Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 08:48

winnitou schreef:
tijd schiet voorbij, ik ga mijn tandenpoetsen en dan lekker mijn warme bedje in, er ligt namelijk een verdwaald manneke in. (mama, ik slaap vannacht bij mama in bed hoor, want gisteren sliep ik in mijn eigenbed en toen mocht ik eigenlijk in mama's bed slapen want ik was het weekend bij papa) Ach en afspraak is afspraak, maar tot welke leeftijd zal dat doorgaan......

Wij kregen het dringende advies om dat niet meer te doen, toen Wesley 9 was. Hij sliep tijdens de nachtdiensten nog wel eens bij mij in bed, maar het is niet goed. Hij hoort in zijn eigen bed en daar hebben ze - toen ik er later over na ging denken - wel gelijk in. ;)

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 09:47

mm nu ik toch niet naar stal kan. maar even wat telefoontjes gepleegd en eindelijk mn koelkast schoongemaakt.
stond al lang op de lijst maar steeds geen tijd en vooral geen zin in. dus klus eindelijk geklaard.
nu mn 2 vriezers nog.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 09:58

Winnetou ik had nog steeds de voetbalplaatjes liggen. Heb ze in de kast van Napoleon gestopt. Hoop dat er nog wat bij zit, anders gooi je ze maar weg... /3

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 12:25

@ Mntj: Ik heb je een PB'tje gestuurd :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:43

Jeetje Shena, ik hoop voor jou dat je vrij was vandaag.
Op de dam had een man zichzelf in brand gestoken, heftig om te zien lijkt me.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:35

LIQUITA schreef:
@ Mntj: Ik heb je een PB'tje gestuurd :D

is goed liquita. doen we het zo.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:35

nicol hoe ging het vanmorgen??

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:06

mntj schreef:

Wel goed vond ik,heb meer gedaan met haar.Grardus gaf priveles en die heb ik gevraagd of hij wilde kijken naar Col in draf hij vond haar goed lopen alleen dat ze wat stug op links was, wat pakte zei hij.Beenwerk was goed.Heb verteld dat ik dat ook weet van mezelf dat dat ook door mij komt maar moest haar losser krijgen. Ook wat meer wendingen gereden om soepeler te krijgen dat lukte aardig goed.Geen galop gedaan morgen proberen.Als er mogelijkheid is nog voor de les te rijden doe ik dat en anders pak ik een deel van de les om mee te rijden.

Hoe ging Troyk?Wel al beter dan het was toch?Dacht ik te zien vanuit de kantine.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:03

Ja Mntj, vergat ik in de snelheid ook helemaal te vragen: hoe gaat ie met Troyk ??

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:06

Ik ga vanavond weer eens in een les van Grardus meerijden.
Dat is echt heel lang geleden.
Maar moest vanmorgen werken, en vanmiddag de kinderen thuis, en Mart moest
ook nog naar een voetbalwedstrijd om 17.15 uur. Dus supervroeg wat eten gemaakt
voor hem. Daarna No even buiten gezet. En toen weer gaan eten met Joline.
Dus ga ik vanavond weer eens "vreemd" hahaha in de les bij Grardus.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:07

En gaan er nog wat schatjes morgenochtend in de les bij Grardus ??

Ik zit er over te denken, want dat komt qua tijd wel lekker uit.
Ik hoop alleen niet dat het te druk is. Want dan is het een beetje zonde van mijn
tijd :o

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:49

xan schreef:
En gaan er nog wat schatjes morgenochtend in de les bij Grardus ??

Ik zit er over te denken, want dat komt qua tijd wel lekker uit.
Ik hoop alleen niet dat het te druk is. Want dan is het een beetje zonde van mijn
tijd :o

Ik ga waarschijnlijk een deel mee rijden net hoe het uit komt met de bak vrij en de tijd.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:03

hij liep wel al beter maar nog niet helemaal goed genoeg.
morgen maar weer ff kijken. heb vanmiddag maar weer ff gestapt op het harde.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:15

meelen schreef:
Jeetje Shena, ik hoop voor jou dat je vrij was vandaag.
Op de dam had een man zichzelf in brand gestoken, heftig om te zien lijkt me.

