hahah ik weet t, slecht slecht slecht ik hen me voorgenomen om gezonder te gaan eten, maar t lukt me toch niet xD
_Lucy
Geplaatst: 05-10-10 16:01
dat zie je heel snel bij arabiertjes idd, vind ik altijd een beetje jammer, als ze ietsje te dik zijn is t meteen niet mooi meer..
haha, faron in ook een half/3kwart arabiertje, als die dik is in t voorjaar ziet ze er echt niet uit op foto's zie je er eigenlijk geen arabier in zitten, maar in t echt wel, ze heeft echt zulke manen enzo, en aan t hoofdje zie je t soms ook wel een beetje
Jah als er iets met mij zou gebeuren kunnen zij dat niet betalen en moet school dat doen...ze hebben volgens mij geen aansprakelijkheidsverzekering. Dus nu moet ik even navragen op school hoe ik dat meot doen.
Ik gaaattt naar dat 2de paard, jullie horen het! toedels!
Ik ga morgen ook rijden Zondag voor het laatst geweest dus hij mag wel weer wat doen @Marlous wat leuk dat je stage zo leuk was. Is wel erg prettig beetje leuke stage klas en hoeveel namen ken je al?
Ik zie ook ergens een harig vriendje voorbij komen. Britt, zijn dat soort beestjes normaal voor kinderboerderijen?
Nou ben ik weer Ik kwam daar aan en had eigenlijk meteen al me keus gemaakt: het wordt die van vanmorgen. Dus Jazzmin en Taetkse (zoiets?). Ten eerste is het toch vrij ver, het is vanaf het station echt wel langer dan de 10 minuten die ze zei. En ze staan daar op een oude boerderij met allemaal rommel en ik kan egt niet tegen rommel. Wat ik ook vervelend vind is dat ze de bak van een van de buren gebruiken, dus je bent altijd afhankelijk van hun. Dit had ik allemaal al besloten nog voor ik ging rijden. Ik ging ook op de pony van haar zusje rijden, dus niet eens de friese merrie waar ik voor zou komen. Want die fries was al even niet bereden en nog niet lang onder het zadel. Maar ik ga dus voor de eerste, daar heb ik nu een fijn gevoel bij. Wat ik daar alleen jammer vind is de geen verlichting bij de bak, maar daar kunnen we miss wel iets aan gaan doen? Ik ga dr mailen dat ik een maand proef wil zegmaar om te kijken of het allemaal goed gaat en dan kunnen we daarna echt beslissen.
En nu ben ik aan het koken want ik heb HONGER!!!!!! Had niet verwacht dat ik zo laat thuis zou zijn.
faron heeft zaterdag voor t laatst gelopen, maar loopt altijd maar 2x in de week ik ga denk ik proberen 3x in de week te komen, maar weet niet of dat helemaal gaat lukken met school... ik heb helemaal niet zoveel les, maar veel tussen uren, dus ben ik ook niet echt vroeg vrij ofzo.. en het is nu ook al vroeg donker, en er is helemaal geen verlichting bij t land.. dus kan ook niet 's avonds gaan..
Ik heb die vrouw van vanochtend al gemaild dat ik Jazzmin en ? wil gaan doen. Ik heb ook gezegd dat ik dat van die verlichting alleen wel jammer vind....nu kan ik dus nooit 's avonds gaan en in de winter is het al 5 uur donker....en ik heb een maand proef voorgesteld.