XxDamelzaxX schreef:Elvis is lichter dan Bam, dus dan vallen die bruin tinten helaas altijd een beetje weg
Ik denk dat het wel leuk staat hoor! (En nee, dit zeg ik niet om je dat dekje aan te smeren ofzo
)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die andere ES dekjes hou je allemaal? 
)
Jean-Rene is geniaal
Jill_ schreef:Woow haha, ik ga echt om de 2 weken weg, soms 3 en dan heeel soms 2 weekenden achter elkaar.
ik ben de 20e geweest, de 3e en ik ga nu de 18e dus en dan de 7e ofzo
Haha ja maar als je in je eentje bent snap ik het wel, dan kunnen ze geen prijzen geven van 30 euro want jij hebt maar 14 euro startgeld betaald
Gister was het trouwens geen hele dagWe waren veeeel te laat, want ik en mijn moeder hadden een miscommunicatie over de tijd gehad. Ik moest kwart voor 5 starten en we waren 3 uur op stal terwijl hij nog vies in de wei stond en nog nieteens geknot was. Dus eerst 10 minuten lopen om hem de wei uit te sleuren. Toen zei ik tegen mijn moeder dat ze maar heel snel een paar knotten moest doen, dus in 5 minuten was dat gebeurd. Zadelen en zijn benen een beetje schoonspuiten zaten we half 4 in de auto, 4 uur waren we in waddinxveen, maar daar zijn allemaal nieuwe rotondes en die kent de tom tom niet, dus we waren heeeelemaal verdwaald dus moesten we bellen waar we precies heen moesten. Toen viel er nog 1 uit, dus waren we half 6 alweer op stal, alleen wat een streesss
lijkt op mij en ons pa toen naar vlietland, toen had ik ruzie
ik had me vergist in de tijd
Snoekiej schreef:Ik start ook bijna nooit dressuur, geen tijd voor met al dat crossenIn het naseizoen wil ik maar een paar crossen rijden, en me dan weer lekker springen en dressuren! Daar verheug ik me ook al op. Crossen vind ik natuurlijk het leukst, maar dat gaat momenteel niet zo.

mistid schreef:Hihi wilde het net posten Antal dat we het overgemaakt hadden
Nou, bij ons gaat het echt lekker.
Ik met mijn gebroken groeischijf, mama is zaterdag onder een hek terechtgekomen en heeft een zwaargekneusde arm (moest gisterochtend om 10 over 8 in het zkh wezen) en gisteravond is Marieke nog naar het zkh geweest om haar been te laten hechten. Ze stond op het lint van de bak, is er zo'n ding die het vasthoud geknapt en is het zo haar been ingesneden. 7 hechtingen
.
Woensdag moet ik weer heen voor mijn arm.. Ik heb vanochtend het gips er zelf even afgehaald, en dat voelde wel goed, maar als ik er op drukte deed het nog wel pijn.
allemaal Snoekiej schreef:@ Luxtet, ze heeft Vorstin nog niet behandeld, omdat we morgen naar de DA gaan. Ik bel haar na de DA en dan gaan we bespreken hoe we het gaan doen.
Wat voor bescherming hebben jullie met springen achter altijd om? Ik weet echt niet zo goed wat ik het beste kan gebruiken. Ze moet wel een beetje bescherming hebben, maar niet zo dat ze niets meer voelt en haar benen laat hangen.
Jetske_ schreef:Ooja, voor de mensen op boktkamer 1: Iemand er problemen mee als ik mijn dressuurzadel ergens in een hoek van de kamer parkeer & mijn dekjes op de lockers gooi? Dat scheelt me nl ruimte en dan hoef ik wss geen extra kist mee te nemen
Jetske_ schreef:Ik heb het nu heel handig bedacht:
Dressuurzadel, BP, kleding ed en dekjes dump ik in de kamer
Springzadel, hoofdstellen, laarzen, cap, zweepjes, sporen, poetsspullen, beschermers, noppen in de kast. dat moet dan allemaal net passen.
Vorige jaren had ik zo';n grote kist mee, maar dat vind ik eigenlijk een beetje onhandig (helemaal omdat we die ookal naar Heerde mee moeten slepen de week ervoor)