Dixie was een beetje erg vervelend vandaag...ze hield op een gegeven moment zo enorm links vast....niet normaal! Uiteindelijk rechtsom ging het wel iets beter, maar vandaag was egt een mindere dag.... na mij moest ze nog een uurtje, was wel een x goed voor dr!
Jeeeeeej! Al heb ik nog helemaal niet t gevoel dat ik zo op kamp ga :p Haha is het goed als ik mn kat mee neem? die heeft nu al zo'n 10x geprobeerd in mn koffer of slaapzakzak of laarzentas te kruipen en loopt sinds gister de heletijd achter me aan omdat ze voelt dat ik weg ga
Ik heb 2 dikke tassen mee + nog een koffertje met mijn dekbed erin En ik heb 1 grote plastic tas met snoep en drinken en mijn gewone tasje zit daar bij in En nog een tas met alle spullen qua paarden (a) Beeetje veel
We hebben net een grote schoonmaak in onze zadelkamer/zithok gehouden. We vonden oa 3 zadels die van 'niemand' waren, nieuwe set transport beschermers, een zomerdeken, voertonnen, een slofteugel, halstertouwen etc. Dat gaan we allemaal proberen te verkopen en van het geld wat we krijgen kopen we spulletjes voor op stal
Hoi! Het is hier heerlijk weer! Hotel is leuk en we hebben een gezellige kamer. Vandaag lekker in de zon gelegen. Heerlijk! We hebben WiFi dus kan af en toe wat laten horen. Groetjes uit turkije!