wel echt doen hoor; niet stiekem als ik op vakantie ben bevallen! Ik zal ze wel ff toespreken via hier! Of wacht, geef d'r mailadres even, dan PB ik ff Clown
Arme Floor én arme jullie: wat een rekening! Ik duim dat ze snel weer beter is!
Haha Orson de zeeuw Lachen Ach en Nous inhalen: dat is misschien wel onmogelijk haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 14:32

Citaat:
Je ouders zijn ook fanatiek aan het wandelen hoor Anne! Thirz en ik woensdag echt zo: heej, dat zijn toch...?? Je vader heeft Orson meteen even geaaid

Altijd en iedere morgen vast prik: eerst wandelen in t bos en op t strand Lachen
haha en dat zal wel Knipoog groot braaf paard, daar kan je niet vanaf blijven toch? Tong uitsteken

Phoe, lekker hoor. Een kleine die nú al geen respect heeft voor der mamma en niet luistert.. Heeft paps t al geprobeerd? En een beetje boos porren helpt ook niet? Tsja.. dan gaan we voor t grof geschut. Bianz mailt even, ik kom een langs voor een hartig woordje, Thirz.. Vork
Wel een verrassertje hoor. In eerste instantie dacht iedereen: zó'n buik, dat moet wel eerder komen dan de uitgerekende datum en nu wil ze ineens langer blijven zitten! Hopen dat ze snel doet wat ze moet doen en een beetje mee gaat werken Lachen Wordt wel eens tijd hè Kim!

Phoe, wat een rekening zeg Scheve mond En nog even voor t weekend gaan als t er nu nog niet beter uitziet? Hopen dat ze maar snel weer beter is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 18:39

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:53

gaaf filmpje van die bliksem anne! Vooral het eerste gedeelte is echt gaaf Ja Gisterochtend was de onweer trouwens ook wel heftig! Zijn jullie niet je bedjes uitgeknald? haha

Hmm een BBQ voor stal, daar wil ik bij zijn! Moet ze het óf binnen 3 weken organiseren óf pas eind september. Anders gaat t niet lukken ben ik bang hihi.

Vandaag trouwens minder leuk nieuws gekregen. Ik blijk een groep-B streptokokken draagster te zijn (leuk woord voor galgje). Dat betekent dus dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en daar ook moet blijven. Bah, baal er echt van. Er lijkt ook helemaal niets goed te gaan op het moment! Op mn site staat trouwens het hele verhaal.

Het is trouwens ook niet echt een goeie zomer he? Volgens mij hebben we meer dagen met regen gehad dan met zon! Daar gaat dan jullie vakantie Scheve mond

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 20:09

Ja hè, zo zie je t nooit Tong uitsteken Vond t ook wel gaaf om te zien!
Uh. ja was er idd even wakker van, maar netjes in bed gebleven hoor: dekens over mn oren en verder slapen Vork (Ik heb én luxaflex én donkerblauwe, dikke gordijnen, dus dat licht zie ik toch nauwelijks/ niet)

Hè gets Kim.. In t ziekenhuis is t meteen zo.. tsja ziekenhuis? Verward Jammer dat je toch niet thuis kan bevallen met Nick er de hele tijd erbij (ook erna..). T belangrijkste is natuurlijk dat alles goed gaat, dus hopen dat ze in t ziekenhuis dan ook gewoon extra op je letten Lachen

Niet echt enorm goede zomer nee.. Al kunnen we ook genoeg dagen wel wat doen hoor, maar toch.. net als vandaag Scheve mond Beetje jammer. Raar weer: óf stik benauwd en warm, óf t onweert en regent. Van mij mag de échte zomer zich nu melden! Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:21

Bah, echt balen Kims, zit je echt niet mee he Ach gut Ik duim heel hard dat t allemaal goedkomt en dat je zo snel mogelijk weer gezond met de baby naar huis kunt na de bevalling!!

