Stal de Groene Meer

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:03

Coby10 schreef:
Wat is het heerlijk weer! Heerlijk om rondjes te wandelen. Jammer genoeg moest Venga wel weer hoesten... |( |(

Even lachen: http://www.eyeworks.tv/en/p4ac364f9e51b ... ash_player Hier heb ik aan meegedaan. in het filmpje zag ik mezelf ook een paar keer door beeld huppelen. Heel grappig!

leuk zeg! en hebben jullie de kandidaten verslagen??

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 09:26

@ coby, tja dat hoesten zal wel even zo blijven ben ik bang. ;( . Ziet eruit als een leuk programma. December komt jouw aflevering toch?

@ jarrah: owhh... ben zo jalours. :oo Fijn dat het zo lekker weer is daar. Hoe gaat het met je zusje?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:43

Coby10 schreef:
Even lachen: http://www.eyeworks.tv/en/p4ac364f9e51b ... ash_player Hier heb ik aan meegedaan. in het filmpje zag ik mezelf ook een paar keer door beeld huppelen. Heel grappig!

Oh wat is dat? En bij welke groep zat jij?

Oh ja, goedemorgen!

Omie is gisteren weer binnengekomen .. het is nog wel superlekkerweer trouwens :j

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:15

Goedemorgen!

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:18

Ik zat bij de dressuuramazones! We zitten 6 afleveringen in de show. Vandaag is de eerste aflevering van het programma (20.30 op Ned 3), maar daar doen we nog niet aan mee. Vanaf 4 december doen wij 6 weken lang mee en de laatste verslaan we de kandidaat. Vandaar dat we zo blij rondspringen :)

Dat klinkt goed, Jarrah!! Goede vlucht gehad? Hoe lang is het eigenlijk vliegen naar cuarcao? maar goed, we zijn verder niet jaloers, maar de vooruitzichten voor komende dagen met veel wind en regen in het vooruitschiet!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:01

Omie zal wel blij zijn weer binnen te staan Cer.
Ik zal wel blij zijn als Tence weer binnen staat,of hij er ook zo overdenkt betwijfel ik. :P

_Noah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:42

goedeavond dames!:D vraagje, gaan de paarden van dag en nacht einde vd middag naar binnen of overdag? Ik ben er rond een uurtje of 2 :)

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:51

zijn er mensen die het leuk zouden vinden dat er een onderlinge dressuur wedstrijd op stal?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:01

Noah2006 schreef:
goedeavond dames!:D vraagje, gaan de paarden van dag en nacht einde vd middag naar binnen of overdag? Ik ben er rond een uurtje of 2 :)

Ze gaan rond 12.00u naar binnen.

Vroeger hielden we 4x per jaar een dressuurwedstrijd en degene die over die wedstrijden het beste gereden had werd aan het eind van het jaar stalkampioen,die prijs werd half december uitgereikt op de dag dat we een kur op muziek hielden.
Dat was altijd reuze gezellig maar de animo verdween een beetje.Er hangt nog een schildje in de kantine waarop een koperen plaatje met de winnaars erop gegraveerd.

Maar misschien zijn er intussen wel liefhebbers met zoveel nieuwe klanten.

Tence zijn dressuurcarriere is voorbij dus ik zou niet mee doen.Misschien nog wel aan een kur op muziek.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:26

bay dr carriere zit er ook al tijden op, gelukkig haha

ik moest er ineens aan denken, er is namelijk al een tijdje niets meer geweest op stal

en nu er zo veel nieuwe mensen bij zijn, en er ook aardig wast wedstrijd ruiters zijn, dacht ik misschien een leuk idee, zo kunnen hun een proefje thuis oevenen en voor de nieuwe mensen is het wel leuk dat ze mensen kunnen leren kennen die ze anders niet zien,

en dan lekker gezellig, hapje en drankje er bij ofzo,

vond het wel leuk bedacht,

dacht ga eerst even kijken of er amino voor is, anders hoef ik ook geen moeite te doen om een jury te regelen enzz

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:46

Ik heb trouwens weer lekker gereden,het was heerlijk rustig op stal.
Fijn op de baan gestapt en vooral gebept met Tence zijn maatje Laptop en bazinnetje,dat was al weer een tijd geleden.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 22:59

of als iemand anders een leuk idee heeft voor een gezellig dagje stal

hapje en drankje vonden tav en ik wel leuk idee

taverno had ook een idee:
-schriktraining, kan je zowel doen op en naast het paard, voor de mensen die niet kunnen rijden en zo dan wel mee kunnen doen
-trailparcour
-
-

als iemand anders nog iets weet, ..........

