Tja Ster... mooi paard. Ik ken die merrie alleen van aantal jaren geleden toen ze alleen in blinde paniek alles kapot trok en Henk haar maar weer op het land heeft gezet. Jaar daarna is het toen weer geprobeerd en dat ging goed. Heb haar ook nooit mee gehad in een buitenrit. Dus zou voor de rest niet weten hoe ze is.
ja ze is toen bij ons in de week 'beleerd' door heerema
en toen die week erna heeft ze kampen gelopen het jaar erna zat inge erop en was ze erg braaf , niet supersnel maar zeker niet langzaam, ze mocht niet achteraan rijden want dat zou problemen opleveren Ze was moeilijk uit de wei te halen (veulen..) en heeel moeilijk te houden met terug zetten, moest met 3 man haha
vorig jaar zat er een meisje op die zei dat ze iedere keer omhoog kwam (wat eigenlijk niemand zag) en toen ging ze op happy..
en wij hebben ster nog meegehad met verhuur en toen ging ze even hard als sax en was ze gewoon echt braaf!
Dan ben ik wel benieuwd hoe Ster dit jaar is en of ze dit jaar weer een veulen heeft. Met veulentje worden ze vaak niet nogmaals verhuurd. Zeker niet als ze zulke fratsen hebben. Weet je wat ook wel een erg leuk paard is Zoef... heb ik wel eens opgereden. Die kon ik makkelijk inhouden en andere paarden laten passeren. Ze zat ook erg lekker. Maar ja als leiding rijd je niet vaak jongere dieren... dat zijn toch meestal de standaard leiding paarden en heel soms iets nieuws er tussen.
Ik heb Ster ook een paar keer zien meelopen in de groep en volgens mij was ze toch wel best braaf; idd niet supersnel, maar ook niet heel langzaam. Ze werd verdeeld onder de iets moeilijkere paarden.
Nee.. Zoef is niet heel klein... anders zou ik ook niet weten waar ik met mijn benen heen moet . Is kruising fjord x andalusier. Ik zou heel graag eens op Roosje rijden... vind dat zo'n verschrikkelijk lieve pony... maar ja die is waarschijnlijk niet echt geschikt als leidingpaard Dingo.. tja.. die lompigheid gaat er vast wel een keertje af. En Puck moet ook eens leren dat gepakt worden de normaalste zaak van de wereld is.
haha, dingo was bij ons dit jaar helemaal niet lomp en supersnel en vriendelijk naar andere paarden
dat jaar ervoor was die tegen een boom aangelopen, trapte die naar alles wat die zag en ook op zonheuvel ging die achteruit lopen en bokken naar die achter hem en toen rolde dat kind er zo af van die heuvel naar beneden
en toen ging nienke een rit maken de dag erna, en toen zagen we der in het begin al bijna het prikkeldraad ingaan maar daarna ging alles weer goed ofzo
Haha, daar heb ik een keer op gereden Eefje. Dat is toch zo'n kleine zwarte? Daar viel een meisje vanaf met de dagtocht, en toen durfde ze niet meer, dus moest ik er op van Henk.
Britt_Sisi
Geplaatst: 25-01-10 10:12
nee kiki dat was roos (ofzo) die soortvanfries dat weet ik nog toen was het zadel zo klein
Puck is egt onwijs leuk!! (L) Heb vorig jaar op dr gereden. Ik en nog zo'n meisje op Jazz mochten elke keer eerder het land in om ze te vangen want dan ging het veel makkelijker. Aangezien ze toen nog niet doorhadden dat ze eruit moesten
Bij mij gaf ze een keer een vreugdebok in galop, was egt grappig Met het crossen in groepjes op de dagtocht ging ik met Cindy mee die op Rivella zat en ik hield dr gewoon bij
SsSimonee
Geplaatst: 25-01-10 12:34
Haha Kinky kon Rivella ook bij houden Was met de dagtoch het galoppad na dat je gesplitst hebt. En ik reed beetje vooraan Kinky bleef netjes bij Rivella en als Rivella harder ging kwam er bij Kinky ook weer wat gas op. Dat was echt een leuk dier
Britt_Sisi
Geplaatst: 25-01-10 12:36
_Kiki_ schreef:
Ja, of mijn kont te dik, net hoe je het wil zien
ja echt dies reuzachtig, dat jij je nog durft te vertonen zeg