Fijn dat de BBQ zo leuk was, hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn Ja
Die link ga ik echt onthouden Anne, wel leuk om nog wat mee te krijgen van de paardensport. Maar eerlijk gezegd weet ik niets van het programma...ook eens opzoeken!
En dit weer: ik mag niet klagen met het weer wat ik met mn 2 weken trektocht had. Maar idd mag het wel iets zomerser en stabieler...geloof dat je dan toch echt in het buitenland moet wezen Clown

Veel succes met ringrijden morgen Nel!
Heeft Orson ook nog lekker door de plassen gestampt Bianz? Vork Hopen dat jullie morgen lekker weertje hebben bij het rijden!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:26

O Kims wat balen voor je.
Lijkt me zeker niet leuk om in t ziekenhuis te moeten blijven.

Ringrijden was leuk, we hebben het lekker heel de dag droog gehad, tot aan het laatste half uurtje, dus we mogen niet klagen.
Ik heb zelf 16 ringen gestoken dus voor mijn doen erg goed!!!
Voice liep SUPER!!!

Wilco is begonnen op Vip, maar die was zo hyper en had er zo'n zin in dat er geen houden aan was.
We hebben het aangekeken tot aan de 1ste pauze, maar eigenlijk was het voor de mensen om ons heen te gevaarlijk.
Dus Vip naar huis en Annemoon uit de wei geplukt, maar helaas liep ze nog super kreupel.
Toen een vriendin opgebeld die heeft nog een schimmel arabiertje (Robin van Kim), daar mocht ie wel op rijden, dus de rest van de dag daar op gereden en wilco stak bijna alles en heeft ook wat prijzen gewonnen.
Dus een super pony!!!!

Dus eind goed al goed!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 21:17

Jeej super goed Nel! 16 ringen en een super Voice! Was een goeie paarden dag vandaag geloof ik Haha!

Robin heeft toch ook op Scheldestad gestaan? Dan heb ik er ook nog op gereden Tong uitsteken Wel een lief pony'tje ook Ja Al heeft die ook behoorlijk schoft toch?
Wel zonde dat Annemoon zo kreupel is nog zeg. En hypere Vip Hyper! Veels te blij dat ie weer mocht dus?

En Thirz? Hoe was de eerste werkdag? Kids blij je weer te zien? Werkse weer morgen!

Ik uh Bloos duik zo mn bed maar eens in. (En dat roept al de hele middag dat ze wil gaan stappen. Behoorlijk ingezakt na t Palmconcours thuis Bloos! Phoe, waarom geen idee, maar érg moe ineens. Gelukkig had Marieke datzelfde gevoel Tong uitsteken )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:37

Super Nel!

Anne, Bianz en Marieke kwamen opeens kijken bij mn wedstrijd, echt zo leuk! Aletta heeft foto's gemaakt, ik krijg ze morgen Lachen
Ik had trouwen 180 en 181 punten...

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:32

Bedankt Nel, dan gaan wij daar ons ook inschrijven denk ik Lachen !

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:16

Paar foto's die aletta erop heeft gezet:
_Aletta_ schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:31

Hoi hoi,

Anne, ja Robin heeft ook op scheldestad gestaan en daarna bij braamhopf, staat nu tegenover de braamhof, want ze hebben een stuk grond van hun zelf.
Leuke pony, heeft zeker een hoge schoft, loopt lekker door in de ringrijbaan.

Bar, t ziet er goed uit hoor, en lekker dat je weer puntjes erbij hebt.

