Is idd fijn dat het zo goed ging . Volgende week maandag heb ik van half 3 tot half 5 tentamen, dus dat wordt lastig. Maar de rest van de week ben ik beschikbaar. En maandag over een week kan ik ook wel bij de les .
Ik word gillend gek van Europees recht... Het is gewoon te veel!!! En dan gaat Meli (daar heb ik dat mondeling samen mee) ook van die idiote vragen stellen. Ik volg haar gewoon nooit!! (moet ik dan nog samen mee afstuderen ook). Op zich weet ik het meeste wel, ik zou alleen geen artikelen of zaken kunnen opnoemen .
Mijn tip: Wordt er een vraag gesteld die je niet weet, draai er lekker omheen. Gewoon even laten zien wat je wel allemaal weet en wat nog enigszins met de vraag te maken heeft. Dan stellen ze de vervolgvraag soms aan de andere persoon
Maar afstuderen met z'n tweeën, ik dacht altijd dat je dat alleen moest doen...
Je moet met zn tweeën een scriptie schrijven, maar ik had het denk net zo goed alleen kunnen doen wat Meli daar heb je ook geen reet aan.... Ze is altijd heel vaag en je moet haar alles uitkauwen voordat ze het eindelijk is doet. En daarnaast vindt ze het ook heel makkelijk om dingen op andere af te schuiven (in dit geval dus op mij).
Ik ken het soort. Je ergert je er de pleuris aan, alles wat ze maken moet je verbeteren waar meer tijd in gaat zitten dan dat je het zelf had gemaakt of ze verpesten je hele verslag met hun rare gebrabbel
Hihi, heb ik nooit last van Ik ben, moet ik eerlijk bekennen, meestal de meest luie. Uiteraard doe ik braaf wat ik moet doen, maar niet meer...
Fenn
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-09 15:21
Over Chaos en ik gesproken trouwens
blijkt dat ik vrijdag voor de tentamens een ding voor Natuurkunde in had moeten leveren. Ik was er vrijdag niet en ben uiteraard dat hele ding vergeten. Zit ik nu met een probleem, want zonder dat ding mag ik een deel van het tentamen niet maken. Zucht, en verdorie. Nouja, ik zit nu nog op school, maar het ding lenen. Dan lever ik morgen mijn eigen versie ervan in. Zou het ook nu kunnen gaan halen, maar daar heb ik gewoon geen zin in! Lui, ik weet het. Ik ken mezelf, maar dat kan morgen ook nog en Lizet heeft de dingen veel netter opgeschreven.... dus tja.
Ooo, maar het is wel weer een typisch voorbeeld van chaos. Zucht.
en Sas, mijn natuur is blijkbaar niet zo kundig.
Jongens, ik heb zin om paard te rijden Vrijdag met Mazzel naar het bos Iemand foto's maken?
Ja ik ook, daarom kan ik er ook niet tegen als anderen zich daar niet aan houden of met een kwalitatief zeer slecht stukje (want een half A4 volschrijven blijkt vaak al te veel van het goede) komen
Maar goed, ik uit mijn frustraties altijd in mijn SLB verslagen, dus zal jullie er niet mee lastigvallen
Hahahaha Sas, ik uit mijn frustraties ook altijd in mijn SLB verslag . Je moet er toch wat in schrijven dus waarom niet dat je je zo ergert aan sommige medestudenten die geen flikker uitvoeren . En dan kan je jezelf ook nog positief neerzetten door te zeggen dat jij dan het werk opvangt en vaak degene bent die het afrond . En dat dat een positieve eigenschap van je is, dat je alles zo perfect mogelijk wil doen.
En wij hebben dan een gele/rode kaarten systeem. Maar dat vind ik toch zo ontzettend kinderachtig, dat ik daar niet aan mee ga werken. (Staat ook in het SLB verslag )