Ik zie het vast nog wel ene keer echt goed!
Ik weet alleen echt niet waar jullie over praten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hahaha

of ik nerveus was enzo
Echt té ranzig
Vanavond maar even goed schoonmaken en dan hopen dat het morgen weg is
alleen als er een wit puntje op zit
dat vind ik echt lelijk
Ik was erg trots op twingo, want bij mijn vorige proefjes was ze veel onrustiger, ze was nu ook echt super besweet na mijn proefje, en ik was de eerste die erop moest. Met losrijden veel overgangen gereden, en het helpt echt
Gelijk na mij moest Dianne erop, die heeft het niet gehaald..
echt tof dat jullie nu saampjes naar buiten gaan ! is voor mijn idee altijd gezelliger dan alleen haha
En wat een leuke foto's ! foto 14 is echt heel leuk
Die rijbroek staat echt leuk ! Vind alleen dat ayla heel weinig impuls heeft daar een heel terughoudend loopt? Kan aan het moment liggen natuurlijk
v Iriis_ schreef:Pebbs schreef:Moet er ook niet aan denken om zonder cap te rijden hoor.. misschien voor paar foto's is het wel leuk
maar niet voor het hele uur zeg maar..
Wat fijn dat het goed ging Iris !
En dat terwijl je geen zin had om te rijden
Ghehe, ja erg hè![]()
haha
Oooh het lijkt me zoooooooo gaaf om een keer lekker een kwartiertje zonder cap te rijden!![]()
Heb het laatst ook gedaanheel ff, in de binnenbak, ging ik galloperen
Haha heeerlijk

) 
Die brak hem juist door die body!
En als je paardrijd neem je gewoon extra risico. Maar met veel andere sporten kunnen ook hele gevaarlijke dingen gebeuren..
.
.
. 

Ik vind de rechter leuker!!
Lijkt me heerlijk!

Sabinee__ schreef:Ik was op Rock samen met Karen en Don nar buiten .
Rock zn spieren waren lekker warm gedraaid, en Karen die reed voor me met haar vzpaard Don, een heuveltje op .
Rock had dat eerst niet door, en dacht ; oliebol!
Dus ik ben in volle galop een heuvel op en af gecrossed hahah.
Ook nog boomstammen gesprongen, was echt leuk!
ze was er veel beter bij met haar koppie, alleen ze heb nogsteeds een obsessie voor de staanders in de hoek
Heb een paar momenten op video staan. Ik ben ook een beetje bezig met wijken, maar dat lukt nog niet helemaal. Zet de video er een andere x op.