Ik hoorde het net van mijn vader, ben echt blij dat ik zelf niet hoefde te werken! Volgens mij krijg je zo'n beeld nooit meer van je netvlies! -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:16

Nicole1995 schreef:
mntj schreef:

Wel goed vond ik,heb meer gedaan met haar.Grardus gaf priveles en die heb ik gevraagd of hij wilde kijken naar Col in draf hij vond haar goed lopen alleen dat ze wat stug op links was, wat pakte zei hij.Beenwerk was goed.Heb verteld dat ik dat ook weet van mezelf dat dat ook door mij komt maar moest haar losser krijgen. Ook wat meer wendingen gereden om soepeler te krijgen dat lukte aardig goed.Geen galop gedaan morgen proberen.Als er mogelijkheid is nog voor de les te rijden doe ik dat en anders pak ik een deel van de les om mee te rijden.

Hé, dat is goed om te lezen Nicole! Ben blij dat het de goede kant op gaat! ;)

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:17

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
tijd schiet voorbij, ik ga mijn tandenpoetsen en dan lekker mijn warme bedje in, er ligt namelijk een verdwaald manneke in. (mama, ik slaap vannacht bij mama in bed hoor, want gisteren sliep ik in mijn eigenbed en toen mocht ik eigenlijk in mama's bed slapen want ik was het weekend bij papa) Ach en afspraak is afspraak, maar tot welke leeftijd zal dat doorgaan......

Wij kregen het dringende advies om dat niet meer te doen, toen Wesley 9 was. Hij sliep tijdens de nachtdiensten nog wel eens bij mij in bed, maar het is niet goed. Hij hoort in zijn eigen bed en daar hebben ze - toen ik er later over na ging denken - wel gelijk in. ;)

Als baby en peuter heeft hij nooit bij ons in bed willen slapen, sinds Rowan en ik hier wonen zoekt hij wel de veiligheid bij mij soms op. We hebben hier afspraken over en daar houden we ons ook aan (geeft wel eens strijd). Als hij het weekend weg is geweest mag hij bij mij in bed en dat gaat prima. En nu komt het ook voor dat hij zegt na een weekend dat ie in zijn eigen bed wil. En ik vind het heerlijk om af en toe een kacheltje in bed te hebben, lekker dat warme lijfje tegen mijn rug aan, is erg goed ivm de artrose.
Haha hebben wij nog een half jaar te gaan want dan wordt ie pas negen,

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:22

mntj schreef:
winn het stond ook op de kalander. maar dan moet je er wel op kijken :D
2e prik baarmoederhalskanker.
dus we gaan straks weer fijn in de rij.

en lang moeten wachten in de rij of schoot het een beetje op

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:24

Vanavond heeft Maisie haar tweede groepsmenles gehad en we kregen dit keer (voor Maisie voor het eerst) buiten les, heerlijk! *\o/* M'n poppetje was super braaf en heeft het bijna 3/4 uur op tempo volgehouden! ;) Ben waanzinnig trots op haar! :D

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:27

mntj schreef:
_sandra schreef:
Ah joh lekker van genieten. Houdt echt vanzelf op hoor!

wees niet bang haha. gauw genoeg hoor.

ook weer niet te snel hoor ! Vind het zeker nadat hij het weekend weg is geweest ook wel heel erg gezellig om samen wakker te worden.
Vanmiddag zat ik lekker in het zonnetje op de camping met de benen omhoog en toen kwam meneertje ook even bij me liggen, hij was erg moe en dan is het wel heel fijn om even dicht tegen mama aan te kruipen. Er waren ook geen mensen in de omgeving dus dan vindt ie dat het wel kan. (want echt stoer vindt ie het niet om zo bij mama te knuffelen, maar wel lekker)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:27

winnitou schreef:
Als baby en peuter heeft hij nooit bij ons in bed willen slapen, sinds Rowan en ik hier wonen zoekt hij wel de veiligheid bij mij soms op. We hebben hier afspraken over en daar houden we ons ook aan (geeft wel eens strijd). Als hij het weekend weg is geweest mag hij bij mij in bed en dat gaat prima. En nu komt het ook voor dat hij zegt na een weekend dat ie in zijn eigen bed wil. En ik vind het heerlijk om af en toe een kacheltje in bed te hebben, lekker dat warme lijfje tegen mijn rug aan, is erg goed ivm de artrose.
Haha hebben wij nog een half jaar te gaan want dan wordt ie pas negen,

