Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ben benieuwd wat het vandaag gaat doen, heb alles tegen elkaar open staan om het nog wat af te laten koelen, vanacht is de temperatuur hier in huis wel een graad gezakt naar 25,5 en nu in een half uurtje weer een halve graad lager. Voel me alsof ik in een warm vakantie land zit, jammer alleen het woord vakantie klopt nog niet
Ha ha ha, doe je ogen dicht en visualiseer....
Shenavallie schreef:Trouwens, ik heb leuk nieuws! Vandaag heb ik het aller- allernieuwste boek van Karin Slaughter, genaamd "Verbroken", ontvangen en een grote verrassing: ze heeft in het boek geschreven!!!! Je kon - als je vooraf een bestelling deed voor het nieuwste boek - kans maken op één van de gesigneerde exemplaren en joepie de poepie: ik heb er eentje!!!!!!![]()
Ben nu van de Sara Linton-serie alle voorgaande boeken al weer aan het lezen om zo dadelijk vloeiend het nieuwe boek in te gaan, maar ik lees helaas niet zo snel. Van de 7 delen die eraan vooraf gaan, ben ik nog maar net in boek 5 begonnen. Dat wordt dus nog even geduld op brengen om het nieuwe boek te mogen lezen!!!!
winnitou schreef:heb een brief van de woningbouw gekregen over mijn klacht. Ze schrijven dat de onderbuurman schriftelijk is benaderdmet het dringend verzoek de overlast te staken.
aan de opzichter is verzocht opnieuw te onderzoeken of er een technische oorzaak is voor de stankoverlast die u ondervindt.
Binnenkort zal de opzichter hiervoor contact opnemen.
In afwachting zijnde.............(ik dus)
vanavond kwam maar vier keer een wietwalm boven in anderhalf uur tijd. De hoeveelheid was zo klein dat ik denk dat hij aan het afkicken is geslagen en hij had maar een bezoeker hard liep te "praten".
Ik ben benieuwd
Citaat:heb haast geen tijd om mijn ogen dicht te doen. Had vandaag vrij. Om 6.15 uur stond ik de afwas te doen, de was opte hangen opte ruimen douchen kind wakker maken ontbijten naar school, snel naar de fysio voor sporten onder begeleiding, na een uur gauw naar huis, op de fiets naar de stad, kadootjes kopen voor de verjaardagsfeestjes van vanmiddag, zaterdag en zondag. en op de fiets gaat het sneller van winkel tot winkel. Westzijde, Damstraat/plein en door naar de Zuiddijk, ik de hele dijk afgefietst bleek dat de winkel waar ik moest zijn vooraan bij de burcht was, (verkeerde aanwijzing), snel naar huis, douche spullen pakken en naar school om Rowan op te halen, naar het zwembad voor Rowan zijn afzwemmen (hij heeft zijn snorkelbrevet gehaald) Na het afzwemmen door naar MOnkey town in Uitgeest voor een kinderfeestje. Ik ben naar de camping gereden en heb daar wat klusjes gedaan en nog even een bakkie gedronken met mijn boek op schoot. even rust, daarna Richting westzaan gereden om Rowan weer bij zijn jarige vriendje op te halen, naar huis, nog wat eten, kind onder de douche, afwas doen, kind in bed en het opruimen gaat weer verder. Ja nu zit ik kan mijn ogen dicht gaan. Nog 2 dagen werken dan weekend en dan nog 3 of 4 dagen werken en dan begint mijn vakantie....heerlijk kijk er naar uit
Wel errug druk hoor, let je ook een beetje op jezelf?!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Trouwens, ik heb leuk nieuws! Vandaag heb ik het aller- allernieuwste boek van Karin Slaughter, genaamd "Verbroken", ontvangen en een grote verrassing: ze heeft in het boek geschreven!!!! Je kon - als je vooraf een bestelling deed voor het nieuwste boek - kans maken op één van de gesigneerde exemplaren en joepie de poepie: ik heb er eentje!!!!!!![]()
Ben nu van de Sara Linton-serie alle voorgaande boeken al weer aan het lezen om zo dadelijk vloeiend het nieuwe boek in te gaan, maar ik lees helaas niet zo snel. Van de 7 delen die eraan vooraf gaan, ben ik nog maar net in boek 5 begonnen. Dat wordt dus nog even geduld op brengen om het nieuwe boek te mogen lezen!!!!
Werd vanmorgen ook al gebeld door de Bruna in Wormerveer dat ie voor me klaarligt. Ha ze hebben het dus gehaald, was aangekondigd 1 juli. Heb voor een vriendin haar verjaardag ook een gekocht.
Kijk nu ook echt uit naar de vakantie met een lekker boek in de luie stoel. Ik heb Het boek Roof van Kathleen George (had ik van Shenavallie) bijna uit (was eigenlijk een smoes om naar de camping te gaan om het boek te halen, was het gisteren vergeten mee te nemen en wil zograag weten hoe het afloopt)
winnitou schreef:heb een brief van de woningbouw gekregen over mijn klacht. Ze schrijven dat de onderbuurman schriftelijk is benaderdmet het dringend verzoek de overlast te staken.
aan de opzichter is verzocht opnieuw te onderzoeken of er een technische oorzaak is voor de stankoverlast die u ondervindt.
vanavond kwam maar vier keer een wietwalm boven in anderhalf uur tijd. De hoeveelheid was zo klein dat ik denk dat hij aan het afkicken is geslagen en hij had maar een bezoeker hard liep te "praten".
Ik ben benieuwd
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:heb een brief van de woningbouw gekregen over mijn klacht. Ze schrijven dat de onderbuurman schriftelijk is benaderdmet het dringend verzoek de overlast te staken.
Ik ben benieuwd
Hoop dat je nu eindelijk rust krijgt van die vent.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Werd vanmorgen ook al gebeld door de Bruna in Wormerveer dat ie voor me klaarligt. Ha ze hebben het dus gehaald, was aangekondigd 1 juli. Heb voor een vriendin haar verjaardag ook een gekocht.
Kijk nu ook echt uit naar de vakantie met een lekker boek in de luie stoel. Ik heb Het boek Roof van Kathleen George (had ik van Shenavallie) bijna uit (was eigenlijk een smoes om naar de camping te gaan om het boek te halen, was het gisteren vergeten mee te nemen en wil zograag weten hoe het afloopt)
Ik heb nog een boek voor je, die je mag houden: "Gebonden" van Isabel Fonseca. Vind er zelf niets aan (verpest door K.S.), zelfs m'n moeder vond het niets, maar misschien vind jij het wel een goed boek?
Ik ben benieuwd