Ik was begin september met school op Intro-kamp naar Texel... Uiteraard gingen we uit.. En toen stond ik bij een deur te dansen.. Die deur ging open, had ik niet door.. En die deur ging ook weer dicht haha, met mijn duim nog tussen eht scharnier

Na thuiskomst maar de dok gebeld... Die vertelde me dat het zwaar gekneusd was... Dus moest 2 tot 3 weken rust houden dan zou het weer over meoten zijn.... Dus ik heb 3 weken vrij gehad van werk.... Ging beter maar nog steeds pijn.... Maarja kan niet eeuwig weg blijven dus maar weer gewoon aan het werk gegaan.... Maar nu deed het steeds meer pijn.... Maar weer naar de dok, even zeuren om doorverwijzing.. Zegt de dok doodleuk dat het 2,3 máánden kan duren

Maargoed, omdat er op de foto's niks omhoog kwam, zal ik gewoon rust meoten houden, en wat oefeningetjes... Dok zei dat wss de banden/pezen wat uitgerekt zijn rond het gewrichtje... Klopt ook wel, want mn duim ging vorige week nog een stukje uit de kom, zonder dat ik veel druk zetten, ging min of meer per ongeluk

Nou goed, ik zal dus nog een flinke tijd vanaf de zijlijn naar de paarden moeten kijken