Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:16

xClairex schreef:
suikermeisje schreef:
wat een schattige pony, hoe klein is die? :P

ik word weer eens lekker genegeerd (gister eigenlijk...) Mike regaeerde weer eens nergens op en hij had autorijden s avonds dus ik dahct hij zal wel hebben geslapen zeg die net dat die niet geslapen heeft en blablabla en alleen maar gegeten heeft (normaal is die wel ff op msn ofzo...) maarja ik hem nog gesmst weet je wel, gewoon belangstelling willen tonen, krijg niets terug...

Aaah das balen |(
Je gaat toch met hem mee naar turkije ?

ja ik ga mee naar turkije, heb geluk dat ik zijn ouders heel erg mag, zijn net mijn 2de ouders bijna, dus dat zou dan nog niet zoveel uitmaken.
Ik snap niet waarom die zo doet. je zou denken op het werk smst die niet, maar dan smst die mij wel een paar keer, maar verder, buiten werk in het weekend? bijna nooit. Ja of dat gaat het over wat we gaan doen of dat we naar vrienden gaan...

ach zijn vader pikt het in iedergeval niet als die me prutsmuts noemt, die werd best wel boos toen en ik was alweer vergeten dat die dat zei, ben het gewend.

xSannee schreef:
Afbeelding Emma en ik bij de rivier, tegen een uur of 9 :)

mooie foto! <3

dmuts

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:17

die foto's komen ook nog van mij,
maar dan moet ie wel uploaden x]

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:22

ik ga gooise vrouwen kijken!

till overmorgen I think.

Want morgen ga ik naar fotografimuseum in r'dam.

xxxxxxxkusjes voor jullie

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:25

haha okee doeidoei :wave:

edit:
Misschien klinkt het heel stom hoor
maar ik vind het wel leuk om ook gewoon een keer iets liefs terug gestuurd te krijgen van hem (sms, hyves, whatever...)
of ligt dat aan mij?

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:38

nee dat ligt niet aan jou.. maar soms zijn jongens gewoon echt onmogelijk omdat ze gewoon niet inzien dat wij meiden dat fijn vinden om te krijgen.
die van mij stuurt ook bijna nooit wat, soms krijg ik een smsje als hij me mist ofzo, maar dat is ook zeldzaam. want hij zegt, ja je weet toch dat ik van je houd? dat verandert echt niet als ik het niet op internet zet hoor. :') pff..
dus misschien is die van jou net zo'n hork.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:41

Bzoem schreef:
nee dat ligt niet aan jou.. maar soms zijn jongens gewoon echt onmogelijk omdat ze gewoon niet inzien dat wij meiden dat fijn vinden om te krijgen.
die van mij stuurt ook bijna nooit wat, soms krijg ik een smsje als hij me mist ofzo, maar dat is ook zeldzaam. want hij zegt, ja je weet toch dat ik van je houd? dat verandert echt niet als ik het niet op internet zet hoor. :') pff..
dus misschien is die van jou net zo'n hork.

ja waarschijnlijk dus
maar als ik hem maar 1x niet terug sms, dan krijg ik gelijk 5 smsjes met wat ik aan het doen ben en waarom ik niet reageer
en ik ben zo'n softy, ik laat hem nooit zitten, echt nooit... als ik nu zeg morgen ga ik ook echt niet naar hem toe, zit ik morgen avond alsnog bij hem thuis...
naja bij hem is zo, de ene week wordt ik uitgescholden voor dikzak (terwijl ik nou niet echt dik ben ofzo, 50kg, 1,64 lang...) of vreetzak, of andere gewoon kwetsende woorden, heb gezegd dat ik dat gewoon zwaar kl*te vind, en nu zit die de hele tijd schatje dit schatje dat... maar hoe dat over 3 dagen is? geen idee, dan ben ik waarschijnlijk weer een prutsmuts :))

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:48

En ik heb wel wat fotootjes, die heeft femke net gestuurd, maar Desiree had 40! foto's gemaakt zei ze, dus daar zit ik op te wachten ^^ En christien moet haar deel ook nog online zetten.
Heb zelf niks, ben camera loos.. :')

Maar hij is idd best wel een schijterd. Ik had niet echt dat hij het heel vaak op een rennen wilde zetten, maar meer dat hij gewoon angstig werd. In het begin kon ik echt niet de teugels verpakken, dan vloog die weg. Daarna werd het meer dat hij z'n hoofd hoog gooide met grote ogen en sneller ging. En trekkers die hem dichtbij kwamen inhalen waren wel echt HEEL eng, maar op t eind bleef hij gewoon rustig er naar kijken, dan ging hij wat langzamer lopen tot het enge voorbij was en daarna zelf weer naar de groep toe. Was zo trots op m!
Maar zo erg als bij DD was het volgens mij niet, maar k had 'm dan ook de hele week onder m'n kont. Rond de holterweg was het wel zo dat ik dus niet te dicht bij de groep moest komen omdat hij dan er langs wilde rennen (terwijl hij dus net gegaloppeerd had en niet meer vooruit kwam). Maar denk dat als ik hem volledig op bit had kunnen blijven rijden dat ik hem dan wat meer onder controle zou hebben gehad op dat punt.
De kleine zandkuil vond ie trouwens echt kicke, werd helemaal heet van al die paarden die weg galoppeerden en ging zelf ook heel enthousiast achter margarita aan. Voorop wilde hij niet, rende die liever tegen een boom en ging pas de goede kant op toen chris me dus maar voorbij reed.
Oja dinsdag mochten we dus los door een bosje rijden in groepjes en toen was ik wel en stukje voorop, kwamen een sprongetje tegen en daarna rende hij dus ook de bomen in om e wachten tot margarita voorbij kwam om er weer achter te duiken. Ondertussen 3 kleine bomen gesneuveld, hij liep er gewoon overheen. (tussen z'n voorbenen dus knakte ze om).
Tja blijft een ijslander :P