Bianz, hoe ging je les nog?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:55

Balen Kims, je wilde zo graag thuis bevallen! Maar ik kom je opzoeken in het ziekenhuis hoor, beloofd (als je dat wilt natuurlijk...)! Lachen
Leuke foto's Bar! En toch gewoon 2 wp: zo zie je maar weer!
Wat goed Nel, dat Voice zo lekker liep! Ideale ringrijpoownie Haha! Maar goed Wilco VIP heeft ingeruild als hij zo fit was! Hihi en op Robin had hij wel een beetje lange benen zeker of niet?
En Anne, lekker uitgerust? Nog lang blijven hangen op palm concours?
Thirz zondag ook nog lekker gewerkt? Wel fijn dat de kids weer zo blij waren dat je er was!
M'n les zaterdag ging heel lekker Nel! Ik kreeg zelfs een compliment voor het rechtuit kijken jippie!! Haha! Als ik van de week nog tijd kan maken ga ik nog een keertje lessen (al ben ik hard aan het puzzelen waar dat nog mogelijk is, heb het zo ontzettend druk van de week op m'n werk), want daarna komt het er even niet van ivm vakantie.
Vanavond komt de tandarts voor Jade en Orson, ben benieuwd hoe m'n reus de tandarts vindt! Als 'ie dan z'n hoofd omhoog doet heeft die man misschien wel m'n krukje nodig haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 14:52

Leuke foto's bar! Vooral foto 4 vind ik wel wat hebben Lachen
Haha ik zie het al voor me, Wilco op Robin Huilen van het lachen Kon ie toch niet meelopen met zn lange benen haha! Maargoed, wel fijn dat Robin zo braaf was natuurlijk! Volgende keer weer? of hopen jullie dan op een betere Annemoon?

Vanavond de tandarts, ben benieuwd hoe jullie paarden reageren! Welke tandarts laten jullie komen, Minnaard? Die kan wel wat paardengeweld verdragen hoor Haha! De allereerste keer dat ie voor Nous kwam was Nous nou niet echt wat je noemt rustig haha. Die slingerde Minnaard door de hele stal Huilen van het lachen Maar toen had Nous ook echt een heel slecht gebit met open wonden in de mond. De laatste keer dat ie kwam (een jaar geleden) kwam ie voor niks want Nous dr gebit was helemaal goed! Toen was Nous ook een stukje liever.
Een tip: laat Paul niet op zo'n wit stoeltje staan Haha! Een aantal pagina's terug staan foto's van de eventuele gevolgen hahaha

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 15:08

He bianz, wat fijn dat je les zo goed ging!

Ja wilco had zeker lange benen op dat smalle ponytje.
Robin is even hoog als Voice, maar Voice is alleen een stukje breder.
T zag er wel grappig uit, het deed wilco weer terug denken aan zn leuke tijd op zn eigen welsh/arabier pony El-pasha, die was ook zo lekker fel en snel in de ringrijbaan en daar stak hij altijd super op en won er veel prijzen mee.
En wilco weegt niet zo veel, dus dat kan makkelijk op robin.
30 augustus mag hij weer op Robin en volgend jaar kijken we voor wat anders.
Annemoon kunnen we altijd nog pakken, maar hij vindt een felle ding toch iets leuker.

Succes met de tandarts!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:36

Zo Bar, je gaat goed met je punten, top Ja Mooie foto's met die achtergronden!
Fijn dat ringrijden bij jou ook zo goed ging Nel, top-Voice en Wilco op Robin, leuk!! Heb je trouwens nog verjaardagswensen? Knipoog
En Anne niet eens mee stappen? Ben ik niet van je gewend hoor Clown Ik vind dat we zaterdag dan maar moeten, want ben al lang nie geweest en paar keer erna kan ik ook nie!
Gelukkig viel tandarts bij beide paardjes mee, kunnen jullie weer fijn verder rijden! En echt tof dat lessen zo goed gaat Bianz Lachen

Vanmorgen in de zeikregen kinderen overal naartoe gebracht..bah! Nu schijnt t zonnetje, maar wat een harde wind zeg Bloos! Ga zo naar stal om te lessen, ben benieuwd hoe Nous is Nagelbijten / Gniffelen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 12:02

