We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:29

Mijn date van vanavond gaat niet door. Waarom moet je maar even in mijn andere topic kijken, daar staat het in.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:40

He bah las het linn, wat balen :\
Maar wel weerlijk dat hij het niet tot een date laat komen, ook al heeft ie wel verkeerde signalen tot nu toe afgegeven.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:56

Ja ik ben wel 'blij' dat dit nu dan gebeurd ipv dat ik vanavond achter had gekomen ofzo of nog later en dat ik hem dan nog leuker was gaan vinden.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:52

Ah jammer Andrea en Linn!!

Tja ik zou school en daarnaast werken doen als dat kan. Of BBL opleiding..
Ligt er natuurlijk ook aan of je graag nog verder wil leren.
Anders verder zoeken naar een vaste baan. Misschien eerst tijdelijk zoiets wat linda ook doet. Post en een ander baantje erbij.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:00

ja maar tijdelijke banen zijn al moeilijk te vinden

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:57

als je het wilt dan lukt het. bij de albertheijn enzovoort zoeken ze bijna altijd mensen :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:27

heb al in 67 sollicitaties verstuurd en geen baan
maar blijf zoeken zowiezo

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:30

langsgaan bij bedrijven :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 00:01

Goedzo Andrea dat je doorzet :)
En balen joh van die boerderij joh! Rot man.
Kun je mij vertellen waar je die aandoening aanvulling kan regelen?

Balen Linn joh! Ga zo even kijken in je topic als ik hem kan vinden.

Oeh las nog verhalen over vallen.
Nouja 1 verhaal is bekend en dat is met Puck. Heb echt tot december last gehad van mijn knie.
Zou even een uitleg geven van hoe het eigenlijk gegaan is. Ik knalde dus tegen de boom aan (stuurfoutje van mij + ging snel en Puck is altijd enthousiast, maar totaal geen fout van Puck), toen viel ik eraf en viel op mijn enkel + zat vast in de boom. Mijn enkel was stijf, dus durfde er niet op te staan omdat hij al een keer bijna gescheurd was. Mijn knie had ik toen geen last van en dus ging ik daar op steunen. Dat heeft hem geen goed gedaan en toen ik dus met Jose in het zkh ben geweest durfde ik wel weer een beetje op mn enkel te staan.
Mijn knie begon hem daarna te spacen... dus dan ga ik die weer ontlasten... dus thuis daarmee nog heen geweest. niks mee aan de hand verder. maar doordat ik ben ga "forceren" had ik er nog een beste tijd last van.

Okee nou toen ben ik eerder nog een keer van Puck afgedonderd.
Verder nooit bij FP...

Manege aardig vaak gevallen. Maar wat wil je als je altijd op de lastigere paarden gaat. Tja. 1x ribben gekneusd gehad. Verder nooit ergens last van gehad eigenlijk. Stapte weer op en ging verder :D
Vaak ook moeten invallen als meiden voor mijn les van een pony donderden en omdat ik de lichtste was, mocht ik ze dus even aanpakken. Nou 1x dus wel weer eraf gedonderd maar weer opgestapt en verder. Altijd paarden die bokten :') Omdat ik een goede zit an sich en bij bokken nooit eraf vlieg...
Ook bij mn leasehaflinger ben ik 1 gevallen, hersenpudding helaas, maar had ontzettend veel lol. Mocht er alleen even die dag niet op. Verder ging het op geleide van pijn. Helaas weer eigenwijs geweest en dus gewoon alles doen wat ik wou en geen rekening houden. Heb geen wek advies gehad maar wel bij hap geweest.

Maar goed al met al ben ik zo 15 - 20 keer gevallen.

Tja.
Sinds gister hebben we een aanloop katje. Meiske is ongeveer 1 jaar oud. Had gister ontzettende honger, haar spijsvertering is totaal niet op gang. Ze is dun en mager. Verder super lief en aanhankelijk.

Geen chip. Aangemeld bij Asiel Winschoten, bij dierenarts dus ja.

We zien het wel.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:06

xDaantjxx schreef:
Goedzo Andrea dat je doorzet :)
En balen joh van die boerderij joh! Rot man.
Kun je mij vertellen waar je die aandoening aanvulling kan regelen?

Balen Linn joh! Ga zo even kijken in je topic als ik hem kan vinden.