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 02:10

Zo daar ben ik ook weer eens! :D

Ik vind het een leuk idee Bailey. Onderlinge dressuurwedstrijd is altijd gezellig en leerzaam, en schriktraining lijkt me ook erg leuk!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 09:52

@ bailey: leuk idee! Ik ben voor, alleen natuurlijk als Venga hoestvrij is. ;)

Schriktraining vind ik ook leuk, of een clinic organiseren, uwhmmm tja.. verder ben ik niet zo vindingrijk. :roll:

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 12:30

Goedemorgen! Ben net vrij, hoop dat ik nog op tijd Ben! Leuke ideeen hebben jullie! Een pas de deux lijkt mij ook leuk!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 15:17

Zo, de beestjes allemaal weer binnen?
Ik hoop dat alles goed is gegaan, en ook maandag als ze weer de kampjes in gaan :)

Even een kort verslagje vanaf hier, ook om wat vragen te beantwoorden :)
Hier is het nog steeds fantastisch, we hebben idd een goede vlucht gehad, geen vertraging, met tussenstop op Aruba hebben we er 12 uur over gedaan! Terug zullen we er ruim 9,5 uur over doen, omdat we dan rechtstreeks vliegen!
Met mijn zusje gaat het goed! Ik schrok wel van het huis waar ze inwoont, in een verschrikkelijk criminele buurtm in een studentenhuis, hardstikke warm, vies en muf. Maar mijn zusje is er blij mee, dus wie ben ik om daar wat van te zeggen?
Wij zitten op een prachtig plekje op Curacao, we hebben vanaf ons terras uitzicht op het flamingomeer en het is hier heerlijk rustig, het enige wat je de hele dag door hoort zijn allerlei soorten vogels, echt heerlijk! Ik heb wel last gehad van de jetlag, was de eerste 2 nachten echt om 2 uur snachts wakker (is 7 uur sochtends nederlandse tijd, dus tijd om op te staan hihi).
Het is hier dag en nacht tussen de 26 en de 32 graden, het is nu 9 uur sochtends en ik zit in mijn bikini te zweten achter mijn notebook :)
Ik ga zo dan ook mn notebook wegzetten en lekker een duik nemen in het zwembad :)

Ik hoop dat bij jullie alles verder goed is en ik zie jullie volgende week zaterdag weer!!

Groetjes!!! :)

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:02

Hoi Jarrah, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!!
Kan me voorstellen dat je ervan schrikt als je ziet dat je zusje in zo'n huis woont.
Heel veel plezier nog, geniet ervan!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:23

Het was na 15.00u lekker rustig op stal,kon weer rustig op de baan rijden.
Tence vind er geloof ik nog niet veel aan om binnen te staan,moet nog even wennen.
Ben even een rondje gelopen om te zien waar alles staat :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 09:56

Ik was er rond half 12 en toen was het echt enorm druk op stal en het werd steeds drukker. Dus toch een goede groep die mee kon helpen de paarden binnenzetten. Dat was duidelijk nodig met de dag en nacht paarden. _/-\o_ voor de mensen die op een gegeven moment de groep heeft ingesloten _/-\o_

Ik dacht ik pak freya wel, die is altijd zo lekker mak. Totdat Amaye de andere kant op liep :Y) Gelukkig hebben we haar op stal kunnen krijgen met vier man. :+

@ jarrah: ondanks dat je zusje in een niet zo fijne buurt zit. Klinkt je trip in ieder geval heerlijk. Geniet er lekker van. Je meisje staat weer heerlijk in haar stal. Al had ze bij het uit de wei halen niet een ontzettend hoog tempo om bij stal te komen. ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 10:08

Het zal ook wel even zoeken zijn geweest welk paard waar moest staan.
Ik had gehoord dat het zo druk was.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:09

Haha dus die bleek zo makkelijk nog niet te zijn Kimbaie? Ja is ook gemeen als ze je vriend zomaar weghalen.. ;)

Ik heb vandaag voor het eerst les bij Nico. Ben erg benieuwd!! Zal wel wennen zijn, heb jaren dezelfde instructeur gehad maar die kan helaas niet hierheen komen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:15

Als ik zo eens naar buiten kijk ben ik blij dat ik al op stal geweest ben,wat een takkeweer.

Het was vandaag wel scheer je paard dag zeg.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:37

Was vanmorgen en vroeg in de middag op stal. Wat een drukte!
Hoorde ook de scheerapparaten tekeer gaan!
Wie zij er allemaal onder handen genomen?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:35

Half zes en al donker!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:37

Zo, ik ben ook blij dat ik binnen zit :D

Er hebben een aantal paarden een jasje uitgedaan, ik weet niet precies wie allemaal... En ik weet niet of Im er nu half bloot bijstaat.. is het nog gelukt met het scheerapparaat?

Alief was t snelst klaar! :+

En als ik het goed gezien heb, is Sidney tweede geworden met de koers vandaag! +:)+ En respect voor de pikeur met dit weer brrrr

En vanaf vandaag is de paddock-shuffle weer beginnen Afbeelding