Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Behalve hynders 
Loop 24 uur stage bij talant in Bergum en ga vrijdags naar school. Werk niet meer ofzo en dat bevalt me eigenlijk wel. en hoe ziet jou leven er tegenwoordig uit?
odolphie schreef:Wat ziet Melissa er goed uit zeg... Lekker vol! Zijn het allemaal spieren? Ziet er uit als een mooi plekje Rianne!
Het is voornamelijk vet. Ze is al een heel stuk afgevallen, maar omzet vet naar spier duurt altijd even. Over een kleine periode gaan ze naar binnen en van het gras af, dan gaat het vast stukken sneller. En natuurlijk dapper door trainen, over een jaartje herkent niemand haar terug 
haha.. Hoeveel paarden rij je nu wel niet Laura 
Hij zei ja je kan ook wel voorzichtig weer gaan sporten, welke sport doe je? Paardrijden... Oh, dan moet je nog in ieder geval een maand wachten
Haha.. Beetje jammer.. Ik mis het paardrijden en ik mis Kini!!! odolphie schreef:Magda, het paard staat in Munein. Chap, je hebt hem gefotografeerd volgens mij! Vanuit Sneek is het niet zo goed te doen dus. Te ver fietsen...
Foto's komen vast nog wel 
Je was een goede groom hoor Rianne
Uitgebreide verslag volgt zodra ik wat foto's heb