Oeh las nog verhalen over vallen.
Nouja 1 verhaal is bekend en dat is met Puck. Heb echt tot december last gehad van mijn knie.
Zou even een uitleg geven van hoe het eigenlijk gegaan is. Ik knalde dus tegen de boom aan (stuurfoutje van mij + ging snel en Puck is altijd enthousiast, maar totaal geen fout van Puck), toen viel ik eraf en viel op mijn enkel + zat vast in de boom. Mijn enkel was stijf, dus durfde er niet op te staan omdat hij al een keer bijna gescheurd was. Mijn knie had ik toen geen last van en dus ging ik daar op steunen. Dat heeft hem geen goed gedaan en toen ik dus met Jose in het zkh ben geweest durfde ik wel weer een beetje op mn enkel te staan.
Mijn knie begon hem daarna te spacen... dus dan ga ik die weer ontlasten... dus thuis daarmee nog heen geweest. niks mee aan de hand verder. maar doordat ik ben ga "forceren" had ik er nog een beste tijd last van.

Okee nou toen ben ik eerder nog een keer van Puck afgedonderd.
Verder nooit bij FP...

Manege aardig vaak gevallen. Maar wat wil je als je altijd op de lastigere paarden gaat. Tja. 1x ribben gekneusd gehad. Verder nooit ergens last van gehad eigenlijk. Stapte weer op en ging verder :D
Vaak ook moeten invallen als meiden voor mijn les van een pony donderden en omdat ik de lichtste was, mocht ik ze dus even aanpakken. Nou 1x dus wel weer eraf gedonderd maar weer opgestapt en verder. Altijd paarden die bokten :') Omdat ik een goede zit an sich en bij bokken nooit eraf vlieg...
Ook bij mn leasehaflinger ben ik 1 gevallen, hersenpudding helaas, maar had ontzettend veel lol. Mocht er alleen even die dag niet op. Verder ging het op geleide van pijn. Helaas weer eigenwijs geweest en dus gewoon alles doen wat ik wou en geen rekening houden. Heb geen wek advies gehad maar wel bij hap geweest.

Maar goed al met al ben ik zo 15 - 20 keer gevallen.

Tja.
Sinds gister hebben we een aanloop katje. Meiske is ongeveer 1 jaar oud. Had gister ontzettende honger, haar spijsvertering is totaal niet op gang. Ze is dun en mager. Verder super lief en aanhankelijk.

Geen chip. Aangemeld bij Asiel Winschoten, bij dierenarts dus ja.

We zien het wel.

ben toen ik 9 was d8 ik bij een kinderpshygiater (geen idee hoe je het schrijft) geweest en die gaf het door aan mijn school en zo moest ik in therapie maar laten we even 9 jaar doorspoelen ......................................... oke hier zijn we ik kon het dus via gemeente regelen samen met duo en je moet dus zo papier ervan hebben en opsturen

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 00:07

Oh ik ken het. PddNos is bij mij op mn 11e geconstateerd en ADHD op mn 6e al :')
Dus dat kan ik via de gemeente doorgeven voor DUO?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:10

xDaantjxx schreef:
Oh ik ken het. PddNos is bij mij op mn 11e geconstateerd en ADHD op mn 6e al :')
Dus dat kan ik via de gemeente doorgeven voor DUO?

als je door een pshygidinges bent onderzocht wel
en toen had ik ergens gelezen dat je daardoor voor meer stuffie in aanmerking kwam zal voor je opzoeken waar
want heb van mijn 18 tot 19 iets van 700 gehad 729 ofzo was het
en dan kan je dat papier van je psigidinges doorsturen naar gemeente en gemeente weer door naar duo
zal kijken hoe ik het toen heb gedaan als ik het nog kan vinden ben veel papieren kwijt door verhuizing

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 00:15

Woonde je toen thuis of uit huis?
Okee ik zal morgen mijn mams even bellen.
Ja ben echt door psychologe onderzocht en ik loop nu nog steeds bij Lentis. Dat zegt genoeg denk ik??

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:25

ik woonde eers bij mn moeder toen kreeg ik 400 nog wat en later kreeg ik dus die 700

zat even te kijken ik zag het toen bij duo staan en dan studiefinanciering mbo en dan bij uitzonderingen en daar stond toen aandoening bij uw kind
zie er nu niks meer staan maar zal eff verder zoeken

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:31

Heeft u een kind dat een aandoening heeft, Dan kunt u een jaar extra studiefinanciering om de ziekte, gebrek of afwijking beter te laten ontwikkelen.
Zodat uw kind beter kan leren door extra begeleiding op school.
Extra begeleiding voor uw kind in de zin van ADHD en ADD en PDD,NOS valt bij de meeste scholen niet in het budget van de school.
Met dit extra inkomen kunnen we uw kind een betere opleiding bieden.

