Haha beetje banketstaaf als je de hele lijst gaat volgen en er stond geen paard op, kom je daar oliebol paard vergeten
_Lucy
Geplaatst: 24-03-11 15:13
hahah xD woow is echt veel!! heb je alles? een een bak met reserve dingen enzo? en hoe gaat dan eigenlijk met groomen? er zijn meerdere punten, maar hoe komt de groom van a naar b? met de auto?
Jep, me vader moet met de auto door het bos crossen ( maar niet te hard want dan worden we gediskwalificeerd ) Ik neem het gewone hoofdstel ook mee en verder heb ik niet echt reserve dingen nog.
Ik moet zo ook nog maar even op zoek gaan naar de startkaart, en paspoort niet vergeten!!!
bijna weekend, dat betekend bijna paarden huren!!! heb er zin in! zaterdag gaan we 3 uur en zondag 2 uur! leukleukleuk! hopelijk is het net zulk lekker weer, het wordt helaas niet heeel mooi, maar af en toe een zonnetje zou fijn zijn! heb er echt zoveel zin in. eigenlijk heb ik hier ook mijn eigen fjordenpaard-paardje en een geweldige omgeving om in te rijden, maarja ik rijd 9 van de 10 keer alleen. en nu gaan we met 10 meiden! heb er zin in!!:) haha
Vandaag dagje vroeg weg van stage, we hadden doorgewerkt blijkbaar want alles was al klaar staat daar zo leuk paard, eerst vond ik n vosje helemaal leuk. Maar nu ook n bruine, echt een kroelkip op stal, als ik toch geld over had, had ik zeker gevraagd wat ze zou moeten kosten... Maar helaas. Haha
Morgen laatste dagje alweer, dan zitten me 3 weken r op. Vind t echt super jammer!!!
haha mn zus zei ook al, moet je van alle paarden die je ooit verzorgt zo'n ding maken, leuk voor later, dan heb je een hele verzameling
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-03-11 17:45
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst: 24-03-11 17:47
is nog maar de 1e laag met kleur, dus er komt nog veel wit door heen, en de kleur is niet die ze echt heeft, maar de volgende laag doe ik een andere kleur bruin, dan lijkt het wat echter manen, staart en hoefjes heb ik nog niet in kleur gedaan
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 24-03-11 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
@maren, dan moet je schleich beeltjes kopen, daar heb je veel verschillende rassen van, dus kan je mooi een uitzoeken die er goed bij past. kan je bij veel speelgoed winkels wel kopen. (ook bij de V&D / intertoys enzo)
op een oude doek ofzo ik heb eerst op een watje gedaan, maar dan bleef dan in de verf plakken enzo. oude doek gaat t beste, en voor hoekjes een wattenstaafje
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-03-11 17:55
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt