Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

incognito schreef:Ik probeer ook hard te werken, maar ben mijn hoofd verloren en op zoek naar een nieuwe....
xan schreef:Helaas heb ik vanmiddag besloten om vanavond na de les te gaan rijden. Zodat ik vanavond ook bij de première van onze kür op muziek kan zijnIs er iemand van jullie vanmiddag op de manege ??
Ik wil vanmiddag gaan longeren en dan met zo'n band en "touwen" eraan. (Ik vond vanalles is de spullen die ik bij NoNo kreeg). Maar ik weet niet helemaal hoe dat moet.
Dus wellicht is er iemand van jullie die mij daar bij kan helpen.
Het is in ieder geval lekker weer om in de buitenbak bezig te zijn
. Maar als je nog hulp nodig hebt moet je het maar zeggen
. Enneh...is dit wat je bedoeld met band en "touwen" eraan?
LIQUITA schreef:Ongeluk in België....
. Mag ik je CD van Marco Borsato lenen, om deze te kopiëren? 
LIQUITA schreef:![]()
Dat heet een Pessoateugel. Op het plaatje kun je ook al goed zien hoe het werkt.
xan schreef:LIQUITA schreef:![]()
Dat heet een Pessoateugel. Op het plaatje kun je ook al goed zien hoe het werkt.
Nee, dit is het niet.
Ik heb er gewone bijzetstukken bij.
Maar het was vanmiddag zo'n lekker weer, dat ik hem lekker met andere paarden in de buitenbak
heb gezet. Dat vond hij reuze gezellig, en is ook lekker gaan rollen enzovoort.
FF een dagje vrij vond ik ook wel lekker voor hem
Zelf heb ik zijn stal weer eens grondig uitgemest.
van de kerstballen enz.prijzen.Volgende week komt er een grote tent zòn megading en daar komt de kerstshow dan in.Over 3 weken gaat ie dan open.Jaja,tegen de tijd dat het kerst is heb ik het allemaal al weer gezien.pfffffffffffff.
LIQUITA schreef:Whahaha, hoe weet je dat???
Even een brutaal vraagje Ate. Mag ik je CD van Marco Borsato lenen, om deze te kopiëren?