Dat kacheltje kan ik me goed voorstellen! ;) Hoewel ik, sinds ik bezig ben met buikspieroefeningen voor het slapen gaan, het lekker warm heb met inslapen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:30

winnitou schreef:
ook weer niet te snel hoor ! Vind het zeker nadat hij het weekend weg is geweest ook wel heel erg gezellig om samen wakker te worden.
Vanmiddag zat ik lekker in het zonnetje op de camping met de benen omhoog en toen kwam meneertje ook even bij me liggen, hij was erg moe en dan is het wel heel fijn om even dicht tegen mama aan te kruipen. Er waren ook geen mensen in de omgeving dus dan vindt ie dat het wel kan. (want echt stoer vindt ie het niet om zo bij mama te knuffelen, maar wel lekker)

Hi hi hi, en met dat laatste heeft Wesley juist weer schijt aan iedereen: hij knuffelt me af en toe suf, ongeacht wie erbij staat! :D Maar het zal me niets verbazen als dat op een dag ook ineens verandert...

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:30

Shenavallie schreef:
Godverdegodver.... afgelopen vrijdag zouden we naar Gooische Vrouwen, leek het wel 1945: de rij stond ver buiten de bioscoop en dat houdt in dat diezelfde rij ook binnen zit, dus rechtsomkeert naar huis (lees: ik kan niet tegen hutjemutje zitten met zoveel mensen in één kleine ruimte). Gingen we net een nieuwe poging doen, vroeg gegeten en snel naar de bios (tenslotte zou de film, dachten we, net als vrijdag om 19.00 uur beginnen*), blijkt hij gesloten te zijn. De film begint vanavond pas om kwart over 8.... Ik stond te kóken! -:(- Ik vraag wel aan Dennis of hij de film via Newsleecher binnen kan halen, want hiervoor ga ik niet nog een keer de deur uit!

* De computer heeft het de hele dag niet gedaan, vandaar dat ik niet kon checken of de film werkelijk om 19.00 uur zou beginnen.

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Jij wordt ook snel kwaad zeg terwijl je zelf de fout in gaat....
en je hoeft in de bios echt niet bij elkaar op schoot te zitten, ze hebben tegenwoordig voor iedere bezoeker een aparte stoel en als je dan ook nog eens niemand naast je wil hebben dan koop je toch gewoon 3 kaartjes, een voor je zelf en een voor de lege stoel links en een voor de lege stoel rechts van je. Of je huurt de helebioscoop af.... (gaan wij gezellig wel mee hoor! ieder een hele rij, maar dan niet achter elkaar gaan zitten, wel verspringen)

Het was een optelsom van meerdere dingen die gisteren niet gingen zoals ze moesten, dus in mijn geval was het logisch dat het de druppel was (niet te snel oordelen dus!). ;)

is geen oordeel maar een conclusie....

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:32

smuidra schreef:
Winnetou ik had nog steeds de voetbalplaatjes liggen. Heb ze in de kast van Napoleon gestopt. Hoop dat er nog wat bij zit, anders gooi je ze maar weg... /3

Rowan had ze vanavond gekregen, maar ik ben bang dat ze nog in het stro liggen... hij heeft nog op Napoleon gezetten en ik kan me niet herinneren dat ik de plaatjes in de auto heb gelegd.,.... dus als iemand voetbalplaatjes vind in het stro wil je ze dan bewaren voor Rowan.. Kan het hem nu ook niet vragen want hij ligt heerlijk te slapen (niet gek na een middag spelen op de camping, voetbaltraining en nog op de manege rondbanjeren) in zijn eigen bed.....

Maar Smuidra ik iedergeval wel bedankt! ik bel je binnenkort om wat af te spreken. Het is hier op het moment een beetje hectisch.

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:41

mntj schreef:
hij liep wel al beter maar nog niet helemaal goed genoeg.
morgen maar weer ff kijken. heb vanmiddag maar weer ff gestapt op het harde.

wat is er met Troyk aan de hand / het been

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:42

Shenavallie schreef:
Vanavond heeft Maisie haar tweede groepsmenles gehad en we kregen dit keer (voor Maisie voor het eerst) buiten les, heerlijk! *\o/* M'n poppetje was super braaf en heeft het bijna 3/4 uur op tempo volgehouden! ;) Ben waanzinnig trots op haar! :D

fantastisch dat het zo goed gaat, zie je, de aanhouder wint.