Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jantine_ schreef:Ze gaat altijd recht door zee, dus als die iets moet moet die iets. Als die het niet wil, nou en? Dan word die in elkaar gemept. En dat is niet mijn manier
(Het is trouwens de les van Francis) Heb ook gehoord dat zei er eens is op gaan rijden en hem hellemaal de staak in reed omdat die niet meer wou etc.
2 weken geleden ook ging ze op een jong paard van 4 zitten, met wielsporen van ik weet niet hoe groot.
Sorry maar daar hou ik persoonlijk niet zo van, maar dat is mijn mening
Super dat het zo leuk ging en goed! Echt top hoor
Maar mischien is koh een heel ander paard, makkelijker of anders te 'bewerken' om het zo maar even te zeggen. Lamentos vind het allemaal wel goed en wil niet snel wat doen.
Lijkt me mooi daar bij jullie!
?
Van de week maak ik wel foto's als het meeste af is
Hij gaat het echt goed doen! Hihi in het begin (nadat ik al los heb gejogt) moet hij echt naar voren en dat wil hij dan soms ff niet. Tja dan moet ik ook gewoon doorrijden hoor! aangezien ik bijna niks mag doen van voren loopt hij echt dan met zijn hoofd tussen de wolken.. Maar na een paar minuten zakt ie dan in en loopt ie echt tegen de teugel aan. Vroeger had ik hem gewoon naar beneden gereden. Maarja dan was hij niet genoeg voorwaarts eigenlijk. Ben nu echt aan het nadenken hoe ik aan het rijden ben en wat ik precies moet doen.. Erg inspannend maar wel erg leuk! Oh en gisteren begonnen met de appuymenten! Wie weet gaan we 26 april wel redden om een Z proefje te rijden!!!!!!!1

Had jij mij al ingeschreven voor 15 juni of moet ik dat ff doen?
Talida schreef:Dus tch niet voor niets op pad gegaan Jo!Leuk! Ik wa stoch wle blij toen ik met de hagel naar huis reed. Wel jammer want er stond 2 trailers al geparkeerd dus ik had al lekker kunnen mopperen als ik van mn plek weg had gewild.
Basic_ schreef:IK was om half 10 al uit![]()
Had tentamen Aardrijkskunde en ging wel goed, gelukkig![]()
Gister bij Co gewerest, de nieuwe hond is er en hij is superleuk!
Straks lekker wandelen met Benjiman!
kohtje schreef:Tja als je altijd om de hete brij wil heen rijden. Koh is snel beledigd, als ze alleen een rondje op hem aan het stappen is dan staakt hij al. Dat is gewoon een stukje stoer doen. Door Barbara is hij echt beter gaan lopen en daarbij is hij nooit geslagen of geschopt door mij of Barbara. Ze heeft wel verteld dat als een paard lui of lomp is dat je daar wel even doorheen moet en dat is niet met lieve woordjes Ze heeft zo veel ervaring in het rijden dat ze wel het voordeel van de twijfel verdiend. Jantien kom een keer kijken !

ze gaan me er zo over terugbellen