. Volgende week maandag heb ik van half 3 tot half 5 tentamen, dus dat wordt lastig. Maar de rest van de week ben ik beschikbaar. En maandag over een week kan ik ook wel bij de les
.En die pony klinkt helemaal wat voor jou!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Volgende week maandag heb ik van half 3 tot half 5 tentamen, dus dat wordt lastig. Maar de rest van de week ben ik beschikbaar. En maandag over een week kan ik ook wel bij de les
.
. 
Maar succes met leren in elk geval.
Ik ben, moet ik eerlijk bekennen, meestal de meest luie. Uiteraard doe ik braaf wat ik moet doen, maar niet meer...
Lui, ik weet het. Ik ken mezelf, maar dat kan morgen ook nog en Lizet heeft de dingen veel netter opgeschreven.... dus tja.
Vrijdag met Mazzel naar het bos
Iemand foto's maken?
maar ik ben wel van eerlijk delen. 
. Je moet er toch wat in schrijven dus waarom niet dat je je zo ergert aan sommige medestudenten die geen flikker uitvoeren
. En dan kan je jezelf ook nog positief neerzetten door te zeggen dat jij dan het werk opvangt en vaak degene bent die het afrond
. En dat dat een positieve eigenschap van je is, dat je alles zo perfect mogelijk wil doen. 
)
.

Heb je wel nog jaren voordeel aan
(elk jaar maanden achter elkaar alles met appels eten enzo
)