Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDaantjxx schreef:Goedzo Andrea dat je doorzet
En balen joh van die boerderij joh! Rot man.
Kun je mij vertellen waar je die aandoening aanvulling kan regelen?
Balen Linn joh! Ga zo even kijken in je topic als ik hem kan vinden.
Oeh las nog verhalen over vallen.
Nouja 1 verhaal is bekend en dat is met Puck. Heb echt tot december last gehad van mijn knie.
Zou even een uitleg geven van hoe het eigenlijk gegaan is. Ik knalde dus tegen de boom aan (stuurfoutje van mij + ging snel en Puck is altijd enthousiast, maar totaal geen fout van Puck), toen viel ik eraf en viel op mijn enkel + zat vast in de boom. Mijn enkel was stijf, dus durfde er niet op te staan omdat hij al een keer bijna gescheurd was. Mijn knie had ik toen geen last van en dus ging ik daar op steunen. Dat heeft hem geen goed gedaan en toen ik dus met Jose in het zkh ben geweest durfde ik wel weer een beetje op mn enkel te staan.
Mijn knie begon hem daarna te spacen... dus dan ga ik die weer ontlasten... dus thuis daarmee nog heen geweest. niks mee aan de hand verder. maar doordat ik ben ga "forceren" had ik er nog een beste tijd last van.
Okee nou toen ben ik eerder nog een keer van Puck afgedonderd.
Verder nooit bij FP...
Manege aardig vaak gevallen. Maar wat wil je als je altijd op de lastigere paarden gaat. Tja. 1x ribben gekneusd gehad. Verder nooit ergens last van gehad eigenlijk. Stapte weer op en ging verder
Vaak ook moeten invallen als meiden voor mijn les van een pony donderden en omdat ik de lichtste was, mocht ik ze dus even aanpakken. Nou 1x dus wel weer eraf gedonderd maar weer opgestapt en verder. Altijd paarden die boktenOmdat ik een goede zit an sich en bij bokken nooit eraf vlieg...
Ook bij mn leasehaflinger ben ik 1 gevallen, hersenpudding helaas, maar had ontzettend veel lol. Mocht er alleen even die dag niet op. Verder ging het op geleide van pijn. Helaas weer eigenwijs geweest en dus gewoon alles doen wat ik wou en geen rekening houden. Heb geen wek advies gehad maar wel bij hap geweest.
Maar goed al met al ben ik zo 15 - 20 keer gevallen.
Tja.
Sinds gister hebben we een aanloop katje. Meiske is ongeveer 1 jaar oud. Had gister ontzettende honger, haar spijsvertering is totaal niet op gang. Ze is dun en mager. Verder super lief en aanhankelijk.
Geen chip. Aangemeld bij Asiel Winschoten, bij dierenarts dus ja.
We zien het wel.
xDaantjxx schreef:Oh ik ken het. PddNos is bij mij op mn 11e geconstateerd en ADHD op mn 6e al
Dus dat kan ik via de gemeente doorgeven voor DUO?