Oja en hij vind sommige mensen enger dan andere haha. Sommige konden hem dus niet insprayen/afspuiten/klopje geven zonder dat hij bang werd, bij andere vond hij het wel sneller goed. Dat was wel opvallend.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:50

Hoi! Ik zit met doriet in de JT. Ik zit op kristal en zij op drole! Vond ik eerst wel jammer want ze is zo klein. Ik was eerst zelfs op storm ingedeeld!!! Maar meteen een andere gekregen want ik zei dat ik een druk snel paard wilde... Nou ik heb dus een blauw oog en was echt misselijk en zag vlekken want ik stapte amper op en kristal rende bokkend weg... Bleef nog best lang zitten maar kreeg meteen ijs en daarna er weer op. Ging wel oké. Ik typ even nog een berichtje want mijn telefoon heeft een limiet.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:54

Jongens zien dat allemaal niet in geloof ik
Die hoeven geen smsjes te sturen etc. als jij het maar wel stuurt naar hun _O-
Nou ik vind het lekker zo vrijgezel :D

De foto's van Desiree moeten we nog een week wachten, die is nu een kamp aan het begeleiden :) En van Christien kon het ook nog eventjes duren.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:55

IsabelvS schreef:
Hoi! Ik zit met doriet in de JT. Ik zit op kristal en zij op drole! Vond ik eerst wel jammer want ze is zo klein. Ik was eerst zelfs op storm ingedeeld!!! Maar meteen een andere gekregen want ik zei dat ik een druk snel paard wilde... Nou ik heb dus een blauw oog en was echt misselijk en zag vlekken want ik stapte amper op en kristal rende bokkend weg... Bleef nog best lang zitten maar kreeg meteen ijs en daarna er weer op. Ging wel oké. Ik typ even nog een berichtje want mijn telefoon heeft een limiet.

Leeeukk, alleen jammer van je oog :O

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:56

Isabel, Leuk
Dat is niet fijn van je oog :(:)
Je hebt iniedergeval een paard gekregen wat je wou :P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:57

Emmalakkie schreef:
haha, eefje, hij reed bij ons ook mee op donderdag.

pfff, hij kwam toch een paar keer hard langsx]

DD zat erop, die was na de holterweg zo moe dat ze terug naar stal ging.

hij is een beetje bangig ofniet :P

ik ben er!

probeer overal foto's te uploaden.

heb ik jullie de 2e serie al gegeven?

Neee :oo
Ergens anders al wel dan?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:58

ah leuk isabel, wel klote van je oog :(:)
maar je hebt in ieder geval een paard wat lekker druk is dan haha!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:59

veel plezier nog isa :D
en ik ga nu slapen, slaap lekker allemaal!!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:59

Ik had btw wel een filmpje op de holterweg gemaakt:

Christien en Eefje:

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:00

Ik rijd nu bitloos want ze had last van een wondje dachten ze.. Nou gaat echt super goed, buitenrit ook. Ze durft alleen niks alleen te doen en grote wei cros was echt slecht, ging met maroc en tommy en later met mex en ijsco's, ging goed maar toen gingen ijsco's mij inhalen en dan ging kristal steeds de lucht in. Super dom dus maar ik dacht we gaan ff rustig. Toen terug naar de groep geraced en echt een rare stop maar kon haar zonder bit moeilijk omzetten had ik het idee en toen was het een beetje eng :p

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:02

Haha :P
Maar wel leuke pony dus!
Slaap lekker Iris ;)
Ik kan vast nog niet slapen als ik nu al ga slapen :+

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:04

En iedereen zei dat het er best eng uit zag maar het ging wel echt goed verder, ze steigerde ook niet hoog echt ofzo maar ze werd dan gewoon bang enzo dus dan kon ik ook moeilijk echt heel boos worden. Maar ja we hebben zo spooktocht :p kan kristal wel een beetje snel? Alle grote paarden enzo hebben rust... Nou de bel gaat nu dus doei!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:08

Kristal zat ook bij mij in de JT Ik von dhet een superleuk beestje! :)

Ik vond Kristal wel een snelle.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:10

Weet iemand hier niet toevallig een leuke vakantie voor de herfstvakantie voor niet al te veel geld O:)

Ik en een vriendin zijn aan het kijken maar het schiet niet echt op :n

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:42

Pfff, Kristal toch :')
Maf beest, leek mij ook wel een gave pony :D
Ik had van iemand gehoord die er op reed dat ze wel bang was maar dat ze wel erg hard kon *D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:43

Kristal was bij ons best braaf ze wilde wel alleen achter Diablo aan, maar steigeren etc heeft ze helemaal niet gedaan?!
naja misschien is ze het gehobbel gewoon een beetje zat :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:44

Gehehe, ze kan ook doen alsof, loopt ze gewoon lekker te klóten :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:00

ik denk dat het ook per persoon verschillend is die erop zit. Het meisje wat bij ons erop zat is heel rustig enzo, en maakte zich absoluut niet kwaad enzo, dat voelt die pony aan, en dan blijft een pony zowieso rustig. Zelf ben ik heel druk, en maak me kwaad, dus dan is het maar goed dat ik er niet op zat (had me eigen pony, maar oke :P)
En ieder persoon is anders, dus die pony reageert dan ook anders.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:30

Haha ik maak mezelf niet echt snel kwaad op een pony. Maar ik ben van mezelf wel wat drukker :Y) Maar ik kan wel rustig doen zegmaar.

Maar inderdaad, daar zal het wel aan liggen.