Ja wordt mooi. T was wel even wennen, kleur is altijd wat donkerder als het nog nat is, dus dacht even dat het te donker zou worden, maar droogt mooi licht op
Hm moeten de grote muur toch nog een keer verven, niet overal heeft de verf even goed gepakt en zie toch beetje kleur verschil tussen wat uit de ene pot verf kwam en wat uit de andere pot kwam.
Zo wat was het weer koud vandaag. Heb in de buitenbakt gestapt, maar was behoorlijk koud geworden. Daarna lekker in de kantine opgewarmt en naar de dressuur wedstrijd gekeken
Lovis is wat wisselend. Hij liep van de week weer wat kort. Maar door die onverwachte kou en sneeuw wordt hij weer druk en springt hij nog wel eens weg,wat natuurlijk niet heel handig is. Maar nu met nieuwe ijzers glijd hij in iedergeval niet meer weg. Mis het rijden soms wel hoor. Maar ja nu ook nog manegelessen betalen gaat ff niet lukken
Ga hem (of haar?) morgen eens van dichtbij bekijken. Nog iets gehoord hoe die is met rijden? Moeilijk, hangt tie veel of juist makkelijk? Wel wat gezien natuurlijk donderdag. K zou hem best een keer uit willen proberen.
Haha had mijn bericht alweer verwijderd, ik zag het al toen ik in de advertentie keek, haha
Met mij gaat het weer ietsje beter nadat ik ziek ben geweest een week. Nu toetsweek dus erg druk.
Met day gaat het wat minder, heb al 2 weken niet op haar gereden ivm ziekte van Coll en van mij. Collin heeft er in die tijd 1 keer opgezeten en die is er bijna afgevallen zo druk is ze. Ellen durft er nu ook niet op dus het is niet zo'n feestje. Ik ga vandaag weer ( een poging doen tot ) rijden, hoop dat het een beetje meevalt, heb niet zo'n zin in een rodeo.. Voorlopig helaas ook niet echt tijd voor wedstrijden, wil eigenlijk liever wat regelmatiger starten met springen vooral om daar wat handigheid in te krijgen, maar examenjaar is helaas gewoon retedruk. Ook dressuur wil ik graag laatste puntje in de B rijden en dan naar de L1 maar ook dat zit er nog even niet in, ze is flink aan het puberen laten we maar zeggen.
haha ja ik zie het. gelukkig ben je weer een beetje beter, als is een toets week er achteraan niet fijn. kan je daylight niet longeren dan? kan ze in iedergeval dr energie kwijt. nog ff paar maanden doorbijten op school. kan je van de zomer lekker de buiten wedstrijden starten.
misschien ff longeren voor je er op gaat vandaag? dan is ze al wat energie kwijt en kan je daarna nog ff rijden. t weer zit ook niet mee he. dan weer zo koud dat ze daarvan gaan stuiteren, vervolgens weer 12 graden waar ze de lente van in dr bol krijgen en dus weer gaan huppelen. wanneer heb je precies examens?
Oh dat is niet zo handig. Werk je lekker dicht bij huis, moet je voor djai weer deze kant op. Misschien kom ik nog wel even langs op tentenkamp. Niet dat ik iets nodig heb, maar t valt deze keer precies in mijn klusvakantie.
Nou vanavond maar even een nieuwe wasmachine gekocht. Wilde toen ik uit mn werk kwam een wasdraaien toen die er mee stopte. Hebben het al eens eerder gehad en toen kon het nog gemaakt worden,maar was al erg moeilijk om de juiste onderdelen te vinden. Dus nu maar besloten om een nieuwe te kopen. Oude heeft het acht jaar vol gehouden. Gelukkig had de makro een wasmachine in de aanbieding, maandag komen ze de nieuwe brengen en de oude ophalen.