zoiets stond er toen weet niet of het helemaal hetzelfde is maar heb dit met mijn moeder even hier neer gezet maar ga voor je verder zoeken

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 00:38

Dankje :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:43

no problem succes ermee
hopelijk kun je het krijgen ook al is het maf ik kwam er nu dus niet meer voor in aanmerking omdat
ik nu 20 ben en omdat ik door de arts vorig jaar normaal ben verklaard haha teminste dat ik eroverheen was gegroeid

dat was ik vergeten te zeggen mooi eigenlijk dat je er nog bij ben bij die psigidinges want ze willen een papier van toen je begon bij die psigidinges als je een papier voor school aanvraagt dus ik maar ben normaal verklaard dus krijg er niet meer een hopelijk ben jij wat gekker

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:48

mijn vallen
op de manege toen ki 3 jaar reed een x pony schrok en schoot weg, ik met dubbele salto ernaast.
Eerste fjordenpaard kamp 2006 van vera op het dagtocht galoppad, schrok schoot opzij ik ernaast (kwam door een squad(ofzo)) en ijslander op me buik dus ik had n mooie afdruk
van nina(ookvanfp) haar verzorgfjord, met springen sprong verder en hoger dan verwacht
op de manege met springen paard stopte sprong alsnog ik op zn nek ging die bochtje om, heb ik nog een foto van
Safari de val die jullie allemaal weten en waar ik me niet veel van herinner _O-
op de manege een nieuw paard, waren ze ff vergeten te zeggen dattie zadelangst had, dus ik stapte op (hing nog aan de zijkant, nog nieteens erop) begon te bokken als een malloot ik lag er alweer naast, hoef kwam 5 cm van me gezicht en ben er niet meer opgegaan.
Dixie bij fjordenpaard, we stapten dixie wou omdraaien ik stuurde terug dixy ging boksteiger rondjes draaien aan een stuk door (net echte rodeo) en toen ook boem.

oh en met sinterklaas verkleed als zwarte piet op een shetlander toen zeiden ze laat je maar vallen tegen iedereen.. en ik was de enige idioot die het deed hahaha!
en van remy maar dat was meer van het lachen en door patries hahahaa, samen zonder zadel eropstappen, patries pakt mij vast om erop te klimmen remy doet een stapje opzij patries hield mij vast en trekt mij er zo af. resultaat : zij zit erop ik lig op de grond _O-

en ik heb t gevoel dat ik wat vergeet maar kan het me zo even niet herinneren :)
mijn vera en safari vallen waren echt echt echt hard. en de rest ook pijnlijk natuurlijk maar na die safari en vera heb ik echt een paar weken rust moeten houden (vooral die safarival) de veraval was meer door die hoef afdruk op me buik, was n hele schaafwond geworden :P

zo nu tijd voor bed!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 00:48

Hahah gek ben ik sowieso.
Maar merk wel problemen hoor met school en op mezelf wonen.
maar gaat gewoon wel steeds beter.

Zal mn mamsie even bellen morgen over de hoe en de wat. Dus moet goed komen denk ik haha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:48

9 x in 13 jaar dus. hahaha

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:52

goedzo danielle

@britt hoe ging die safari val dan ik weet die namelijk niet hihi

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 00:53

Haha netjes
Ze zeggen toch: Een goede amazone valt wel eens?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:57

heb geen idee hoe vaak ik ben gevallen of hoe niet vaak haha
weet die met dat schudden wel heel goed en toen met fancy
ben wel eens van fjord van vriendin gevallen ik reed in een schriktrainingles
en we hadden van alles een poort van slierten door een flesjes bak lekker veel lawaai over een zijl paraplus kleden voor over paard heen en nog heel wat nou die fjord was nergens bang voor ik ging makkelijk overal in draf doorheen no problem maar toen we gingen uitstappen ging een door flessenbak en we reden erachter langs en er schoot flesje voor zn benen dus hij ging er in een x ervandoor door 2 hindernissen waar je rechtdoor doorheen kon dus ik dacht mooi rechtdoor en daarna was de bakrand dus fjord in volle galop erdoor heen stopt hij in het midden en wil naar links dus ik leuk mee springt hij in een keer naar rechts dus ik viel bovenop die springpalen best wat paarse plekken aan over gehouden

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 01:33

Safari wou niet meer remmen dus ging in volle galop een bocht om.. Ik ging recht door.. Geheugen is weg had gersenschudding en zwaar gekneusd stuitje / onderrug

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 01:36

O oke was dst met huren of kamp gelukkig heb je jezelf niet erger bezeert

Weltrusten.iedereen