Jaaa we moeten zaterdag zeker weer Go jij! Go jij! haha, das de laatste keer dat ik uit kan slapen na t stappen Tong uitsteken (denk ik, krijg nog een mail hoe laat we op de manege moeten zijn voor t halen van de paarden. Ga der maar ff vanuit dat ik dan niet al om 10 uur op de manege hoef te staan Vork )
En ik was t van mezelf ook nie gewend Nagelbijten / Gniffelen Maar was stiekem gewoon blij dat Marieke net zo moe was als ik. Ik kakte gewoon helemaal in. (Had me vast wel weer op kunnen peppen hoor Clown maar dan lekker optijd slapen heeft ook wel iets)

Zuur zeg Thirz.. Máár nu is t wel droog als je gaat lessen. *kijkt buiten* hoop ik. Plezier en suc6!

Leuke foto's Bar! Zag er ook echt goed uit tijdens de proef. Heeel duidelijk verschil met een poosje gelee!
En de eerste proef viel dus ook gewoon alles mee! Ben ook wel benieuwd naar de punten van de rest van de bekenden Lachen Binnenkort eens op de site van Scheldestad spieken.

Haha, volgens mij maakt t Wilco ook gewoon niet uit hoe gek een paard doet: als hij maar door de baan gaat en hij kan steken Tong uitsteken Toch maar weer Vip pakken de keren daarna?

Hoe vond Orson de tandarts? Geen krukjes gemolt? Tong uitsteken haha
En hoe was t met Jade der tanden? Was er iets aan te zien/ bij te vijlen?

Ow trouwens Bianz, wanneer ga je volgende week naar Orson? En wanneer wordt er droog/ beetje zonnig weer afgegeven? Oftewel: wanneer plannen we de foto-date? Cheese!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:05

Haha nou Thirz, als Nous net zo hyper was als Orson vanmorgen... Haha! Ik heb vanmorgen nog even gereden, omdat Orson gisteren naar de bak weer z'n truukendoos opentrok, dus ik dacht: dan geen vrij vandaag, maar aan de bak als je zoveel energie hebt! Nou, in de regen en wind had meneer vandaag ook heel wat praatjes! Hoe ging jouw les?
Tandarts ging dus prima; hij was naar omstandigheden erg relaxed. Moest wel wat gedaan worden: vijlen en 2 tanden bijknippen. Merkte gisteren en vandaag al dat 'ie fijner op links loopt nu.
Euh Anne, ik ben volgende week op vakantie, heb je vast nog niet meegekregen Knipoog Dus ik wil heeeeel graag nog een foto-date, maar mag dat dan een weekje later? Of zit je dan al met school?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:44

@Bar, vond het er goed uitzien zaterdag....nog een paar puntjes en dan heeeeel hard oefenen voor de Z , dan komen we je aanmoedigen met onze ratels en spandoeken...haha, foto's zien er goed uit!
@Bianz...Hoe ging Orson vandaag naar de bak, wel een beetje normaal, scheelde echt niet veel gister of hij stond in dat karretje....Heb vandaag eindelijk mn boodschappen gedaan, die ik dus al weken moest doen voor mn vakantie, maar heb alles kunnen vinden!
@Thirz, kids weer blij dat je er was...staan echt mooie foto's van je reelaer weken op je album, echt gaaf, vooral die foto van Coos als jullie de berg op galopperen....wanneer doen wij nog eens een fotoshoot?? heb trouwens nog andere schoenen gekocht voor de marathon, ga ze allebei proberen in mn vakantie, en dan doe ik die het lekkerst lopen aan....hoe ging het met je les vandaag?
@Anne, gelukkig waren we zaterdag allebei gaar hahaha, maar weet nog niet of k as zaterdag kan, ga met chris bij een oud klasgenoot van hem eten, en kan het niet maken om vroeg weg te gaan omdat ik moet stappen....
@Nel, fijn dat het ringrijden goed ging, de volgende keer ga je voor 18 ringen? of doe je voorlopig niet meer mee??? ga vandaag niet rijden, maar eens een keer flink longeren, kijken of ik daardoor iets aan dat scheef lopen kan doen, want gister was het echt verschrikkelijk, al deed ik wel heeeeel hard mn best Bloos
@Kims, hoest met je baby, houdt ze zich nog een beetje rustig of niet? waarom dacht je zelf dat ze pas 12 september zou komen, dat is nog wel heeeeeeeel ver weg hoor....
@Cis, wanneer was je nou ook al weer thuis? wel gek zeker dat je peru avontuur er bijna weer op zit...succes met de terugreis als ik je niet meer spreek (via bokt, msn)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:04

Haha nu al je boodschappen gedaan?! Wel erg snel hoor Tong uitsteken Maar fijn dat je alles hebt; vind ik altijd een fijn idee dat ik er niet meer achteraan moet!
Vandaag ging Orson snél maar recht naar de bak hihi Haha! En maar snurken en doen; hij herinnerde vast het karretje nog haha!
Hoe ging het longeren? Weet zeker dat als je nu intensief gaat longeren, je die scheefheid er goed uitgetraind krijgt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:04

Citaat:
Euh Anne, ik ben volgende week op vakantie, heb je vast nog niet meegekregen Dus ik wil heeeeel graag nog een foto-date, maar mag dat dan een weekje later? Of zit je dan al met school?

ow Clown Die had ik even gemist. Je schreef idd wel dat je nu deze week nog wou lessen, omdat t anders niet meer ging met vakantie Lachen Zat nie op te letten denk Tong uitsteken Maar de week daarna kan ik ook nog hoor. 1 Sept weer naar school. Of iig, das de startweek, geen idee of ik maandag dan ook écht naar school moet volgens mn rooster Tong uitsteken

Ow, hè.. Tsja, beetje banketstaaf "hee jongens, ik ga der weer vandoor nu! Tong uitsteken" Nouja dat horen/ merken we dan nog wel Mariek Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:13

Dat komt nog helemaal goed dan Lachen Voor de volledige info (anders weet je nog niet waar ik uithang haha): ben een weekje naar Frankrijk! Weet nog niet precies wanneer ik terug ben en ga in die 2e week ook nog een paar dagen weg, maar voor 1 september gaat het vast nog goed komen; vind het leuk dat je er nog aan dacht!
Tsja, voor mij ook geen stappen dus, na m'n vakantie weer??

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:43

Na alle vakanties weer eens ouderwets met zn alleen stapavond doen dan Haha! is té lang geleden!

Mijn les was 1 grote bootcamp Clown Twee weken trektocht is niet bevordelijk voor je dressuurhouding Huilen van het lachen Nous hieperde wel een beetje door de wind, maar aan het eind waren we toch wel ergens dus ben weer tevree Ja Kunnen we nu weer trainen en volgende week weer lessen!
Maar onze stapdate staat sowieso dan Anne? (weet nl nog nie helemaal zeker of ik naar Paardoes kom zaterdag ivm wandelen)
Ben benieuwd naar je nieuwe schoenen Marieke; vakantie is ideaal op ze te proberen Lachen
Zijn de weerberichten voor jullie vakanties een beetje gunstig?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:27

hey, t longeren ging best goed, alleen waren de commando's stap, draf, galop, in het begin wel weer erg lastig om naar te luisteren kwam vast door de wind, dan kun je ze natuurlijk niet zo goed horen.... Bloos mevrouw had al geen zin om uit de wei te komen, en in de roundpen was ze gewoon een beetje lui....heb zelfs nog gedreigt dat juf Bianz weer een keer kwam als ze niet beter dr best deed... nou ja, dat werkte aardig,hahaha.... op het laatst had ik ze lekker aan het lopen, vast nog niet zoals het hoorde, maar mijn gevoel was in elk geval goed....

En idd een stapavond als iedereen kan....lijkt me weer gezellig......

oh ja Nel, wat wil je voor je verjaardag hebben?????????
en ik kan a.s donderdag en maandag volgende week nog lessen, en daarna ben ik op vakantie!